سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه مقاله دانشجویی

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/19 ساعت 17:26:20 بازدید: 829 امتیاز 0 از 0 نظر

مقوله ی ترجمه مقاله حد و محدودیت خاصی ندارد و هر کجا که موضوع و هدف پژوهش یا ارائه ی یک مطلب در قالبی استاندارد و جامع است، پای ترجمه و نگارش مقاله در میان است. یکی از این موضوعات به ترجمه مقاله دانشجویی مربوط می باشد. اگر به ترجمه مقاله دانشجویی نیاز دارید می توانید با ثبت پروژه در ایران تایپیست، در اسرع وقت با کیفیت بالا، مقاله خود را به زبان های مختلف انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، روسی و غیره به فرم دریافت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه مقاله دانشجویی

ترجمه

اهمیت ترجمه مقاله توسط دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

برای دانشجویان در بسیاری از مقاطع نیاز به ترجمه مقاله دانشجویی براساس رشته و شرایط تحصیلی متفاوت است. دانشجویان هنگامی که وارد دوران تحصیلات تکمیلی ارشد یا دکترا و فوق دکترا و بالاتر می شوند، نیاز به ترجمه مقاله دانشجویی پیدا می کنند. در این مقاطع ارائه مقالات و پروپوزال ها اهمیت بیش از پیش پیدا می کنند. تفاوت آنها در شیوه های تحصیل و نحوه ی برگزاری دوره های آموزشی است.

بسیاری از اساتید برای ارتقا توان دانشجویان جهت کسب اطلاعات در مورد یک موضوع مرتبط با رشته شان، جهت کسب نمره یا ایجاد بستری برای امکان مهاجرت آنها درخواست ترجمه مقاله می دهند. این مقالات عموما به زبان انگلیسی یا فرانسوی یا روسی درخواست می شود. البته برعکس این حالت هم صادق است. این نوع ترجمه دانشگاهی علاوه بر کسب نمره و درج در رزومه تحصیلی یا ایجاد بستر لازم برای مهاجرت برای ارتقا سطح علمی دانشجویان و مراکز آموزشی بسیار اهمیت دارد. پس باید طبق معیار های خاصی نوشته شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پکیج های مختلف برای ترجمه مقاله دانشجویی

وجود پکیج های مختلف جهت انجام ترجمه مقاله دانشجویی شامل ترجمه تخصصی و ترجمه عمومی است که هر دوی این نوع ترجمه ها با تضمین کیفیت، با بازبینی نهایی، بررسی ویراستار همراه است و در آنها مبحث کیفیت در اولویت می باشد. در نتیجه، کلیه پکیج های پیشنهادی ترجمه که از سوی مشاوران ایران تایپیست به شما ارائه می شود دارای این ویژگی ها قبل از تحویل هستند و خیال مشتریان را از انجام درست ترجمه امن نگه می دارند. اگر برای ترجمه خود عجله دارید نیز، می توانید درخواست ترجمه خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و این مورد را عنوان کنید تا در اسرع وقت، ترجمه مورد نظر به شما تحویل داده شود.

چرا ترجمه مقاله دانشجویی ارزانتر از ترجمه مقاله تخصصی میباشد؟

اصولا همیشه هزینه ای که برای ترجمه مقاله ها دریافت می شود براساس کلمات و حجم و مدت زمان مورد نظر جهت اتمام پروژه متغیر است. این در حالی است که ترجمه مقاله دانشجویی ارزان تر از سایر ترجمه ها محاسبه می شود. آشنایی با شرایط دانشجویی و نیازهای دانشجویان این شرایط را فراهم آورده است که بتوان با پرداخت هزینه ای محدود مقاله ای با ترجمه ی با کیفیت و عاری از هرگونه اشتباهات تایپی، نگارشی، املایی و دستور زبانی داشت.

در ایران تایپیست اولویت بر کیفیت ترجمه مقاله دانشجویی است و با کاهش میزان هزینه ها، در این میزان کیفیت خللی وارد نخواهد شد. پس اگر به ترجمه مقاله ارزان دانشجویی نیاز دارید از همین لحظه می توانید برای ثبت پروژه ( یا پروژه های متعدد) اقدام کنید. به جز موارد بیان شده، شرایط خاص تحصیلی، کاری و پژوهشی دانشجویان باعث کمبود وجود وقت و توان برای انجام ترجمه مقاله مناسب و غنی است. به همین دلیل هزینه کمتری برای ترجمه این دست مقالات جهت احترام به حقوق دانشجویان در نظر گرفته می شود.

ترجمه مقاله دانشجویی

ترجمه مقاله

آیا امکان پرداخت اقساط هزینه ترجمه برای مقاله دانشجویی وجود دارد؟

در ایران تایپیست امکان پرداخت قسطی برای انواع و اقسام مقالات با هر شرایطی وجود دارد که ترجمه مقاله دانشجویی نیز شامل آن می شود. در ایران تایپیست براساس رشته و شرایط مقاله، ترجمه قسط بندی و طی دوره های زمانی مختلف پرداخت می شود. این اقساط طوری تنظیم می شوند که هم دانشجویان امکان پرداخت آن را داشته باشند و هم هزینه ای از این بابت به مترجم وارد نشود. شما می توانید برای ترجمه مقاله دانشجویی در رشته های زیر و بسیاری رشته های دیگر که امکان نام بردن همه آنها وجود ندارد، جهت پرداخت اقساطی درخواست دهید:

  • علوم انسانی
  • حقوق
  • علوم اجتماعی
  • علوم پزشکی
  • امنیت اطلاعات
  • فناوری اطلاعات
  • اقتصاد
  • فلسفه
  • مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی برق
  • ادبیات و معارف
  • زبان شناسی
  • روزنامه نگاری
  • تاریخ
  • جغرافیا
  • زیست شناسی
  • بهداشت

و غیره.

معیار استاندارد کیفیت در ترجمه مقاله دانشجویی

استاندارد کیفیت برای هر مقاله دانشجویی تمایزات مشخصی دارد. برای برخی مقاله هایی که قرار است به صورت بین المللی دیده شوند یک سری معیار و برای مقالاتی که به صورت پژوهشی آموزشی در سطح علمی در کشور مورد استفاده قرار می گیرند به صورت دیگر و برخی مقالات دیگر نیز که برای ارائه پایان نامه و یا تحقیق مورد استفاده قرار می گیرند معیار های مربوط به استاد و دانشگاه مربوطه مورد نظر است.

با توجه به وجود این نوع تمایزها هر دانشجو می بایست در کنار ارائه اطلاعات مربوط به ترجمه هر مقاله، چارچوب های مرتبط با مقاله را برای درج در قالب نهایی ارائه نماید تا به جز معیار های کیفی عمومی که از آنها برای ترجمه مقاله دانشجویی استفاده می شود، بتوان به یک کلیت جامع جهت ارائه مقاله رسید. در نهایت کل هزینه دریافتی برای ترجمه و در نظر گرفتن این اولویت ها محاسبه خواهد شد. شما می توانید برای بررسی کیفیت مقالات ترجمه شده در ایران تایپیست، نمونه های قبلی را بررسی کرده و هم مترجم مورد نظر خود را انتخاب نمایید و هم با دید بازتری به ایران تایپیست و خدمات آن اعتماد کنید.

ترجمه مقاله دانشجویی

ترجمه مقاله دانشجویی

ترجمه مقاله دانشجویی با هزینه های کمتر و کیفیت مطلوب

هزینه ترجمه مقاله دانشجویی معمولا کمتر از سایر مقالات و ترجمه متون دیگر است. چرا که منظور از ترجمه مقالات دانشجویی، مقالاتی در سطح تحقیقات درسی یا نهایتا مقاله های همایشی است. این مقاله ها ضعیف ترین مقاله ها از نظر ارزش و اعتبار علمی هستند. با توجه به این مسئله می توان حدس زد که زبان این مقالات نیز خیلی در سطح بالایی نبوده و از واژه های ادبی و کم کاربرد در آن ها خیلی استفاده نشده است. در نتیجه کار ترجمه این مقالات نسبت به مقاله های تخصصی برای هر مترجمی به مراتب راحت تر است و وی نیاز به زمان زیادی هم برای ترجمه ندارد. به همین جهت همواره این گونه بوده و هست که هزینه ترجمه مقاله دانشجویی کمتر از سایر ترجمه ها بوده است. البته در کنار هزینه های کمتر، شما می توانید از کیفیت مطلوبی هم در موسسه های معتبر بهره مند شوید.

ترجمه مقاله دانشجویی

ترجمه مقاله دانشجویی

معمولا هر مترجمی می تواند به راحتی از پس سفارش های ترجمه مقاله دانشجویی بربیاید. ولی باز هم نوع زبان مبدأ و مقصد و رشته و موضوع این مقالات می تواند تعیین کننده مترجم مورد نظر باشد. دست شما در ثبت این گونه از سفارش ها در موسسه های مختلف کاملا باز است. اما باز هم بهتر است چاشنی احتیاط را لحاظ کرده و سفارش های خود را در مراکز شناخته شده تری به ثبت برسانید. موسسه هایی که در کنار هزینه های کمتر و ایده آل، کیفیت مناسب و مطلوبی را به شما تحویل می دهند. موسسه ایران تایپیست، سفارش های ترجمه مقاله دانشجویی شما را با این پیش فرض مورد پذیرش قرار می دهد. در نتیجه شما می توانید از خدمات این موسسه به خوبی بهره مند شوید. چرا که ایران تایپیست، هزینه های کمتری را نسبت به سایر موسسه ها از شما گرفته و در کنار آن شما را از ترجمه های با کیفیت تری هم بهره مند می سازد.

ترجمه مقاله دانشجویی برای دریافت نمره در درس مقاله نویسی و روش تحقیق

دانشجویان کارشناسی ارشد برای درس مقاله نویسی و روش تحقیق به ترجمه مقاله دانشجویی نیاز دارند. چرا که آن ها برای پاس کردن این واحد دانشگاهی خود می بایست یک یا دو مقاله را به نگارش درآورند. در صورتی که در حین نگارش مقاله های خود نیاز به ترجمه منابع مختلفی داشته باشند؛ می توانند سفارش ترجمه خود را در مراکز معتبر ثبت کنند. چرا که می بایست نمره این درس را دریافت نمایند. به همین منظور برای آن ها مهم است که سفارش ترجمه مقاله دانشجویی خود را به کدام موسسه بسپارند. موسسه هایی که از وجود بهترین و مجرب ترین مترجمان بهره می جویند و می توانند ترجمه های با کیفیتی را از خود ارائه دهند. شما هم می توانید سفارش های خود را در این موسسه ها ثبت کنید. بدین ترتیب با دریافت متن ترجمه، می توانید آن را در مقاله خود درج نمایید.

ترجمه مقاله دانشجویی

ارائه مقاله های درسی دانشجو به استاد

برای واحد مقاله نویسی و روش تحقیق اگر به ترجمه مقاله دانشجویی نیاز داشته باشید؛ می توانید سفارش خود را به ایران تایپیست بسپارید. در این موسسه، سفارش های ترجمه خود را می توانید با هزینه های کمتر و کیفیت بالاتر دریافت کنید. بدین ترتیب هم می توانید بالاترین نمره از این واحد درسی را از آن خود کنید و هم می توانید هزینه های کمتری را نسبت به سایر مراکز برای سفارش های ترجمه خود پرداخت کنید. پس از دریافت فایل ترجمه در این موسسه، می توانید آن را در مقاله و تحقیق دانشجویی خود قرار دهید. سپس با رعایت کردن سایر نکات مربوط به مقاله نویسی، تحقیق خود را به استاد خویش تحویل دهید. بنابراین برای ترجمه مقاله دانشجویی و درج آن در تحقیقات خویش، می توانید در ایران تایپیست به هدف مدنظر خویش دست یابید.

آیا برای ترجمه مقاله های دانشجویی می توانیم از گوگل ترنسلیت استفاده کنیم؟

بسیاری از دانشجویان بر این باور هستند که برای ترجمه مقاله دانشجویی خود می توانند از گوگل ترنسلیت استفاده کنند. در حالی که استفاده از گوگل ترنسلیت و حتی نرم افزارها و برنامه های مختلف در این راستا نمی توانند گزینه خوب و مناسبی برای ترجمه متون شما به حساب آیند. چرا که در ترجمه بسیاری از کلمات و جملات به شکل درست و صحیح آن ها عاجز هستند. بنابراین بهتر است به جای استفاده از این برنامه ها از مترجمان انسانی استفاده کنید. منظور از مترجم های انسانی کسانی هستند که اولا: سابقه ترجمه مقاله دانشجویی زیادی در پرونده خود دارند. ثانیا: بدون استفاده از این برنامه ها  هم می توانند اقدام به ترجمه متون کنند. ثالثا: به جای استفاده از این برنامه ها از کتاب های فرهنگ لغت معتبر استفاده کنند. رابعا: از ذهن مملو از دایره لغت بالای خود مدد می جویند.

ترجمه مقاله دانشجویی

استفاده از مترجم انسانی

به جای استفاده از گوگل ترنسلیت برای ترجمه مقاله دانشجویی، همیشه بهترین راهکار، استفاده از مترجمان انسانی بوده است. این دسته از مترجم ها هر زمانی که با واژگان جدید رو به رو می شوند؛ سعی می کنند از فرهنگ های لغت یا فرهنگ های اصطلاحات تخصصی استفاده نمایند. به همین جهت هم هست که ترجمه کلیه واژگان و جملات موجود در متن آن ها به درستی انتخاب شده است. ضمن اینکه تجربه آن ها در ترجمه سبب می شود تا بتوانند از تکنیک های زبانی استفاده کرده و ترجمه واژه ها را در جمله بر اساس قواعد آن زبان تهیه و تنظیم نمایند. بدین ترتیب جملات ترجمه شده آن ها برای هر فردی کاملا قابل فهم، سلیس و روان خواهد بود. در حالیکه ترجمه مقاله دانشجویی جملات از گوگل ترنسلیت، کاملا غیر قابل فهم و بی معنی هستند. به همین علت هیچ گونه پایه و اساسی نداشته و از اعتبار بالایی برخوردار نیستند.

ارائه تخفیف های ویژه به دانشجویان برای ثبت سفارش ترجمه مقاله دانشجویی

برای ثبت سفارش های ترجمه مقاله دانشجویی می توانید سفارش خود را به موسسه هایی بسپارید که هزینه های کمتری را دریافت می کنند. اما در کنار این هزینه های به صرفه، برخی از موسسه ها علاوه بر آن تخفیف هایی را ویژه کلیه دانشجویان در سراسر کشور در نظر می گیرند. بدین ترتیب هزینه نهایی که یک دانشجو برای ترجمه مقاله های خود به این موسسه ها می پردازد؛ بسیار ناچیز خواهد بود. این تخفیف های دانشجویی در هر موسسه فعالی در زمینه ترجمه برای دانشجویان اعمال نمی شود. در بین این موسسه ها، تنها یک سری مراکز و موسسه هایی هستند که برای ترجمه مقاله دانشجویی برای دانشجویان تخفیف هایی ارائه می دهند. بدین ترتیب شما می توانید هزینه کمتری را برای سفارش های خود پرداخت نمایید.

ترجمه مقاله دانشجویی

تخفیف های دانشجویی

یکی از موسسه هایی که برای سفارش های ترجمه مقاله دانشجویی خود تخفیف هایی را در نظر می گیرد؛ ایران تایپیست نام دارد. شما می توانید به عنوان دانشجو، مقاله های کلاسی خود را در این موسسه به ثبت برسانید و از تخفیف های ویژه دانشجویان بهره مند شوید. ایران تایپیست به جهت حمایت از این قشر جامعه، سعی کرده تا ضمن ارائه هزینه های کمتر، تخفیف هایی را هم برای آن ها در نظر بگیرد. این در حالی است که حتی دانشجویان می توانند هزینه سفارش های ترجمه مقاله دانشجویی خود را به شکل قسطی نیز در ایران تایپیست پرداخت نمایند. هر یک از آن ها می توانند کلیه سفارش های ترجمه مقالات دانشجویی خود را به شکل حضوری و غیر حضوری در ایران تایپیست ثبت نهایی کنند. بدین ترتیب هم از کیفیت بالای ترجمه ها بهره مند می شوند و هم هزینه کمتری را پرداخت می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه مقاله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه دانشجوییترجمه مقاله ISIلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

بله، کلیه مقالاتی که در قالب ترجمه دانشجویی انجام می شوند قابل ارائه برای محافل علمی و پژوهشی مختلف هستند.

شما می توانید با وارد کردن اطلاعات مقاله خود در صفحه نخست سایت تخمین دقیقی از هزینه ترجمه مقاله تان بیابید.

بله، کلیه امور ترجمه مربوط به دانشجویان در ایران تایپیست انجام می گیرد.

کافیست با شماره های داده شده تماس حاصل کرده و بعد از بیان مشکل، منتظر پیگیری سفارش خود از سوی کارشناسان باشید.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه مقاله تاریخ انتشار: 1401/7/19 ساعت 17:26:20 تعداد بازدید: 829 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه مقاله با نرخ دانشجویی ترجمه مقالات دانشجویی ترجمه ارزان مقاله دانشجویی ترجمه دانشجویی ارزانترین سایت ترجمه مقاله دانشجویی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :