سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترتیب رفرنس نویسی مقاله چگونه است؟

نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/9/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

ترتیب رفرنس نویسی مقاله در ارجاع دهی منابع اهمیت بسیار زیادی دارد. در حقیقت محقق و پژوهشگر باید برای رفرنس نویسی نوشته ها خود کاملا با ترتیب رفرنس نویسی مقاله در روش های گوناگون آشنا باشند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از این ترتیب ها آشنا کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترتیب رفرنس نویسی مقاله به چه صورت باید باشد؟

ترتیب رفرنس نویسی مقاله را می توان به چند دسته مختلف تقسیم کرد. ترتیب رفرنس نویسی مقاله به طور کلی شامل دو دسته درون متن و انتهای متن تقسیم بندی می شود. ارجاع دهی درون متن بر اساس روش های رفرنس نویسی متفاوت می باشد. به طور مثال در روش ونکوور از اعداد برای ارجاع دهی درون متن استفاده می شود اما در روش هاروارد، APA و ... از نام خانوادگی نویسنده و سال انتشار اثر استفاده می شود. تمامی منابع در انتهای مقاله نیز بر اساس حروف الفبا دسته بندی می شوند. ترتیب رفرنس نویسی مقاله از نظر منابع فارسی و انگلیسی در انتهای متن نیز نوع دیگر دسته بندی رفرنس نویسی می باشد. در انتهای متن های مقاله ابتدا منابع فارسی و سپس منابع انگلیسی آورده می شوند. نوع سوم ترتیب رفرنس نویسی مقاله در ارجاع دهی هر یک از منابع می باشد. در این دسته بندی ذکر مشخصات منابع بر اساس مقاله، کتاب، سخنرانی ها، مصاحبه ها و ... متفاوت می باشد. هلدینگ ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین ارجاع دهی توانسته است که پژوهشگران حرفه ای را در این زمینه استخدام کند.

پژوهشگران با تجربه این موسسه قادر به انجام رفرنس نویسی مقالات گوناگون با استفاده از روش های مختلف ارجاع دهی مانند: Turabian، SIST02، MLA، ISO 690، IEEE، Harvard، GOST، GB7714، APA، Chicago و ... می باشند. ایران تایپیست پژوهشگران خود را از بین بهترین محققان رفرنس نویس ایران انتخاب می کند. به همین دلیل این افراد توانایی ترتیب رفرنس نویسی مقاله را با نرم افزار های حرفه ای ارجاع دهی مانند: Zotero، Mendeley، EndNote، Word و ... دارند. رفرنس نویسی در این نرم افزار ها نیاز به مهارت و تجربه دارد. زیرا گاها ترتیب رفرنس نویسی مقاله با روش های مختلف در این نرم افزار ها دچار مشکلاتی می شود که پژوهشگر باید در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع آن مشکل باشد.

ترتیب رفرنس نویسی مقاله چگونه است؟

ارجاع دهی

ترتیب رفرنس نویسی مقاله برای رفرنس دهی به کتاب چگونه است؟

ترتیب رفرنس نویسی مقاله برای ارجاع دهی کتاب ها اهمیت زیادی دارد. زیرا کتاب ها اسنادی هستند که معمولا سبب افزایش اعتبار مقاله شما خواهند شد. وجود رفرنس های کتاب های مرجع در مقالات نشان دهنده این است که روش های مورد استفاده در مقالات مورد تایید نویسندگان و محققان بزرگ می باشد. ترتیب رفرنس نویسی مقاله برای منابع کتاب ها در روش های مختلف، متفاوت می باشد. به طور مثال در روش ونکوور به ترتیب نام خانوادگی نویسندگان، حرف اول اسم کوچک نویسندگان، موضوع کتاب به صورت ایتالیک، نام ناشر، تاریخ انتشار اثر، تعداد چاپ کتاب، تعداد صفحاتی که در مقاله مورد نظر از آنها استفاده شده است، آورده می شود. اما ترتیب رفرنس نویسی مقاله ممکن است در روش های گوناگون تغییر کند. البته ناگفته نماند که روش های رفرنس نویس بر اساس قوانین مجله مورد نظر که قصد چاپ مقاله را دارد، مشخص می شود. با این وجود کارشناسان ایران تایپیست با مشاوره های رایگان به مشتریان کمک می کنند تا با آگاهی بیشتری روش رفرنس نویسی و نرم افزار حرفه ای ارجاع دهی خود را انتخاب کنند.

توصیه می شود که حتما از مشاوره های کارشناسان این موسسه استفاده کنید زیرا کارشناسان ایران تایپیست با استفاده از تجربه بالایی که در زمینه ارجاع دهی منابع دارند، می توانند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهند. پژوهشگران ایران تایپیست نیز به تمامی ترتیب رفرنس نویسی مقاله در زمینه های مختلف آشنا می باشند. سطح کیفی پژوهشگران این موسسه آنقدر بالا می باشد که قادر به ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه مناسب به مشتریان می باشند. مشتریان می توانند با ثبت سفارش خود به صورت فوری از خدمات ایران تایپیست در کوتاه ترین زمان ممکن بهره مند شوند. کیفیت ترتیب رفرنس نویسی مقاله به صورت فوری نیز بالا می باشد. زیرا این سفارش ها تنها توسط پژوهشگران حرفه ای انجام می شود.

ترتیب رفرنس نویسی مقاله چگونه است؟

رفرنس نویسی کتاب ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه ترتیب رفرنس نویسی مقاله ام را تغییر دهم؟

تغییر ترتیب رفرنس نویسی مقاله کار آسانی برای فرد بی تجربه در ارجاع دهی نمی باشد. زیرا این کار به تخصصی و مهارت نیاز دارد. گاها شما یک مقاله را برای یک ژورنال معتبر ارسال می کنید اما متاسفانه آن مجله مقاله شما را پذیرش نمی کند و می خواهید این مقاله را برای ژورنال دیگری ارسال کنید که روش رفرنس نویسی متفاوتی دارد. بنابراین شما نیاز به تغییر ترتیب رفرنس نویسی مقاله خود دارید. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ یکی از راه های طولانی تغییر رفرنس نویسی به صورت دستی می باشد که بسیار زمان بر خواهد بود و قطعا شما این مدت زمان را در اختیار نخواهید داشت. راه دوم استفاده از نرم افزار های حرفه ای ارجاع دهی می باشد. این نرم افزار ها کمی پیچیده می باشند و نمی توان به راحتی ترتیب رفرنس نویسی مقاله را در آنها تغییر داد.

بهترین راه ممکن کمک از پژوهشگران حرفه ای می باشد. ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین پژوهشگران ایران به شما کمک می کند تا رفرنس نویسی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت تغییر دهید. ثبت سفارش در این موسسه در کمتر از 5 دقیقه به صورت غیر حضوری امکان پذیر می باشد. کارشناسان بلافاصله پس از درخواست مشتریان با آنها ارتباط می گیرند و مشتریان را با نحوه ثبت سفارش نهایی و همچنین روش های رفرنس نویسی آشنا می کنند. کارشناسان ایران تایپیست با بررسی دقیق سفارش ها فاکتور را به صورت کاملا رایگان برای مشتریان صادر می کنند تا آنها بتوانند راحت تر تصمیم به ادامه همکاری یا لغو سفارش بگیرند. مشتریان همچنین می توانند با مراجعه به سایت ایران تایپیست و مشاهده برخی از هزینه ها، هزینه سفارش خود را تخمین بزنند. اگر شما به روش های رفرنس نویسی یا نرم افزار های ارجاع دهی مسلط نمی باشید به هیچ عنوان اقدام به تغییر ترتیب رفرنس نویسی مقاله نکنید. زیرا این کار سبب می شود تا رفرنس نویسی مقاله شما به سختی اصلاح شود.

ترتیب رفرنس نویسی مقاله چگونه است؟

رفرنس نویسی

ترتیب فوری رفرنس نویسی مقاله مطابق ژورنال

همانطور که اشاره شد، ایران تایپیست قادر به تغییر فوری ترتیب رفرنس نویسی مقاله می باشد. گاهی اوقات وقت ژورنال ها برای چاپ مقالات بسیار اندک می باشد. در این مواقع بهتر است که از افراد با تجربه کمک بگیرید.  زیرا کیفیت تغییر فوری رفرنس نویسی مقاله تنها به میزان مهارت و تجربه پژوهشگر وابسته می باشد. اگر پژوهشگر یا محقق از تجربه بالایی در این زمینه برخوردار نباشد. ممکن است که کیفیت رفرنس نویسی آنقدر در مقاله پایین بیاید که مقاله مورد نظر توسط داوران Reject شود. کیفیت رفرنس نویسی در ایران تایپیست اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا هدف اصلی هلدینگ ایران تایپیست ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان می باشد. به همین دلیل تمامی اعضای ایران تایپیست می کوشند تا خدمات خود را با کیفیت بالا، هزینه مناسب و در مدت زمان کوتاه به مشتریان ارائه دهند. هزینه رفرنس نویسی فوری مقاله دو برابر هزینه سفارش های معمولی می باشد. زیرا اینگونه سفارش ها کار پژوهشگران را بسیار دشوارتر می کند. ایران تایپیست کیفیت خدمات خود را کاملا تضمین می کند و با همکاری کارشناسان خود قادر است تا کیفیت تمامی فایل های ارجاع دهی شده را مورد ارزیابی قرار دهد.

اگر سفارش های مورد نظر از نظر کیفیت استاندارد نباشند. ایران تایپیست فایل مورد نظر را برای انجام اصلاحات به پژوهشگر ارجاع می دهد. این کار تا زمانی که فایل دارای کیفیت استاندارد نشود، ادامه پیدا خواهد کرد. پژوهشگران ایران تایپیست معمولا با رفرنس نویسی در ژورنال های معتبر آشنا می باشند و به همین دلیل اگر قصد چاپ مقاله در مجلات معتبر را دارید و زمان کمی را برای انجام این کار در اختیار دارید، بهتر است که به پژوهشگران ایران تایپیست اعتماد کنید و با رفرنس نویسی سریع زمان از دست رفته خود را جبران کنید. دلیل بسیاری از Reject شدن مقالات عدم آشنایی صحیح با روش رفرنس نویسی مجله مورد نظر می باشد. بنابراین قبل از انجام رفرنس نویسی بهتر است که از روش رفرنس نویس مقاله در مجله مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

ترتیب رفرنس نویسی مقاله چگونه است؟

تغییر ترتیب رفرنس نویسی مقاله با روش های مختلف

مقایسه ترتیب رفرنس نویسی مقاله و کتاب

ترتیب رفرنس نویسی مقاله با ترتیب رفرنس نویسی کتاب ها تفاوت هایی دارند. کتاب ها معمولا منابع بسیار معتبری می باشند و همین امر سبب می شود تا تعداد صفحات زیادی داشته باشند. بنابراین در ارجاع دهی این منابع حتما باید تعداد صفحات مورد استفاده را ذکر کرد. زیرا این کار به مخاطبان شما کمک می کند تا به راحتی منابع اصلی را پیدا کنند. اما مقالات معمولا دارای تعداد صفحات کمی می باشند و نیازی به درج صفحه مورد نظر مقاله نمی باشد. یکی از مهمترین تفاوت هایی که در ترتیب رفرنس نویسی مقالات و کتاب ها وجود دارد، تعداد نویسندگان می باشد. اغلب کتاب ها دارای نویسندگان زیادی می باشند اما مقالات توسط نویسندگان کمتری نوشته می شوند. تعداد نویسندگان در رفرنس نویسی مقالات اهمیت بسیار زیادی دارد. در برخی از روش های رفرنس نویسی بعد از 3 نویسنده و یا 6 نویسنده از کلماتی مانند: «همکاران»، «et. al.» و ... استفاده می شود. هزینه سفارش تغییر ترتیب رفرنس نویسی مقاله به عوامل گوناگونی مانند: تعداد منابع، فارسی یا انگلیسی بودن منابع، روش رفرنس نویسی مورد نظر، نرم افزار حرفه ای رفرنس نویسی و ... بستگی دارد.

هزینه سفارش تغییر ترتیب رفرنس نویسی مقاله در ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های نگارش مقرون به صرفه می باشد. زیرا این موسسه با برنامه ریزی های دقیق و سیاستگذاری های کارآمد توانسته است که از افزایش بی دلیل خدمات خود جلوگیری کند. کاهش هزینه در موسسه ایران تایپیست به دلیل کاهش کیفیت ترتیب رفرنس نویسی مقاله های مختلف نمی باشد. کیفیت رفرنس نویسی در این موسسه بسیار بالا می باشد. به گونه ای که این موسسه در سالهای اخیر با ارائه خدمات با کیفیت توانسته است که به یکی از موفق ترین هلدینگ های رفرنس نویسی کشور تبدیل شود. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد، شما را با برخی از خدمات ایران تایپیست بخصوص ترتیب رفرنس نویسی مقاله های مختلف آشنا کند.

ترتیب رفرنس نویسی مقاله چگونه است؟

مقایسه رفرنس نویسی کتاب ها و مقالات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش رفرنس نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیخدمات مقالهخدمات دانشجویی

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست با برنامه ریزی های دقیق و سیاستگذاری های کارآمد توانسته است که از افزایش بی دلیل خدمات خود جلوگیری کند.

ارجاع دهی مقاله ها و کتاب ها در موارد مانند: تعداد نویسندگان، تعداد صفحات و ...(بسته به نوع ژورنال) تفاوت دارند. این موارد سبب می شود تا ترتیب ارجاع دهی مقاله ها با کتاب ها تفاوت داشته باشد.

بله، ایران تایپیست با داشتن تیم متخصص خود قادر به پذیرش سفارش های فوری و آنلاین در زمینه رفرنس نویسی می باشد.

برای تغییر ترتیب ارجاع دهی مقالات می توان به دو صورت دستی و اتوماتیک عمل کرد. روش دستی برای رفرنس نویسی بسیار زمان بر خواهد بود.


نویسنده: دانیال فرهادی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1401/9/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترتیب رفرنس دهی مقاله ترتیب مرجع نویسی مقاله ترتیب منبع نویسی مقاله ترتیب ارجاع دهی مقاله ترتیب رفرنس نویسی در مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :