چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی مختص متن چه رشته هایی است؟

نویسنده: افشین نادری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 11:19:34 بازدید: 428 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست برای متن های عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه انجام می شود. مترجمان ایران تایپیست قادر به ترجمه فارسی به انگلیسی متن در تمامی زمینه ها می باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

عمدتا مترجمانی که به استخدام ایران تایپیست در می آیند فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر می باشند. بنابراین مترجمان این موسسه می توانند سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی متن در تمامی زمینه ها را پذیرش کنند. از مهمترین رشته های خاصی که در این موسسه ترجمه می شوند، می توان به حقوق، فلسفه، ادبیات و زبان شناسی، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت گاز و پتروشیمی، پزشکی و ...  اشاره کرد. ترجمه فارسی به انگلیسی متن رشته های خاص در ایران تایپیست هزینه بیشتری دارد. به طور مثال در فروردین ماه سال 1400 ضریب هزینه برای رشته های مانند حقوق، فلسفه و پزشکی به ترتیب برابر 1.2، 1.1 و 1.1 می باشد.

ترجمه فارسی به انگلیسی متن تخصصی و تخصصی ویژه در ایران تایپیست توسط مترجمان با تجربه و مسلط این مجموعه انجام می شود و تمامی ترجمه ها به صورت تایپ شده و مرتب به مشتریان تحویل داده می شود. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن تخصصی و تخصصی ویژه در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشد و همین امر سبب می شود تا دانشجویان و اساتید در رشته های مختلف بتوانند مقالات و متون تخصصی خود را با کمترین زمان ممکن و هزینه ای مناسب ترجمه کنند. مدیریت ایران تایپیست با سخت گیری های اولیه در زمینه استخدام مترجم سبب می شود تا مترجمانی با این مجموعه همکاری کنند که سطح کیفی بالایی داشته باشند. ایران تایپیست ترجمه فارسی به انگلیسی متن مترجمان خود را کاملا تضمین می کند و به مشتریان اطمینان می دهد که تمامی نکات مانند: قواعد و نگارش، امانتداری در متن، اصطلاحات خاص (مانند: ضرب المثل و ...)، کلمات تخصصی و ... در ترجمه آنها رعایت شده است.

ترجمه فارسی به انگلیسی مختص متن چه رشته هایی است؟

ترجمه متن در رشته های گوناگون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصی مقالهویرایش گرامری مقاله انگلیسیتبدیل پایان نامه به کتاباستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست با استخدام مترجمان فارغ التحصیل در رشته های گوناگون از سراسر ایران قادر به پذیرش سفارش ترجمه در زمینه های مختلف می باشد.

بله، تمامی مترجمان ایران تایپیست در سطح کیفی بالایی قرار دارند. به همین دلیل ایران تایپیست کیفیت ترجمه تمامی متون این موسسه را تضمین می کند.

بله، ایران تایپیست قادر به پذیرش ترجمه های گوناگون در زمینه پزشکی می باشد.

ایران تایپیست ترجمه های گوناگونی را در رشته های حقوق، فلسفه، ادبیات و زبان شناسی، اسناد تجاری، فقه و علوم انسانی، نفت گاز و پتروشیمی، پزشکی و ...  انجام می دهد.


نویسنده: افشین نادری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 11:19:34 تعداد بازدید: 428 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی ترجمه فارسی به انگلیسی رشته ها ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله تخصصی ترجمه فارسی به انگلیسی چکیده پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :