چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه تخصصی اصطلاحات فیزیولوژی ورزشی

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 413 امتیاز 0 از 0 نظر

یک مترجم برای انجام کار ترجمه تخصصی متون مختلف، مهارت ترجمه به شکل اصولی را داشته باشند؛ اصل اساسی در ترجمه تخصصی همین است و بر خلاف ترجمه عادی تنها ملاک لازم برای انجام کار ترجمه تخصصی به شکل دقیق، تسلط بر دستور زبان‌های مختلف نیست. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر متن تخصصی را اصطلاحات تخصصی آن متن تشکیل می‌دهند که از موارد حساس موجود در این متون هستند و باید حساسیت بیشتری برای ترجمه آن‌ها به کار رود. یکی از اصول مهم ترجمه تخصصی ورزشی و موارد دیگر ترجمه تخصصی، توانایی در ترجمه اصطلاحات موجود در متن‌های تخصصی است. مترجمان باید ترجمه تخصصی ورزشی را به شکلی انجام دهند که هر یک از اصطلاحات موجود در این متون تخصصی به شکل کاملا دقیق و روان ترجمه شده و خوانا و قابل فهم باشند. مترجمی که ترجمه تخصصی ورزشی را انجام می‌دهد، باید با بکارگیری اصول و ترفندهای اساسی که برای ترجمه تخصصی تعریف شده‌اند، اصطلاحات فیزیولوژی تخصصی متون مرتبط با این رشته را با کیفیت هر چه بالاتر و به شکل کاملا دقیق و حرفه‌ای ترجمه کنند و بتوانند از این تکنیک‌ها برای ترجمه هر چه روان‌تر اصطلاحات بهره ببرند.

مترجمان در ایران تایپیست نیز به همین شکل عمل می‌کنند؛ در واقع مترجمان این سایت که بر اصطلاحات تخصصی ورزشی فیزیولوژی کاملا مسلط هستند و می‌توانند با تخصص خود در حوزه‌ی علوم ورزشی کار ترجمه را انجام دهند، اصول ترجمه تخصصی را برای ترجمه اصطلاحات و مفاهیم تخصصی موجود در هر یک از متون مرتبط با رشته‌های ورزشی به کار می‌گیرند و در نتیجه این اصطلاحات را به شکل دقیق و با مهارت بالا ترجمه می‌کنند. در ایران تایپیست علاوه بر ترجمه تخصصی ورزشی، مترجمانی برای انجام کار ترجمه سایر متون به شکل تخصصی اقدام می‌کنند که دانش کافی را درباره مفاهیم و اصطلاحات این متون دارا هستند و می‌توانند برای انجام کار ترجمه، به بهترین شکل ممکن عمل کنند.

ترجمه تخصصی اصطلاحات فیزیولوژی ورزشی

ترجمه تخصصی اصطلاحات فیزیولوژی ورزشی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه مجله، نشریه و اخبارترجمه چند رسانه اییترجمه قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

با توجه به عوامل مختلف، زمان ترجمه متفاوت است.

حجم مقاله و زبان مبدا و مقصد.

بله. در ایران تایپیست ترجمه تخصصی اصطلاحات به 32 زبان زنده دنیا صورت می‌گیرد.

کار ترجمه تخصصی اصطلاحات ورزشی در ایران تایپیست توسط مترجمانی متخصص و ماهر با کیفیت بالا صورت می‌گیرد.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/8/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 413 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی اصطلاحات ورزشی ترجمه تخصصی فیزیولوژی ورزشی ترجمه تخصصی فیزیولوژی علوم ورزشی ترجمه تخصصی ورزشی به انگلیسی ترجمه تخصصی متون ورزشی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :