دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تدوین فیلم خام

نویسنده: بهرام حسینی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/10/23 ساعت 11:00:00 بازدید: 930 امتیاز 0 از 0 نظر

تدوین فیلم خام یعنی پشت سر هم قرار دادن فیلم هایی که قطعه قطعه گرفته شده اند و برای معنا یافتن لازم است که این قطعات به درستی به هم وصل شوند. فیلم خام را با نام راش هم می شناسیم. سال های زیادی از زمانی که فیلم برداری فقط با دوربین های بزرگ نگاتیو انجام می شد نگذشته است. کار با نگاتیو هم بسیار دشوارتر بود و هم با محدودیت های بیشتری همراه بود. اما تدوین امروزه رنگ و بوی دیگری پیدا کرده است و در دسترس بودن دوربین آن هم در گوشی های هوشمند معنای آن را به طور کامل تغییر داده است. اما در عین حال هنوز یک کار حرفه ای است و برای آن باید از افراد متخصص کمک گرفته شود. برای ثبت هر نوع سفارش تدوین ویدئو و فیلم  می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تدوین فیلم خام چیست؟

تدوین فیلم خام را می توان وصل کردن فیلم هایی که با دوربین گرفته شده است معنا کرد. بدون تدوین هیچ فیلم سینمایی کوتاه یا بلندی ساخته نمی شود. تدوین هنری است که کمک می کند تا بتوان با آن فیلم های خامی را که گرفته شده اند پشت سر هم قرار داد و در صورت نیاز از دل آنها یک داستان ساخت. درباره فیلم های سینمایی این داستان پیش از گرفتن فیلم های خام نوشته شده است و تدوین باید بر اساس آن پیش برود. اما گاهی هم لازم است که تدوینگر با نگاه کردن به فیلم های خام بتواند از دل آنها یک داستان استخراج کند. تدوین بدون آگاهی از تکنیک هایی که برای این کار وجود دارد ناممکن است. برای دست یافتن به تدوینگرهای هنرمند می توانید به وب سایت ایران تایپیست مراجعه کنید.

برای تدوین و ادیت فیلم خام تدوینگر باید مهارت هایی زیادی را بیاموزد. لازم است که در مرحله ابتدایی دوره های آموزش تدوین را گذرانده باشد. از آنجا که تدوین با نرم افزارهای مختلفی انجام می شود، باید آنها را بشناسد و در میان آنها یکی را برای متخصص شدن انتخاب کند. البته می تواند کار با همه آنها را بیاموزد. یکی از مشکلاتی که برنامه های تدوین دارند این است که برای نصب روی لپ تاپ یا کامپیوتر نیاز به حجم زیادی دارند. کار کردن با آنها نیز در کل به هم شبیه است، اما در جزئیات با هم متفاوت هستند.

تدوین فیلم خام با توجه به اصول و قواعد کلی برای این کار صورت می گیرد. تکنیک های زیادی در تدوین وجود دارد که یکی از هنرهای تدوینگر استفاده به موقع از آنها در حین کار است. او باید بداند که هر تکنیک در کجا کاربرد دارد تا بتواند به بهترین شکل آنها را به کار ببندد. با توجه به این که نرم افزارها امکانات بسیاری متنوعی دارند، پیاده کردن این تکنیک ها در هر فیلمی می تواند با در نظر گرفتن نوع نرم افزار صورت گیرد.  

برای تدوین فیلم خام با هر موضوع و هر مدت زمانی می توان به تدوینگرهای ایران تایپیست مراجعه کرد. این تدوینگرها همه اصول و قواعد تدوین را می شناسند و می توانند بهترین تصمیم را برای نرم افزار مورد نظر فیلم های خام شما بگیرند. انتخاب نرم افزار هم می تواند در کیفیت خروجی نهایی فیلم اثرگذار باشد. اگر این نرم افزارها را نمی شناسید، می توانید با کارشناسان مجموعه صحبت کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای تدوین فیلم های خود برگزینید.  

تدوین فیلم خام

تدوین فیلم خام

تدوین فیلم خام مراسمات مذهبی

تدوین فیلم خام مراسم های مذهبی را هم می توانید به ایران تایپیست واگذار کنید. مراسم های مذهبی در کشور ما اهمیت بسیار زیادی دارند. در خیلی از نقاط کشور ما از این مراسم ها و آئین ها در حین اجرا فیلم برداری می شود و بعد از آن لازم است که یک تدوینگر این فیلم های خام را به یک فیلم واحد تبدیل کند. یکی از مهم ترین ویژگی که تدوینگر این نوع فیلم ها باید داشته باشد این است که آن مراسم مذهبی را به خوبی بشناسد و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشد.

تدوین فیلم خام مراسم های مذهبی مانند مراسمی که در دهه محرم در شهر یزد انجام می شود، کار ساده ای نیست. ابتدا لازم  است که تدوینگر بداند که در این مراسم چه اتفاقی می افتد و چه چیزهایی در فیلم حائز اهمیت هستند. باید بتواند آنها را برای مخاطب مهم جلوه دهد. بدون شناخت این نوع مراسم ها کار تدوین به درستی پیش نخواهد رفت. تدوینگر باید بداند با استفاده از تکنیک های تدوین چه قسمت هایی را برای مخاطب برجسته کند. اگر به دلیل طولانی شدن مجبور به حذف برخی از قسمت های فیلم خام شد، کدام بخش ها را می تواند کنار بگذارد. گاهی حذف کردن برخی از فیلم های خام می تواند به فیلم نهایی آسیب هایی را وارد کند.  

تدوین فیلم خام مراسمات مذهبی یا حتی غیر مذهبی بدون اطلاع داشتن از اتفاقی که در روند مراسم در جریان است، کار ساده ای نیست. سفارش دهنده در زمان ثبت سفارش تدوین چنین فیلم هایی می تواند توضیحات کامل را برای تدوینگر بنویسد. می تواند هر آنچه لازم است در اختیار او بگذارد. یکی از مزایای کار با وب سایت ایران تایپیست این است که امکان صحبت و بحث و گفت و گو از طریق پنل با تدوینگر وجود دارد و می تواند همه نقطه نظرهای خود را با او در میان بگذارد. 

تدوین فیلم خام مراسمات مذهبی خود را می توانید با خیال آسوده در این وب سایت ثبت کنید. در این وب سایت تعداد زیادی تدوینگر مشغول کار هستند که در میان آنها می توانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. در صورت لزوم می توانید از کارشناسان مجموعه درباره انتخاب تدوینگر نیز نظرخواهی کنید تا در نهایت از خروجی فیلم رضایت کامل داشته باشید.  

تدوین فیلم خام

تدوین فیلم خام مراسمات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تدوین فیلم خام آموزش آشپزی

تدوین فیلم خام آموزش آشپزی را می توانید در وب سایت تخصصی ایران تایپیست ثبت کنید. امروزه افراد زیادی هستند که به کار آشپزی مشغول هستند و از میان آنها کم نیست تعداد افرادی که کار آموزش آشپزی انجام می دهند. به همین دلیل هم کیفیت فیلم های آموزش آشپزی اهمیت بسیار زیادی دارد. وقتی یک مخاطب در میان فیلم های بسیاری که در این زمینه در بازار وجود دارد به سراغ یک فیلم می رود، از جهات زیادی آن را انتخاب می کند. تنها بخشی از این فیلم به فرد آموزش دهنده و به نوع غذایی که انتخاب کرده است مربوط می شود. بخش زیادی از انتخاب مخاطب برای فیلم های آموزشی به کیفیت فیلم ارتباط دارد.

تدوین فیلم خام برای آموزش آشپزی هم نیاز به علاقه داشتن به این کار دارد. نه این که لازم باشد تدوینگر به هنر آشپزی علاقه مند باشد، بلکه نیاز است که ذوق تدوین چنین فیلم هایی را داشته باشد. باید بداند که استفاده از چه تکنیک هایی در این نوع فیلم ها آن را برای مخاطب جذاب تر می کند. حتی اگر نوع فیلم برداری طوری باشد که برای مخاطب خسته کننده باشد، با تدوین می توان این نقص را تا حدود زیادی جبران کرد. تدوین می تواند این نوع فیلم ها را به یک فیلم سرگرم کننده تبدیل کند.  

تدوین فیلم خام برای آموزش هر چیزی را می توانید در وب سایت ایران تایپیست ثبت کنید. تدوین فیلم های آموزشی در کل نیاز به تجربه دارند. افرادی بهتر می توانند از عهده آن بر بیایند که قبلاً فیلم های آموزشی را تدوین کرده و در آن مهارت پیدا کرده باشند. هر چه تدوینگر سعی کند که عناصر بیشتری را برای ایجاد جذابیت در تدوین به کار ببرد، در جلب مخاطب موفق تر خواهد بود.  

تدوین فیلم خام برای فیلم های آموزشی را می توانید با خیال آسوده به وب سایت ایران تایپیست واگذار کنید. در این وب سایت تعداد زیادی تدوینگر مشغول فعالیت هستند که آزمون های سختی را برای شروع همکاری پشت سر گذاشته اند. تدوینگرهایی که همه اصول و قواعد ویرایش همه فیلم های خام و همچنین فیلم های آموزشی را به خوبی می دانند.  

تدوین فیلم خام

تدوین فیلم خام آموزشی

تدوین فیلم خام از سفرهای قدیمی

تدوین فیلم خام از سفرهای قدیمی و حتی جدید خود را می توانید به تدوینگرهای متعهد وب سایت ایران تایپیست بسپارید. یکی از مهم ترین مسائلی که در تدوین فیلم های خصوصی مانند فیلم سفر و به خصوص فیلم سفرهای خانوادگی مطرح است حفظ حریم خصوصی در آنها است. خیلی از افراد به دلیل نداشتن احساس امنیت از این بابت برای تدوین چنین فیلم هایی به هر جایی اعتماد نمی کنند. اما با خیال راحت می توان به تدوینگرهای این مجموعه اطمینان کرد.  

همه می توانند با خیالی آسوده برای ثبت سفارش تدوین فیلم خام به تدوینگرهای این وب سایت مراجعه کنند. ممکن است اعتماد به تدوینگری که به طور شخصی کار می کند به این راحتی اتفاق نیفتد. اما تدوینگری که بخشی از یک مجموعه بزرگ است نمی تواند قوانین را نادیده بگیرد. یکی از وظایفی که برای تدوینگرها تعیین شده است حفظ حریم فیلم های خام و عکس هایی است که به آنها واگذار می شود. در صورتی که خلافی در این بخش رخ دهد، به طور حتم تدوینگر باید به مؤسسه پاسخگو باشد و جریمه سنگینی را پرداخت کند.  

تدوین فیلم خام برای سفرهای قدیمی هم نیاز به تجربه دارد. درست است که این فیلم ها بیشتر با هدف یادگاری حفظ می شوند، اما مهم است که کیفیت تدوین در آنها بالا باشد. گاهی زوج های جوان از این فیلم ها و تدوین آنها در جاهای مختلفی استفاده می کنند. کمی دانش تدوین برای این کار کفایت نمی کند. لازم است که تدوینگر تجربه و سابقه کافی در این کار کسب کرده باشد.  

تدوین فیلم خام برای سفرهای قدیمی با هر زمانی که باشند در وب سایت ایران تایپیست قابل ثبت است. اگر فیلم ها طولانی باشند، ممکن است هر تدوینگری چنین تدوینی را پذیرش نکند. به خصوص این که لازم باشد تعداد زیادی فیلم قدیمی را ببیند تا بتواند از داخل آنها یک فیلم کوتاه بیرون بکشد. ممکن است فیلم های قدیمی از کیفیت لازم برای تدوین دوباره برخوردار نباشند. گاهی با ایجاد کمی تغییرات این امر امکان پذیر می شود.  

تدوین فیلم خام

تدوین فیلم خام سفر

تدوین فیلم های خام هندی کم با کمترین هزینه

تدوین فیلم خام که با دوربین های هندی کم گرفته شده باشد را نیز می توان در وب سایت ایران تایپیست ثبت کرد. ثبت سفارش تدوین در این وب سایت هیچ محدودیتی از نظر نوع فایل ندارد. سال های زیادی هندی کم ها طرفداران زیادی در میان علاقه مندان به فیلم برداری و ساخت فیلم های خانگی و شخصی داشتند. خانه ای نبود که در آن هندی کم وجود نداشته باشد و در مراسم های خاص یا سفرهای خانوادگی روشن نشود. کم کم دوربین های پیشرفته تری جای آنها را گرفتند. اما همچنان فیلم هایی که با آنها ضبط می شدند قابل استفاده هستند.

تدوین فیلم خام که با دوربین های هندی گرفته شده باشد نیاز به تغییر فرمت فیلم ها دارد. افراد حرفه ای که پیش از این فیلم های هندی کم را تغییر فرمت داده باشند می دانند که چطور باید این کار بکنند که هیچ آسیبی به کیفیت فیلم وارد نشود. اگر فیلم هندی کم دارید می توانید پیش از ثبت سفارش درباره فرمت آنها با متخصصان مجموعه صحبت کنید و مشاوره های لازم را از آنها بگیرید.  

در صورتی که تدوین فیلم خام برای هندی کم به صورت نگاتیو باشد، مهم است که بتوان نگاتیوها را سالم و صحیح به دست تدوینگر رساند. البته اگر فیلم ها خیلی قدیمی باشند ممکن است که تا حد زیادی از کیفیت آنها کاسته شده باشد. اما می توان آنها را پیش از ارسال برای تدوینگر به صورت فایل در آورد و بعد فایل ها را در زمان ثبت سفارش در پنل بارگذاری کرد.  

تدوین فیلم خام در مرکز ایران تایپیست با هزینه کمی انجام می گیرد. یکی از مهم ترین عوامل مؤثر در تعیین هزینه تدوین ویدئو، حجم و زمان فیلم ها است. در صورتی که فیلم ها پیش از تدوین نیاز به تغییر فرمت داشته باشند، هزینه کمی بابت این کار از سفارش دهنده دریافت خواهد شد. موضوع فیلم هم در محاسبه هزینه تدوین اثرگذار است. برای اطلاع از هزینه تدوین کافی است در وب سایت ثبت نام و سفارش خود را در آن ثبت کرد. بعد از آن هزینه به صورت پیش فاکتور برای سفارش دهنده ارسال خواهد شد.  

تدوین فیلم خام

تدوین فیلم های خام هندی کم

تدوین فیلم های خام تولد

تدوین فیلم خام تولد را نیز می توان به آسودگی خاطر در ایران تایپیست ثبت کرد. برای ثبت سفارش تدوین فیلم های خانوادگی و تولد نمی توان به هر مرکزی اعتماد کرد. به خصوص زمانی که خانواده ها خبر پخش فیلم های خانوادگی را در شبکه اجتماعی می شوند، دیگر به راحتی به هر فرد یا مجموعه ای برای این کار اعتماد نمی کنند. در بهترین حالت دنبال مرکزی هستند که به آنها تعهد بدهد که نهایت امانتداری در قبال فیلم هایی که در وب سایت بارگذاری شده است رعایت خواهد شد. 

بیشتر افراد سعی می کنند به دلیل همین نداشتن اعتماد تدوین فیلم خام تولدهای خانوادگی را خودشان بر عهده بگیرند. اما وقتی یک مرکز قابل اعتماد وجود داشته باشد که بتوانند برای تدوین به آن اطمینان کنند به طور حتم سفارش خود را در آن ثبت خواهند کرد. برای ثبت سفارش ابتدا باید در وب سایت ثبت نام شود. بعد از ثبت نام یک پنل کاربری در اختیار سفارش دهنده قرار داده می شود که می تواند همه سفارش های خود را در آن ثبت کند.

در زمان ثبت سفارش تدوین فیلم خام لازم است که اطلاعاتی درباره فیلم ها در پنل وارد شود. این اطلاعات اهمیت زیادی دارند. زیرا هزینه بر اساس همین اطلاعات برای سفارش دهنده فرستاده می شود. امکان تغییر در آنها وجود دارد. با ایجاد تغییر در این اطلاعات احتمال تغییر برآورد هزینه هم وجود دارد. هزینه در کمترین زمان ممکن به صورت پیش فاکتور برای سفارش دهنده ارسال می شود. بعد از تأیید هزینه است که تدوینگر برای تدوین اقدام خواهد کرد.   

پیش از ثبت سفارش تدوین فیلم خام می توان با مشاوران مجموعه صحبت کرد. اگر پرسشی در رابطه با فرمت فایل هایی که قرار است در پنل بارگذاری شود دارید می توانید از متخصصان مجموعه کمک بگیرید. توضیحاتی که لازم است می توانید در پنل بنویسید. تدوینگر موظف است این توضیحات را مطالعه کند و کار را مطابق با آنها پیش ببرد. در نهایت او باید کار را با جلب رضایت سفارش دهنده انجام دهد و در صورتی که نتواند این کار را بکند، امکان تعویض تدوینگر وجود دارد. برای تدوین فیلم تولد می توانید از تدوینگرهایی کمک بگیرید که در این کار سابقه و تجربه بیشتری داشته باشند.

تدوین فیلم خام

تدوین و ادیت فیلم خام


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تدوین ویدئو خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تدوین ویدئوگویندگی یا روخوانیدوبلهتولید زیرنویس

سوالات متداول

تدوین فیلم های خام در واقع به معنای پشت سر هم قرار دادن فیلم هایی است که با دوربین ضبط شده اند. بدون تدوین امکان یکی کردن فیلم ها وجود ندارد.

تدوین یک کار کاملاً تخصصی است که برای آن باید تنها به افراد حرفه ای اعتماد کنید.

در این وب سایت برای ثبت سفارش تدوین به هیچ وجه محدودیتی در موضوع و زمان وجود ندارد.   

هزینه تدوین به طور معمول بر اساس تعداد فیلم های خام و زمان آنها محاسبه می شود و البته یکی دیگر از موارد اثرگذار در هزینه موضوع فیلم ها است. 


نویسنده: بهرام حسینی تدوین ویدئو تاریخ انتشار: 1401/10/23 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 930 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ادیت فیلم خام ویرایش فیلم خام تدوین فیلم اصلی فیلم خام برای تدوین سفارش تدوین فیلم خام

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :