جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی رایگان

نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/1 ساعت 09:00:00 بازدید: 845 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی رایگان با نرم افزار در ایران تایپیست مورد توجه قرار نگرفته است؛ زیرا ترجمه با نرم افزار به علت ترجمه لغت به لغت ثابت نموده چنین ترجمه ای دارای اشتباهات فراوان  می باشد و  نمی تواند ترجمه باکیفیتی باشد. لذا  خدمت رسانی در زمینه ترجمه تخصصی، در ایران تایپیست، تنها توسط مترجمین متخصص انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی رایگان گوگل چه کیفیتی دارد؟

ترجمه تخصصی رایگان گوگل توسط ایران تایپیست استفاده نمیشود؛ مترجمین این مجموعه کسانی هستند که از یک سو به زبان های خارجی مسلط می باشند و از سوی دیگر، این افراد دانش آموخته های رشته مختلف می باشند و مطالعه مستمری دارند تا دانش خود را همواره به روز رسانی کنند. بدین ترتیب تفاوت ترجمه مابین گوگل و مترجم رقم می خورد.

گوگل همانند یک دیکشنری عمل می کند و ترجمه ای لغت به لغت انجام می دهد؛ در حالی که معنای لغات تخصصی با حالت عادی متفاوت است و حتی بعضی از  کلمات تخصصی چندین معنا دارند و هر کدام از معانی در موقعیت خاصی به کار میروند.

ترجمه تخصصی رایگان

نرم افزار ترجمه تخصصی رایگان

 لذا وقتی برنامه ای مانند گوگل ترجمه مینماید، بدون در نظر گرفتن موقعیت و زمینه متن، کار ترجمه را انجام میدهد، به همین دلیل  این  ترجمه لغت به لغت نرم افزار سبب میشود جملات گاها حتی معنایی کاملا متفاوت با مقصود نویسنده داشته باشند.

وقتی در این سوی ماجرا مترجم یک متخصص می باشد، می داند در هر موقعیتی، کدام ترجمه لغت را باید به کار ببرد، به همین دلیل ایران تایپیست جهت انجام خدمات دقیق و باکیفیت از یک سو و از سوی دیگر  ارزان و فوری بودن خدمات، تنها به مترجمینی که حضور فیزیکی می توانند داشته باشند خود را محدود ننموده و اقدام به جذب مترجمین متخصصی کرده است که در سراسر ایران هستند و قادر می باشند ترجمه ای بسیار باکیفیت و سریع ارائه دهند.

 مترجمین این مجموعه به علت دورکار بودن، متعدد می باشند؛ بنابراین می توانند کار ترجمه را در هر زمان که مشتری می خواهد تحویل دهند. همچنین به علت دورکار بودن مترجمین، قیمت ترجمه کاهش یافته است؛ بدین ترتیب مزایای ارزان و سریع بودن ترجمه با گوگل، به واسطه ترجمه اشتباه و غیر روان، دیگر نمی تواند مزیتی تلقی شود که افراد با تکیه بر آن، مابین گوگل و مترجم متخصص، گوگل را انتخاب نمایند.

در ترجمه تخصصی های رایگان از چه روشی برای ترجمه استفاده میشود؟

ترجمه تخصصی رایگان که امروزه در تبلیغات سایت های زیادی درج می شود، ترجمه ای است که با کمک برنامه ها و نرم افزار ها انجام می شود، در حالی که ترجمه ای که ایران تایپیست انجام می دهد توسط مترجمین متخصص است.

نرم افزار هایی مانند گوگل ترجمه ای رایگان انجام می دهند؛ ترجمه ای که تنها هزینه ای که برای آن پرداخت می شود، بابت اینترنت است. در نگاه اول با توجه به اینکه به ظاهر سرعت ترجمه نیز بالا به نظر می آید، برای افراد بسیاری مقرون به صرفه و جذاب جلوه می کند و این در حالی است که وقتی شروع به مطالعه ترجمه می نمایید، می بینید؛ در همان بررسی اولیه، اولین چیزی که دیده می شود روان نبودن جملات است.

ترجمه تخصصی رایگان

تخمین هزینه ترجمه تخصصی رایگان

 در ترجمه رایگان نرم افزار، جملات سلیس و روان نیستند، ساختار نگارشی رعایت نشده است و در جمله بندی اشکال فراوانی وجود دارد، در نتیجه فهم مقصود نویسنده دشوار است.  در ادامه وقتی متن خوانده می شود کسانی که به نکات فنی محتوا آشنایی دارند، متوجه اشتباهات ترجمه ای فراوان می شوند.

همچنین ترجمه لغت به لغت نرم افزار سبب می شود اصطلاحات در معنایی غیر از معنای درست خود به کار برده شوند؛ اصطلاحات تخصصی معمولا چندین معنا دارند که نرم افزار به اشتباه به کار می برد، بدین ترتیب کاملا واضح می باشد ترجمه رایگان چگونه ترجمه ای است و چرا ایران تایپیست از آن استقبال نمی کند.

ایران تایپیست با جلب همکاری متخصصین رشته های مختلف از سراسر کشور، سعی نموده است تیمی از مترجمین در اختیار داشته باشد که می توانند متون مختلف را در اسرع وقت و با کیفیت عالی ترجمه نمایند؛ زیرا کسی که به یک ترجمه نیاز دارد نمی تواند به یک ترجمه اشتباه اعتماد نموده و براساس آن تصمیم بگیرد.

باید این حقیقت را بپذیریم خدمت ترجمه رایگان وقتی طلا می باشد که توسط مترجمینی مجرب انجام شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چرا نباید  به آگهی های ترجمه تخصصی رایگان اعتماد کرد؟

ترجمه تخصصی رایگان متون مختلف همواره در نگاه اول یکی از جذاب ترین آگهی هایی است که در سایت های مختلف درج می شود.

 افراد مختلف روزانه در اینترنت ترجمه رایگان جستجو می کنند و امیدوار هستند بدون صرف هیچ هزینه اضافی، در اسرع وقت یک ترجمه تخصصی عالی به دست بیاورند.

 این واقعیت را باید پذیرفت؛ سفارش ترجمه ارزان مورد پسند است و حتی گاهی افراد ترجیح می دهند کیفیت را قربانی هزینه نمایند؛ اما در این میان، وقتی ترجمه رایگان بررسی می شود به خوبی از دستور زبان و کیفیت کار کاملا مشخص می شود این ترجمه، ترجمه ای لغت به لغت است که در آن کلمات بدون توجه به موقعیت و موضوع متن، ترجمه شده اند.

وقتی قرار بر این است که ترجمه تخصصی رایگان باشد؛ کاملا طبیعی است که ترجمه رایگان توسط نرم افزار انجام شود. نرم افزار باتکیه بر لغت نامه خود شروع به ترجمه می نماید و چون ترجمه کلمه به کلمه است؛ در انتخاب ترجمه صحیح کلمات و به ویژه کلمات تخصصی دچار اشتباه شده و گاها ترجمه ای ارائه می دهد که قابل درک نیست و اطلاعات اشتباه را به مخاطب منتقل می نماید. به همین دلیل هر کسی حاضر نیست چنین ریسکی به جان بخرد.

وقتی کسی نیاز به ترجمه تخصصی دارد مطمئنا یا به دنبال یادگیری است و یا آن را به دیگران می خواهد منتقل کند؛ بنابراین کاملا مشخص میباشد افراد حاضر نیستند مطالب اشتباه را بیاموزند و یا در حضور دیگران به زبان آورند.

ترجمه تخصصی رایگان

سفارش ترجمه تخصصی رایگان

این ترجمه های تخصصی بسیاری از موارد، شالوده یک تحقیق و پژوهش را تشکیل می دهند. یا جهت یک روش درمانی استناد میشوند. موارد علمی و تحقیقی با یک ترجمه اشتباه بسیار نتایج بدی را رقم میزنند، در همین راستا ایران تایپیست به عنوان مجموعه ای که به کیفیت و اعتبار کارهای خود اهمیت زیادی میدهد، ترجمه را تنها توسط متخصصین خود انجام میدهد.

نرم افزار های ترجمه تخصصی رایگان

ترجمه تخصصی رایگان با نرم افزارها  این امکان را به بسیاری از افراد داده است که برای ترجمه متن های ساده یک راهنما داشته باشند و آیا اینکه بتوان کاملا به ترجمه ای که این نرم افزار ها ارائه میدهند اعتماد نمود، چیزی است که بارها بر اساس تجربه های متعدد ثابت شده است جواب این سوال خیر می باشد.

زیرا نرم افزارهایی که اکنون جهت ترجمه رایگان به کار برده می شوند لغت نامه هایی می باشند که کلمات تخصصی در آن دارای چندین معنا میباشند و  وجود چندین معنا برای کلمات تخصصی و تفاوت معنای آنها در موقعیت های مختلف، دلیل اصلی اشتباهات دیده شده در ترجمه های رایگانی است که توسط نرم افزارهای مختلف انجام می شود.

وقتی نرم افزارها شروع به ترجمه می نمایند ترجمه ای لغت به لغت انجام می دهند، به همین دلیل وقتی در گوگل جمله ای برای ترجمه ای تایپ می گردد،  گاها کلا معنای متفاوتی دارند و این ایراد، زمانی بیشتر به چشم می آید که یک متن دارای چندین جمله، برای ترجمه در گوگل تایپ می گردد.

 در این ترجمه عدم رعایت آیین نگارش نیز از یکسو سبب اشتباهات بیشتر می گردد  و همچنین دیده می شود عدم جایگذاری مناسب اجزای فعل مانند فاعل و مفعول و مستند و غیره سبب عدم روان بودن جملات شده است، بدین ترتیب ترجمه تخصصی رایگان ترجمه ای در اختیار مخاطب قرار می دهد که بدون ویرایش و ویراستاری به هیچ وجه قابل اطمینان و اتکا نمی باشد.

ترجمه تخصصی رایگان

هزینه ترجمه تخصصی رایگان

ایران تایپیست با توجه به رویت چنین ایراداتی در ترجمه نرم افزارها و مشکلاتی که برای افراد پیش می آید و همچنین هزینه ویراستاری و ویرایش این ترجمه ها و زمان بر بودن ویرایش،  ترجیح داده است به سراغ مترجمین متخصص برود؛ افرادی که هم به زبان هایی خارجی تسلط دارند و هم دانش تخصصی بسیار بالایی دارند. این مجموعه بدین ترتیب میتواند کیفیت ترجمه های خود را تضمین کند.

محاسبه رایگان هزینه ترجمه تخصصی در ایران تایپیست

 ترجمه تخصصی رایگان برای همه افراد می تواند جذاب می باشد؛ اما یک ترجمه بسیار باکیفیت و با هزینه منصفانه با توجه به ارزشی که دارد ثابت کرده است واقعا رایگان می باشد؛ لذا در همین راستا ایران تایپیست جهت حمایت از مشتریان خود اقداماتی را انجام می دهد که ذکر آنان خالی از لطف نیست؛

 این مجموعه  به ثبت سفارش آنلاین روی آورده است؛ مدت ها قبل که اینترنت به تک تک منازل نرفته بود، ثبت سفارش به صورت حضوری بود، لذا در گام اول هزینه رفت و آمد و پیک، هم هزینه بر بود و هم زمان زیادی را نیاز داشت و دریافت فاکتور نیز در چنین شرایطی هزینه بر و دشوار می بود، بنابراین ایران تایپیست با ثبت سفارش آنلاین و ارسال فاکتور رایگان آنلاین در کمتر از 5 دقیقه، سبب محاسبه رایگان ترجمه تخصصی شده است.

از سوی دیگر این مجموعه جهت حفظ کیفیت کار و کاهش هزینه ترجمه، با مترجمینی کار می کند که در سراسر کشور حضور دارند؛ این افراد دورکار هستند و نیاز ندارند حضور فیزیکی در محل داشته باشند؛ بنابراین هزینه ترجمه تخصصی به صورت کاملا مشهودی کاهش یافته است.  

در گام سوم این مجموعه جلب رضایت مشتری و حفظ انگیزه مترجمین، اقدام به تعریف استاندارد خاصی جهت برآورد هزینه نموده است که سبب می شود هر دو سوی کار با خیال راحت برآورد هزینه نموده و بتوانند برنامه ریزی کنند.

ترجمه تخصصی رایگان

ترجمه تخصصی رایگان

 در همین راستا افراد می توانند وارد سایت شده و حتی قبل از ثبت سفارش، بر اساس زبان مبدا و مقصد، زمینه تخصصی متن و تعداد کلمات، هزینه را رایگان تخمین بزنند؛ اگرچه فاکتور برآورد دقیق تری می باشد؛ اما روش بسیار سریعی جهت تخمین هزینه است.

در گام بعدی ایران تایپیست با ارجاع کار تخصصی به مترجمین، در جلب رضایت مشتریان و مترجمین گام موثری برداشته است؛ زیرا با ارجاع تخصصی، سرعت و راحتی ترجمه برای متخصصین  بیشتر شده و کیفیت کار برای مشتریان نیز افزایش یافته است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه مقاله ISIترجمه سریعترجمه دانشجویی

سوالات متداول

خیر، ایران تایپیست مجموعه ای می باشد که به کیفیت کار اهمیت ویژه ای می دهد؛ لذا با نرم افزار کار ترجمه انجام نمی شود.

بله در ایران تایپیست فاکتور ترجمه تخصصی رایگان است و کمتر از 5 دقیقه به صورت آنلاین صادر می گردد.

خیر،کتابها متون پر حجمی هستند که ترجمه جملات آنها در ترجمه تخصصی رایگان هم دارای اشتباهات ترجمه و هم اشتباهات دستوری می باشد

خیر، با توجه به نکات فنی و تخصصی که در دروس دانشگاهی وجود دارد، ترجمه تخصصی رایگان با نرم افزار مناسب نیست.


نویسنده: دانیال فرهادی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1402/1/1 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 845 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی رایگان ترجمه تخصصی محاسبه رایگان هزینه ترجمه تخصصی نرم افزار های ترجمه تخصصی رایگان ترجمه تخصصی رایگان گوگل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :