دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری و داده های پرسش‌نامه ای با استفاده از SPSS

نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/5 ساعت 14:00:00 بازدید: 1095 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از راه‌هایی‌که می‌تواند شما را به درست‌ترین نتایج حاصل از تحلیل آماری با استفاده از SPSS برساند؛ استفاده از پرسش‌نامه و پرسش و پاسخ‌های دسته‌بندی شده در فضای نرم افزار SPSS می‌باشد. علم اجتماعی و روانشناسی به عنوان مثال از آن دسته رشته‌هایی هستند؛ که بیشترین نیاز را به چنین پرسش‌نامه‌هایی دارند. از طریق این پرسش‌ها، می‌توان داده‌های بسیار ارزشمندی به دست آورد. مجموع این داده‌ها و آزمون‌های متعدد آماری که از طریق تحلیل آماری با استفاده از SPSS جمع‌آوری و طبقه‌بندی می‌شود، می‌تواند نتیجه‌گیری‌های ارزشمندی را برای محقق ایجاد نماید. مثلا شما پس از مشخص کردن جامعه هدف خود، بر روی 300 دانشجو، درباره‌ی تاثیر پیش‌خوانی دروس قبل از کلاس بر روی فهم و درک مباحث اساتید پرس و جو می‌کنید. گاهی گزینه‌هایی در فضای نرم افزار در قالب نمودارها، جداول، چارت‌ها و... اعمال می‌گردد؛ که این گزینه‌ها می‌توانند داوطلب را در زمینه‌ی پاسخگویی به سوالات مطرح شده راهنمایی نمایند. اگر زمینه‌ی تحقیق شما، بر روی پیش‌خوانی و تاثیر درک مطلب از قبل خوانده شده در جلسات تدریس اساتید باشد، بدون شک داده‌های حاصل از این آزمایش حسابی به دردتان خواهد خورد. داده‌های پرسش‌نامه‌ای حاصل از تحلیل آماری با استفاده از SPSS به افکار شما جهت می‌دهد، پاسخ قاطع و قابل اطمینانی برای سوال مطرح شده در آزمایشات شما فراهم می‌نماید. جامعه هدف بزرگ‌تر، در اکثر مواقع می‌تواند پاسخ مستدل‌تری برای شما دست و پا کند. حال که متوجه اهمیت تحلیل آماری با استفاده از SPSS در زمینه‌ی طراحی و شکل‌ دادن به داده‌های پرسش‌نامه‌ای شدید؛ ممکن است نیاز پیدا کنید که از این داده‌ها برای تحقیقات خود استفاده کنید. اگر مهارتی در کار با SPSS ندارید، به خوبی این نرم افزار را نمی‌شناسید، یا با آن آشنایی دارید و از احتمال خطا در روند پیشروی پروژه هراسانید، ایران تایپیست می‌تواند مشاور همراه و تکیه‌گاه قابل اطمینانی برای شما باشد.

تحلیل آماری و داده های پرسش‌نامه ای با استفاده از SPSS

تحلیل پرسش‌نامه از دید آمار

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تحلیل آماریتحلیل آماریبازنویسیتایپ مقاله

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست در این زمینه نیز خدمت‌رسانی دارد و قادر است همسو با زمینه‌ی فعالیت شما، به طراحی داده‌های پرسش‌نامه‌ای اقدام نمایند.

داده‌های حاصل از پرسش‌نامه می‌تواند درستی یا نادرستی فرضیات تحقیقات شما را ثابت کنند؛ به شما در نتیجه‌گیری نهایی کمک کنند و اعتبار و صحت مقاله‌ی شما را افزایش دهند.

ابتدا سوالات استاندارد توسط آماریست ایران تایپیست انتخاب می‌گردد. داده‌ها و اطلاعات مربوط به آن وارد فضای نرم افزار می‌گردد و پس از تحلیل، به زبان ساده و قابل فهم در می‌آید؛ که اکثرا برای سهولت در درک اطلاعات آن، از نمودارها، چارت‌ها و گراف‌ها استفاده می‌شود.

خدمات ایران تایپیست در زمینه‌ی تحلیل آماری، به حوزه خاصی محدود نمی‌شود و دامنه‌ی گسترده‌ای از رشته‌ها را شامل می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر، با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمایید.


نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/5 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 1095 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری پرسشنامه با SPSS تحلیل آماری داده با SPSS تحلیل آماری دیتا با SPSS تحلیل پرسشنامه آماری با SPSS تحلیل آماری آنلاین با نرم افزار SPSS

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :