دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه انگلیسی به فارسی با ارسال عکس و تصویر

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه انگلیسی به فارسی تاریخ انتشار: 1402/9/7 ساعت 15:36:24 بازدید: 490 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه انگلیسی به فارسی عکس و تصویر یکی از سفارشاتی که در برخی مواقع مشتریان از پنل کاربری خود ثبت می کنند. مشتریان می توانند عکس و تصاویر خود را در فرمت مجاز سیستم ثبت کنند. ترجمه عکس و تصویر بازهم مانند سفارشات قبلی به مترجم های ماهر واگذار می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شما می توانید بخشی متن خود تصویر و عکس گرفته و به ایران تایپیست ارسال کنید. دانشجویان رشته های مختلف می توانند این کار را در مورد مقالات دانشگاهی خود انجام دهند. امروزه اسکرین شات گرفتن کاری متداول است و شما می توانید هر بخش از مقاله یا هر فایل دیگر خود را اسکرین شات بگیرید. مشتریان لازم است که عکس ها و تصاویر را با بالاترین کیفیت، تصویر برداری کرده و فایل های عکس و تصویر خود را ارسال کنند. فایل ترجمه انگلیسی به فارسی عکس و تصویر در قالب ورد دریافت خواهید کرد.

مترجم های ایران تایپیست می توانند ترجمه از روی عکس را  بهترین وجه ممکن برای شما انجام دهند. گاهی اوقات عکس و تصویر ارسالی می تواند برای مشتری، نمونه ترجمه مدنظر گرفته شود. در این چنین مواقعی مترجم هم سریع وارد عمل شده و کار خود را شروع می کند تا هر چه زودتر ترجمه فایل را به پایان برساند. ترجمه عکس و تصویر نسبت به مقاله در سریع ترین زمان ممکن به انجام می رسد و مشتری نیز می تواند فایل ترجمه را دریافت کرده و به مخاطب خود تحویل دهد. ترجمه انگلیسی به فارسی عکس و تصویر را در هر شرایطی به ایران تایپیست بسپارید تا با کیفیت و در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسد. عکس و تصاویر خود را با دوربین های با کیفیت موبایل تهیه کرده و ارسال کنید. هر چقدر که کیفیت بالا باشد ترجمه فایل هم در سریع ترین زمان ممکن به انجام خواهد رسید. کیفیت دوربین موبایل در کیفیت عکس و تصویر تاثیرگذار است.  

ترجمه انگلیسی به فارسی با ارسال عکس و تصویر

ترجمه انگلیسی به فارسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیترجمه وب سایتترجمه نامه اداریترجمه کاتالوگ

سوالات متداول

متناسب با حجم فایل شما متغیر خواهد بود. هر چقدر که تعداد فایل های شما بیشتر باشد به همان اندازه زمان بیشتری خواهد برد. در صورتی که دوست دارید تا فایل های شما در سریع ترین زمان ممکن ترجمه شود سفارش خود را در نوع فوری ثبت کنید.

کیفیت این نوع سفارش نیز مانند بقیه بوده و شما ترجمه با کیفیت بالا را دریافت خواهید کرد. ما سفارش شما را به مترجم هایی که در این زمینه تخصص لازم را دارند ارجاع می دهیم.

مشتریان می توانند عکس و تصویر را با فرمت مجاز سیستم ارسال کنند. هر فرمت غیر استاندارد غیر مجاز بوده و شما می توانید آن را ارسال کنید. مگر این که به فرمت مجاز تبدیل کرده باشید.

شما می توانید در این سفارش مانند سایرین مترجم دلخواه خود را انتخاب کنید تا فایل های شما را ترجمه کند. یک پاراگراف از متن شما در اختیار سه مترجم قرار می گیرد و در نهایت شما می توانید مترجمی که فایل را به به بهترین شکل ممکن ترجمه کرده را انتخاب کنید تا بقیه فایل را نیز ترجمه کند.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه انگلیسی به فارسی تاریخ انتشار: 1402/9/7 ساعت 15:36:24 تعداد بازدید: 490 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه انگلیسی به فارسی با ارسال عکس ترجمه انگلیسی به فارسی با ارسال تصویر ترجمه انگلیسی به فارسی با عکس ترجمه فایل انگلیسی به فارسی ترجمه انگلیسی به فارسی فایل صوتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :