دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی با چه فرمتی ارسال می‌شود؟

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/3/5 ساعت 14:36:56 بازدید: 512 امتیاز 5 از 1 نظر

عدم وجود محدودیت در ارسال فایل‌ها با فرمت‌های مختلف برای ترجمه تخصصی، یکی از مزایای ثبت سفارش ترجمه تخصصی در ایران تایپیست است. کاربران برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی جغرافیا در ایران تایپیست، می‌توانند فایل مطلب مورد نظر را در فرمت‌های متنی، صوتی و یا تصویری برای این هلدینگ معتبر ارسال کرده و کیفیت بالای انجام کار ترجمه تخصصی را تضمین شده بدانند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کاربران می‌توانند برای ترجمه تخصصی جغرافیا، فایل متن مورد نظر خود را در هر یک از فرمت‌های ذکر شده ارسال کرده و درخواست ترجمه تخصصی این فایل‌ها را به اکثر زبان‌های زنده دنیا همچون چینی، فرانسوی، روسی و... ثبت کنند. ترجمه تخصصی جغرافیا برای فایل‌های تصویری و ویدیویی، توسط مترجمانی مسلط انجام می‌شود که سابقه ترجمه چنین فایل‌هایی را دارند و می‌توانند کار ترجمه تخصصی این فایل‌ها را با سرعت و تمرکز بالا انجام دهند. سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که در صورت ارسال فایل‌های ویدیویی برای ترجمه تخصصی جغرافیا، فایل نهایی که متن ترجمه شده را در بر دارد در چه فرمتی برای کاربران ارسال می‌شود؟

فایل نهایی مربوط به سفارش‌های ترجمه تخصصی جغرافیا برای فایل‌های ویدیویی، در قالب فایل‌های زیرنویس برای تحویل آماده می‌شود و کاربران می‌توانند از این فایل به عنوان زیرنویس استفاده کرده و در حین تماشای فایل ویدیویی، ترجمه تخصصی آن را نیست به صورت زیرنویس شده بخوانند. فرمت فایل‌های نهایی ترجمه تخصصی جغرافیا که به شکل زیرنویس تهیه می‌شود در انواع مختلف SRT، smi، sub، ssa، idx و vtt بوده و طبق خواسته‌ی کاربران تهیه خواهد شد. از جمله متداول‌ترین فرمت‌هایی که برای فایل نهایی ترجمه تخصصی ویدیوها انتخاب می‌شود، فرمت SRT است. هماهنگی این فایل با فایل ویدیویی اصلی انجام شده و کاربران هیچ نگرانی از بابت ترجمه دقیق فایل‌های ویدیویی نخواهند داشت. پس کاربران هیچ نگرانی از بابت ترجمه تخصصی فایل‌های ویدیویی جغرافیا نخواهند داشت.

ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی با چه فرمتی ارسال می‌شود؟ 

ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی

ارسال سفارش ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی در انواع فرمت های مختلف

شاید چنین سوالی برای شما وجود داشته باشد که ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی خود را با چه فرمت هایی به مراکز مختلف بفرستید؟ چون امروزه چنین امکانی برای شما فراهم آمده است تا شما بتوانید حتی فایل های صوتی و تصویری خود را نیز به جهت ترجمه به مراکز اینترنتی بفرستید. در این مراکز اینترنتی و آنلاین، دست شما در ارسال فایل های مختلف، کاملا باز است. بنابراین حتی اگر فایل شما به صورت متنی در قالب ورد و پی دی اف نیست؛ باز هم امکان ارسال فایل خود را دارید. چرا که شما می توانید وارد وب سایت های اینترنتی معتبر شده و سپس سفارش ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی خود را به ثبت برسانید. بدین ترتیب با وجود این مراکز اینترنتی، امکان ارسال سفارش های شما در تمامی فرمت های مختلف وجود دارد. به گونه ای که شما هیچ گونه نگرانی در خصوص فرمت های مختلف فایل ارسالی خود نخواهید داشت. چرا که موسسه های آنلاین، انواع فایل ها را در فرمت های گوناگون، پذیرش می کنند.

برای ارسال سفارش های ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی، می توانید درخواست خود را در موسسه ایران تایپیست، به ثبت برسانید. در این موسسه، می توانید سفارش های خود را در فرمت های گوناگونی به ثبت برسانید. حتی چنین امکانی برای شما میسر گشته است که بتوانید فایل ویدئویی خود را جهت ترجمه به این مرکز اینترنتی، ارسال کنید. سپس فایل ترجمه را به صورت زیرنویس در همان فایل ویدئویی تحویل بگیرید. بنابراین بهتر است به جهت دریافت ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی، ابتدا در موسسه ایران تایپیست، ثبت نام کنید. سپس می توانید از طریق پنل کاربری خود، فایل ویدئویی خود را در هر یک از فرمت های مختلف، به این موسسه صاحب نام ارسال کنید. ایران تایپیست، آماده پذیرش انواع فایل های صوتی و تصویری شما در فرمت های مختلف می باشد. ضمن اینکه آن ها این توانایی را دارند که هر فایل ویدئویی را به صورت کوتاه و بلند و در هر یک از زبان های مختلف دنیا، برای شما به بهترین نحو ممکن ترجمه کنند.

ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی با چه فرمتی ارسال می‌شود؟

ثبت سفارش آنلاین

ثبت سفارش ترجمه تخصصی فایل های ویدئویی جغرافیا به صورت آنلاین

برای ثبت سفارش ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی، می توانید فایل های ویدئویی خود را آنلاین به ثبت برسانید. در کنار ارسال انواع فایل های صوتی و تصویری و نوشتاری و...، این امکان را دارید که فایل ویدئویی خود را با هر فرمتی، ارسال کنید. چون در ثبت سفارش اینترنتی و آنلاین ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی، دست شما کاملا باز است. موسسه های اینترنتی همچون ایران تایپیست، هیچ گونه سخت گیری در این خصوص پیش روی شما قرار نمی دهند. بنابراین بهتر است بدون نگرانی در خصوص فرمت های ارسالی فایل خود، نسبت به ثبت سفارش در ایران تایپیست، اقدامات لازم را صورت بخشید. هر چند که ایران تایپیست، خدمات خود را به صورت حضوری نیز در دفتر مرکزی خود واقع در میدان انقلاب تهران نیز ارائه می دهد. اما ثبت سفارش اینترنتی ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی برای شما طبیعتا ساده تر و در دسترس تر خواهد بود. پس نام ایران تایپیست را در این زمینه به یاد داشته باشید.

ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی با چه فرمتی ارسال می‌شود؟

سفارش ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه فایل صوتی یا تصویریتولید زیر نویس فیلم و سریالترجمه دانشجوییهزینه ترجمه صوتی، تصویری

سوالات متداول

بله. امکان ارسال فایل‌هایی در فرمت‌های متنی، صوتی و تصویری برای ترجمه تخصصی وجود دارد.

فایل نهایی قالب زیرنویس داشته و فرمت آن SRT و چسبیده است.

با توجه به مدت زمان فایل ویدیویی، هزینه متغیر است.

داشتن زیرنویس انگلیسی اهمیتی ندارد، اما در صورت نداشتن زیرنویس هزینه ترجمه بیشتر می‌شود.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/3/5 ساعت 14:36:56 تعداد بازدید: 512 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فیلم تخصصی جغرافیایی ترجمه تخصصی کلیپ جغرافیایی ترجمه فیلم تخصصی جغرافیا آنلاین سایت ترجمه تخصصی فیلم جغرافیا بهترین ترجمه تخصصی جغرافیایی

دیدگاه کاربران

محمد نوری | 1400-7-3 ساعت 16:23:28 امتیاز :

ترجمه فیلممون تخصصی و بی نقص انجام شد. از شما ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :