پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی متون با ارسال عکس

نویسنده: پوریا عرب ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/3 ساعت 11:11:22 بازدید: 499 امتیاز 4 از 1 نظر

شاید متنی که شما می خواهید نسبت به ترجمه آن از فارسی به انگلیسی اقدام کنید، یک عکس باشد. در این خصوص می توانید از خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی متون ایران تایپیست استفاده داشته باشید و باید در نظر داشته باشید که این خدمات پس از ثبت سفارش برای شما امکان پذیر می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در واقع برای ما تفاوتی ندارد که فرمت ارسالی متن شما برای ترجمه از فارسی به انگلیسی چیست و از آن جایی که شرکت ما نسبت به ترجمه توسط مترجمین اقدام می کند و از هیچگونه نرم افزار آنلاین در این خصوص استفاده نمی کند، می توانید فایل خود را در قالب عکس برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان بتوانید از این خدمات استفاده کنید. ترجمه فارسی به انگلیسی متون در قالب تصویر به خصوص برای ترجمه بروشورها و یا ترجمه برخی از ویژگی های محصولاتی که قصد صادرات آن ها را دارید اهمیت پیدا می کند و یا شما در صورتی که دست نوشته ای دارید و می خواهید آن را برای یک فرد خارجی ارسال کنید، می توانید نسبت به دریافت خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی متون از ایران تایپیست اقدام کنید.

خدمات ایران تایپیست در خصوص ترجمه از فارسی به انگلیسی بسیار متنوع بوده و شما می توانید از تمامی این خدمات به صورت حرفه ای استفاده داشته باشید. در صورتی که قصد ثبت سفارش در این خصوص را داشته باشید می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کرده و پس از ثبت نام، نسبت به ارسال متن برای ترجمه اقدام کنید که این روش قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. با توجه به تمامی این ویژگی ها باید گفت که ایران تایپیست بهترین مرکز برای ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس به شمار می رود و خدمات خود را در تمامی کشور در اختیار شما قرار می دهد.

ترجمه فارسی به انگلیسی متون با ارسال عکس

چطور متن را از فارسی به انگلیسی ترجمه کنیم؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه فایل صوتی یا تصویریدریافت نمونه ترجمه رایگانخدمات مقاله

سوالات متداول

خیر. شما می توانید از سراسر کشور این خدمات را دریافت کنید.

خیر. یکی از مهم ترین سیاست های ایران تایپیست، عدم استفاده از نرم افزار و تمرکز روی خدماتی است که به صورت تخصصی از سوی مترجمان ارائه می شود.

خیر. تمامی تعرفه ها با ارسال متن یکی بوده و هیچ هزینه اضافه ای از شما بابت این مسئله اخذ نخواهد شد و از این روی شما می توانید با خیال راحت از این خدمات استفاده کنید.

به راحتی می توانید پس از ثبت نام در سایت ایران تایپیست، نسبت به ثبت سفارش در این خصوص اقدام کرده و از خدمات ما بهره مند شوید.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/3 ساعت 11:11:22 تعداد بازدید: 499 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی عکس متون ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی ترجمه فارسی به انگلیسی متون آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی متون اینترنتی ترجمه فارسی به انگلیسی متون فوری

دیدگاه کاربران

کیانوش ملامحمدی | 1400-8-29 ساعت 09:53:36 امتیاز :

تا حالا از هر طریقی براتون فایل فرستادم کارمو سریع راه انداختین. ممنون از صبوریتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :