سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی چه زبانهای به صورت آنلاین پذیرش میشود؟

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:35:44 بازدید: 421 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی زبان آنلاین ایران تایپیست به همه افراد در هر جای ایران این امکان را داده است تا هر متنی را که به ترجمه نیاز دارد، به مترجمین متخصص بسپارد و ترجمه صحیح، دقیق و سلیس به دست آورد.

 اینترنت و دنیای مجازی سبب شده است که حتی کودکان نیز بدانند جهان به ایران ختم می نشود و در این دنیای بزرگ انسانهای با زبان های مختلف زندگی می کنند. وقتی چنین واقعیتی مورد پذیرش همگان میشود دیگر کسی نمی تواند تصور نماید در این جهان بدون مراوده و برقراری ارتباط، بدون تبادل اطلاعات، بتوان در راستای رشد و توسعه یک کشور گام برداشت. لذا به ناچار تمامی آدم ها بر روی این حقیقت توافق دارند که شرط رشد کردن تنفس در آسمان پهناورتر است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به همین دلیل در ایران تایپیست این امکان فراهم شده است که ترجمه تخصصی زبان آنلاین برای بیش از 32 زبان زنده دنیا انجام شود. در این سایت افراد با تخصص های گوناگون به  کار ترجمه مشغول هستند، این افراد  قادر هستند در زمینه تخصصی خود متون  را به زبانهای مورد نظر ترجمه کنند.

ترجمه تخصصی چه زبانهای به صورت آنلاین پذیرش میشود؟

سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین

تخصص در کنار تسلط به زبان مورد نظر یکی از دلایل اصلی  تضمین کار مترجمین این مجموعه می باشد، بنابراین تمامی  متون و فیلم ها و پادکست ها به صورت آنلاین جهت ترجمه به زبان های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، عربی، آلمانی، ترکی و سایر زبان های زنده دنیا پذیرفته میشود.

شاید برای مقالات و متون علمی بیشتر زبان انگلیسی برای ترجمه در نظر گرفته میشود؛ اما در دنیای صنعت و تجارت ترجمه تخصصی درست به زبان های مختلف، جایگاه مستحکم تری دارد؛ زیرا کالاهای مختلف وارداتی ، نوشته ها و راهنما ها و کاتالوگ ها و...  نیاز دارند به دقت و سلیس ترجمه شوند و یا جهت صادرات و فروش کالاها نیاز است  از پوستر تا برچسب روی محصولات و قراردادهای تنظیم شده به زبان مقصد ترجمه  شوند، لذا باید متذکر شد به غیر ترجمه فارسی و زبان انگلیسی به هم، زبانهای فارسی به زبان های دیگر نیز باید ترجمه شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه فوری مقالهترجمه تخصصی رشته های دانشگاهیترجمه تخصصی مقالهلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

در ایران تایپیست بیش از 31 زبان زنده دنیا به غیر از زبان انگلیسی  تحت پوشش خدمات ترجمه تخصصی زبان آنلاین می باشند.

بله، با توجه به اینکه در روش ترجمه تخصصی زبان آنلاین فوری کار سریعتر از زمان استاندارد انجام میشود، به صورتی که حجم زیادی در یک روز ترجمه میشوند، هزینه دو برابر حالت عادی است.

بله در ایران تایپیست میتوان بر اساس گویش مورد نظر ثبت سفارش نمود و از یک ترجمه باکیفیت استفاده کرد.

بله، در خدمات تخصصی ایران تایپیست هر کاتالوگ و بروشوری در زمینه های مختلف قابل ترجمه به زبان آلمانی می باشد.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:35:44 تعداد بازدید: 421 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی آنلاین ترجمه متون تخصصی آنلاین ترجمه مقالات تخصصی آنلاین ترجمه تخصصی زبان خارجی آنلاین سایت ترجمه تخصصی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :