پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه آنلاین متون تخصصی پزشکی

نویسنده: افشین نادری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/25 ساعت 15:38:24 بازدید: 1767 امتیاز 4 از 1 نظر

ترجمه تخصصی متون با توجه به این که متن مورد نظر چه موضوعی دارد و همچنین با توجه به زبان مبدا و مقصدی که برای ترجمه در نظر گرفته شده است، لازم است توسط مترجمانی قهار و ماهر انجام شود که تخصص اصلی آن‌ها به موضوع متن و همچنین ترجمه متون به زبان مورد نظر به دقیق‌ترین شکل ممکن ربط پیدا می‌کند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه  تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

با توجه به این که ثبت سفارش برای ترجمه تخصصی متون به شکل حضوری در مواردی خاص امکان پذیر نیست و ممکن است کمی وقت گیر باشد و یا این که امکان دسترسی به یک مترجم کاربلد و حرفه‌ای وجود نداشته باشد، ترجمه تخصصی متون به شکل آنلاین بهترین گزینه برای افراد خواهد بود.

متون تخصصی پزشکی از جمله موارد بسیار مهم و حساسی هستند که برای ترجمه تخصصی انتخاب می‌شوند؛ چرا که ترجمه نادرست و غیر حرفه‌ای این متون، ممکن است بسیار مشکل ساز باشد و حرفه پزشکی در سطح جهان را به خطر اندازد. مفاهیم و اصطلاحات پزشکی بسیار تخصصی هستند و برای ترجمه تخصصی متون پزشکی، لازم است یک مترجم بسیار حرفه‌ای و ماهر به کار گرفته شود. ترجمه تخصصی متون پزشکی در سایت ایران تایپیست به زبان‌های مختلف جهان همچون انگلیسی، فرانسوی، عربی و... توسط یک تیم حرفه‌ای که تشکیل شده از مترجمانی متخصص در سراسر ایران می‌باشد انجام می‌شود؛ در واقع کار ترجمه تخصصی متون پزشکی را مترجمانی بر عهده می‌گیرند، که تخصص و مهارت خاص آن‌ها به حوزه پزشکی ربط پیدا می‌کند و در واقع با اصطلاحات و مفاهیم تخصصی این رشته بسیار مهم آشنا هستند. لذا دقت و تمرکز لازم را برای ترجمه تخصصی این متون حساس دارا هستند و در نهایت کیفیت بالای ترجمه تخصصی این متون توسط مترجمان مورد نظر، کاملا تضمین شده خواهد بود. شما می‌توانید متون مورد نظر خود را برای ترجمه تخصصی در قالب عکس، متن و یا فایل صوتی برای تیم ترجمه ایران تایپیست ارسال کرده و از کیفیت ترجمه این متون مطمئن باشید.

ترجمه آنلاین متون تخصصی پزشکی

ترجمه تخصصی متون پزشکی

ترجمه آنلاین متون تخصصی پزشکی طبق چه اصولی انجام می‌شود؟

در ایران تایپیست برای ترجمه متون تخصصی پزشکی به شکل سلیس و روان، از مترجمانی مسلط و حرفه‌ای کمک گرفته می‌شود. متون تخصصی با موضوعات مختلف (به خصوص متون مرتبط با رشته‌ی پزشکی) بدون تسلط بر موضوع و اصطلاحات تخصصی قابل ترجمه نیستند. به عبارت دیگر اصولی که برای ترجمه تخصصی متون رشته‌های مختلف تعیین شده، ترجمه‌ی سلیس این متون را راحت‌تر می‌سازد. پیش از هر چیزی برای ترجمه‌ی تخصصی یک متن، همکاری با مترجمان حرفه‌ای و متخصص را در اولویت قرار دهید. قطعا مترجمی که با مفاهیم رشته‌ی پزشکی آشنایی کامل دارد، ترجمه‌ی متن شما را دقیق و با مفهومی نزدیک به متن اصلی ترجمه خواهد کرد. بنابراین تاثیر همکاری با مترجمان متخصص در رشته‌ی پزشکی کاملا مشخص خواهد بود.

در ترجمه متون تخصصی پزشکی باید از ترجمه‌ی کلمه به کلمه و یا استفاده از نرم افزارهای ترجمه خودداری کرد. وجود اصطلاحات و عبارات تخصصی رشته‌ی پزشکی در این متون، سختی ترجمه تخصصی را دو چندان می‌سازد. در نتیجه با ترجمه‌ی کلمه به کلمه‌ی این متون، ممکن است مفهوم متن اصلی به درستی به مخاطب منتقل نشود. با ثبت سفارش در ایران تایپیست، ترجمه‌ی متون تخصصی مورد نظر شما توسط نیروهای انسانی حرفه‌ای انجام خواهد شد. مترجمانی که در کار خود حرفه‌ای هستند، با مفاهیم رشته‌ی پزشکی آشنا هستند و سابقه‌ی ترجمه‌ی متون تخصصی این رشته را دارند.

در ایران تایپیست سفارش ترجمه آنلاین متون تخصصی پزشکی به 31 زبان زنده‌ی دنیا پذیرفته می‌شود. مترجمانی که کار سفارش شما را انجام می‌دهند، ضمن تسلط داشتن به موضوع و اصطلاحات قید شده در متن تخصصی می‌توانند ترجمه تخصصی را با تسلط کامل بر زبان مقصد انجام داده و ترجمه‌ی متن را در نزدیک‌ترین شکل به متن اصلی انجام دهند‌. بنابراین با ثبت سفارش در ایران تایپیست می‌توانید دقیق و اصولی انجام شدن کار ترجمه را تضمین شده بدانید. نکته‌ی دیگر این که در ایران تایپیست می‌توانید برای ترجمه تخصصی متون حجیم رشته‌ی پزشکی ثبت سفارش کنید. ترجمه‌ی کتب و مقالات رشته‌ی پزشکی با موضوعات مختلف خیلی سریع، با کیفیت تضمین شده و مناسب‌ترین تعرفه انجام می‌شود.

ترجمه آنلاین متون تخصصی پزشکی

ترجمه آنلاین متون تخصصی پزشکی

در سفارش ترجمه‌ی تخصصی پزشکی چگونه متن را ارسال کنیم؟

برای ثبت سفارش ترجمه متون تخصصی پزشکی در ایران تایپیست، در آغاز باید در سایت ایران تایپیست ثبت نام کنید. با ثبت نام در این سایت می‌توانید تمامی امور مرتبط با سفارش ترجمه تخصصی پزشکی را به شکل آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام دهید. پس از ورود به سایت این مرکز، باید با انتخاب گزینه‌ی ثبت سفارش در صفحه‌ی نخست درخواست خود را برای ترجمه تخصصی ثبت کنید. سپس با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات کاربری، لازم است متن تخصصی را در فرمت مورد قبول این مرکز ارسال کنید.

ارسال فایل با فرمت متنی برای ترجمه متون تخصصی پزشکی، کار ترجمه را راحت و سرعت کار را زیاد می‌کند. شما می‌توانید فایل متن تخصصی را در فرمت txt، word یا pdf ارسال کنید. البته اگر به فایل متن تخصصی دسترسی ندارید، می‌توانید با ارسال عکس یا پست کردن متن برای ترجمه ثبت سفارش کنید. ارسال فایل‌های حجیم متن تخصصی از طریق سایت ایران تایپیست امکان‌پذیر نیست. برای ارسال راحت‌تر این دسته از فایل‌ها می‌توانید از تلگرام یا واتساپ استفاده کنید.

ترجمه آنلاین متون تخصصی پزشکی

ترجمه‌ی تخصصی پزشکی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه  تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه تخصصیترجمه مقالهترجمه سریع

سوالات متداول

توسط مترجمانی که دارای تخصص و دانش کافی برای ترجمه چنین متونی هستند‌.

بله. ترجمه تخصصی متون با موضوعات گوناگون و به زبان‌های مختلف دنیا را به سایت ایران تایپیست بسپارید.

انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و بسیاری از زبان‌های زنده‌ی دیگر دنیا.

شما می‌توانید متون مورد نظر خود را برای ترجمه تخصصی در قالب عکس، متن و یا فایل صوتی برای تیم ترجمه ایران تایپیست ارسال کنید.


نویسنده: افشین نادری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/25 ساعت 15:38:24 تعداد بازدید: 1767 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی متون پزشکی ترجمه تخصصی متن علوم پزشکی ترجمه تخصصی متون مقالات ترجمه تخصصی مقاله پزشکی ترجمه تخصصی متن

دیدگاه کاربران

محمد رحیم پور | 1400-8-4 ساعت 09:53:49 امتیاز :

متنی مثل پزشکیو باید یه متخصصش ترجمه کنه که سایت شما توش استاده. براوو

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :