پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

نویسنده: مرتضی صمدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/12/28 ساعت 11:00:00 بازدید: 668 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین خدمتی از ایران تایپیست است که تنها به مترجمینی متخصص سپرده می شود؛ زیرا روان شناسی علمی شیرین و پیچیده است که برای ترجمه متون آن نیاز به دانش و تخصص است؛ لذا همواره به مترجینی نیاز است که در این رشته تحصیل کرده و فعالیت می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سایت ترجمه آنلاین لغات تخصصی روانشناسی

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین ایران تایپیست همواره سعی می کند با ترجمه اصطلاحات تخصصی روانشناسی، این علم را در اختیار تمامی  دانشجویان و روانشناسان  و علاقه مندان قرار دهد تا یافتن به آخرین دستاوردها و تحقیقات علمی و میدانی دست یابند. این خدمت در حقیقت به جریان یافتن اطلاعات روانشناسی به صورت کامل کمک می نماید.

باید پذیرفت علم روانشناسی علمی پویا و جذاب است که تنها مابین دانشجویان و فعالین این رشته طرفدار ندارد، تنها این اشخاص نیستند که متون و مقالات و نتایج تحقیقات روانشناسی را مطالعه می کنند به همین دلیل  سایت های که مطالب روانشناسی منتشر می کنند جزو سایت های پربازدید هستند. در همین راستا در سراسر دنیا تحقیقات و مطالعات روانشناسی بسیاری انجام می شود و نتایج آنها در قالب کتابها و مقالات منتشر می گردند.

مقالات و کتابها به زبان های خارجی و عمدتا به زبان انگلیسی منتشر می شوند  و هر کسی که می خواهد به این اطلاعات دسترسی یابد یا باید خود  به ترجمه بپردازد  و یا کار ترجمه متون به صورت درست و دقیق و سلیس  را به مترجمین ماهر بسپارد.

 به همین دلیل است می بینیم  در کنار جستجو برای یافتن مترجم، سایت ترجمه آنلاین لغات تخصصی روانشناسی نیز هر روزه مورد جستجوی دانشجویان و روانشناسان بسیاری می باشد، آنان می خواهند با کمک ترجمه ای که این سایت ها ارائه می دهند به جدیدترین اطلاعات دست یابند، در همین راستا ترجمه اصطلاحات تخصصی و جمع آوری آنها در مجموعه هایی مانند دیکشنری و یا لغت نامه در انتهای کتب و مقالات به عنوان خدمتی است که بسیار مورد توجه میباشد.

 تمامی اساتید و نویسندگان کتب روانشناسی ترجیح می دهند چنین مجموعه هایی را در کتب و مقالات خود تعبیه نموده و در اختیار مخاطبان نوشته های خود قرار دهند تا کمک نماید مفاهیم و نوشته های درون کتابها و مقالات به خوبی درک شوند. به همین دلیل ایران تایپیست روزانه با بازدیدها و سفارش ها متعددی روبرو می شود.

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

بهترین ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

هزینه ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین چگونه محاسبه میشود؟

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین  با دو فاکتور هزینه و کیفیت همواره مورد ارزیابی قرار می گیرد. به همین دلیل ایران تایپیست بدون اینکه تفاوتی بین شهر محل ثبت سفارش ترجمه ها قائل باشد و یا بر اساس ثبت سفارش حضوری و یا اینترنتی در هزینه و کیفیت سطح بندی قرار دهد؛ استانداردهای خاصی را برای برآورد هزینه تعریف نموده است.

 ایران تایپیست در تعریف این استانداردها سعی نموده  هم رضایت مشتریان را از یک سو مدنظر قرار دهد   و  هم در سوی دیگر هزینه ها را  به گونه ای محاسبه نماید که حقوق مترجمین متخصص زایل نگردد، به همین دلیل با در نظر گرفتن اهمیت رقابتی بودن قیمت ها این استانداردها تعریف شده است، لذا این استانداردها هم نظر مشتریان و مترجمین را تامین میکنند و هم این اطمینان را به هر دو طرف می دهند بتوانند برای مدت طولانی بر روی  این استانداردها حساب کرده و برنامه ریزی نمایند.

 ایران تایپیست در استانداردهای خود معیارهایی را تعیین کننده می داند، به صورتی که رشته تخصصی در محاسبه قیمت بسیار موثر می باشد؛ زیرا هیچ گاه بدون رعایت عدالت نمی توان انتظار داشت هزینه منصفانه باشد، باید قبول کرد اگر هزینه ای منصفانه نباشد اگر کمتر از زحمتی که دارد در نظر گرفته شده باشد، به مرور بر کیفیت کار تاثیر منفی خواهد گذاشت و یا مترجمین خوب را از ادامه کار دلسرد می نماید و اگر قیمت بالایی در نظر گرفته شود عدم رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.

 بنابراین بر اساس اینکه بعضی از رشته ها اصطلاحات تخصصی دشوارتری دارند به طبع باید قیمت بالاتری داشته باشند.

زبان مبدا و مقصد دومین عامل موثر در قیمت گذاری می باشد،  زبانهایی که آیین نگارش و دستور زبان پیچیده تری دارند منصفانه نیست با زبان هایی که ساده تر می باشند همانند هم برآورد هزینه گردند.

عامل بعدی تعداد کلمات می باشد با درنظر گرفتن دو معیار بالا هر کلمه هزینه به خصوصی خواهد داشت. لذا با در نظر گرفتن موارد بالا فاکتور سفارش شما صادر می گردد و با افزایش تعداد آنها جهت جلب رضایت مشتریان و افزایش حجم کار برای مترجمین، هزینه کاهش می یابد.

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

هزینه ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بررسی کیفیت ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین با استفاده از گوگل

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین در ایران تایپیست برخلاف بسیاری از مجموعه ها  تضمین کیفیت می گردد؛ زیرا ایران تایپیست معتقد است  که تنها یک ترجمه  روان، درست و دقیق می تواند یک ترجمه روانشناسی قابل اعتماد باشد.

 کدام روانشناسی می تواند به ترجمه ای اعتماد کند و دانش خود را براساس آن پایه ریزی نماید در حالی که صحت و دقت این ترجمه زیر سوال می باشد. متخصصین همیشه به رعایت کمال امانت داری در کارهایی که مطالعه می نمایند تاکید دارند.

در سالهای اخیر با همه گیر شدن اینترنت و انتشار مقالات متعدد روانشناسی مجموعه های بسیاری با استفاده از گوگل کار ترجمه تخصصی روانشناسی را انجام می دهند و بر هزینه کم و سرعت بالا تکیه میکنند در صورتی که مقالات تخصصی بدون کیفیت تضمین شده هرگز نمی توانند منابع معتبری تلقی گردند.

گوگل و سایر برنامه های ترجمه همانند دیکشنری عمل می کنند و سیستم ترجمه لغت به لغت را پیروی می نمایند، لذا می بینیم وقتی اصطلاحات تخصصی در جملات به کار برده می شوند با توجه به معانی متعددی که دارند، گوگل و نرم افزارها توانایی شناسایی معنی متناسب با موقعیت و فیلد متن را نداشته و ترجمه ای اشتباه ارائه می دهند، گاهی حتی معنای جمله کاملا با مقصود نویسنده تغییر می کند.

با توجه به اینکه علم روانشناسی، علمی است که با روح و روان انسان در ارتباط می باشد و حساسیت بالایی دارد؛ بنابراین تکیه کردن بر مطالبی و تحقیقاتی که ترجمه لغت به لغت دارند و مترجم تخصصی ترجمه ننموده است بسیار ریسک بالایی دارد.

در همین راستا ایران تایپیست جهت تضمین کیفیت کار خود و دادن  اطمینان به مشتریان از مترجمین متخصصی دعوت به همکاری نموده است که دانش بالا در زمینه روانشناسی داشته و تجربه ای ارزشمند نیز در زمینه ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین دارند؛ بنابراین ترجمه برخلاف گوگل لغت به لغت نبوده و اصطلاحات در معنای درست خود به کار برده می شوند.

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

سفارش ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

ترجمه تخصصی متون علمی روانشناسی آنلاین برای چه زبان هایی انجام میشود؟

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین در ایران تایپیست توسط مترجمین متعددی انجام می شود که فارغ التحصیلان رشته های تخصصی مختلف هستند و به زبان های مختلفی مسلط می باشند.

 در این مجموعه  ترجمه تخصصی متون علمی روانشناسی به 31 زبان زنده دنیا انجام می شود و همه کارهای ترجمه توسط  مترجمین متخصص باتجربه انجام شده و تضمین کیفیت می گردد. مترجمین ایران تایپیست  از سراسر کشور هستند تا تنوع تخصص و تنوع زبان به خوبی پشتیبانی گردد.

تحقیقات روانشناسی در سراسر دنیا هر روزه انجام می گردد و نتایج آنها به زبانهای گوناگونی در سایت ها و مجلات و کتب مختلف منتشر می شوند که نه تنها روانشناسان و دانشجویان اقدام به مطالعه می نمایند، بلکه فعالین رشته های مانند بازاریابی و طراحان لباس و ساختمان و... نیز مطالعه می نمایند تا از اطلاعات درج شده در کار خود استفاده نمایند.

 حتی گاهی افراد عادی نیز به مطالب روانشناسی علاقه نشان داده و مطالعه می نمایند.  به همین در مجلات و سایت ها بخش هایی که تست های روانشناسی و خودشناسی و... دارند نسبت به بسیاری از قسمتها پربازدیدتر بوده و مخاطبان زیادی را با خود همراه می نمایند.

لذا در کنار روانشناسان و دانشجویان و اساتید این رشته بسیاری از گردانندگان سایتها و مجلات نیز در ایران تایپیست ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین ثبت سفارش می نمایند. حتی این روزها شبکه های اجتماعی نیز  با انتشار این نوع  مطالب مخاطبان خود را افزایش می دهند؛ بنابراین کاملا طبیعی می باشد در ایران تایپیست ترجمه مقالات و متون روانشناسی تنها به چند زبان محدود نبوده و می توان این محتواها را به زبان های گوناگون ترجمه نمود.

از سوی دیگر در کشور ما نیز  تحقیقات بسیاری در حوزه روانشناسی  انجام می گردد که باید منتشر شده و  در دسترس همگان قرار داده شود، لذا نیاز مترجمینی که بتوانند این متون را از زبان فارسی به زبانهای زنده دنیا ترجمه کنند کاملا احساس می شود. که خود اهمیت مترجمین متخصص و متعدد همکار ایران تایپیست را به خوبی نشان میدهد.

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

ترجمه تخصصی متون روانشناسی آنلاین در روزهای تعطیل

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین ایران تایپیست بدون محدودیت حتی در روزهای تعطیل انجام می شود. بدین ترتیب می توان ترجمه نتایج تحقیقات  و پژوهشها و هر مطلبی را در هر فرمتی در زمینه روانشناسی ثبت سفارش نمود.

ایران تایپیست جهت گسترش خدمات خود فعالیت ترجمه را تنها با حضور مترجمین حضوری انجام نمی دهد و از سراسر کشور مترجم های متخصص غیرحضوری دارد که به صورت دورکار با مجموعه همکاری می نمایند. این افراد طی آزمونهای سه گانه دشواری انتخاب می شوند تا مجموعه ایران تایپیست بتواند در تمام روزهای سال به فعالیت خود ادامه داده و همواره کارهای با کیفیت با هزینه مناسب تحویل مشتریان خود دهند.

لذا تنها مشتریان خدمات ترجمه ایران تایپیست در هر زمان که بخواهند مطالب روانشناسی را در فرمتهای گوناگونی همانند ویدیوها و فیلم ها برای ترجمه به مترجمین مجموعه می توانند ارجاع داده و مطمئن باشند کاری تضمین کیفیت شده در اسرع زمان تحویل میگیرند.

 به علت دور کار بودن مترجمین محدودیتی بابت تحویل کار وجود ندارد و ترجمه هر زمان که مشتری بخواهد تحویل داده می شود، دورکار بودن سبب افزایش تعداد مترجمین گشته است.

در ایران تایپیست حتی کارهای یک روزه نیز قابل تحویل میباشد، لذا ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین تعطیلی ندارد و با کمک مترجمین متون به زبانهای گوناگون و با دقت و سرعت انجام می شود.

بنابراین افراد می توانند جهت  ثبت سفارش ترجمه خود وارد سایت شده و ترجمه خود را سفارش دهند، در سایت امکان برآورد قیمت وجود دارد؛ اما برای برآورد دقیق باید ثبت سفارش نمود تا فاکتور به سرعت صادر شود. فاکتور رایگان بوده و براساس استانداردهای تعریف شده مجموعه می باشد و سعی میشود کاملا منصفانه و رقابتی باشد.

در سالهای قبل  که نمی شد به صورت آنلاین ترجمه تخصصی روانشناسی داد، افراد  در بسیاری از مواقع به علت عدم دسترسی به مترجم خوب و تخصصی در ترجمه مقالات دچار مشکل میشوند؛ اما اکنون با وجود خدمات آنلاین ایران تایپیست چنین مشکلی وجود ندارد.

ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین

کیفیت  ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه مقالهلیست هزینه ترجمهترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

بله ایران تایپیست با ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین به شما کمک میکند دیکشنری تخصصی نیز  ضمیمه کتب داشته باشید.

در  پروفایل خود ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین را ثبت سفارش نمایید  تا فاکتور رایگان به سرعت برای شما صادر گردد.

هزینه ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین  در ایران تایپیست  بر اساس زبان مبدا و مقصد و تعداد کلمات است.

اگر  اگر از ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین راضی نبودید درخواست ویرایش دهید، ویرایش  رایگان و سریع انجام می شود.


نویسنده: مرتضی صمدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/12/28 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 668 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی روانشناسی ترجمه روانشناسی آنلاین سفارش ترجمه تخصصی روانشناسی آنلاین هزینه ترجمه تخصصی روانشناسی سفارش آنلاین ترجمه روانشناسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :