سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری عملکرد شرکت‌های خصوصی به انگلیسی

نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/29 ساعت 11:00:00 بازدید: 281 امتیاز 0 از 0 نظر

حتما به این فکر کرده‌اید که تحلیل آماری به انگلیسی، چه کمکی در مسیر رشد شرکت‌های خصوصی خواهد کرد؟ در چنین مواقعی، می‌بایست به این امر که تحلیل آماری به انگلیسی چه مزایایی می‌تواند داشته باشد بپردازیم. در گام اول، تحلیل آماری به زبان انگلیسی می‌تواند عملکرد شرکت شما را کاملا زیر ذره‌بین بکشد. شما بر اساس داده‌های آماری شرکت در بازه‌های زمانی مشخص، می‌توانید عملکرد آن را بررسی کنید. به عنوان مثال، سود و زیان شرکت در طی زمان‌های انتخابی شما و آماریست به چالش کشیده می‌شود؛ بر روی نمودارهای قابل فهم و کاملا بروز ثبت می‌گردد، رفتار تجاری شرکت شما و شراکت‌های متعددی که در بازه‌ی زمانی مشخص ایجاد نموده‌اید هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برای این‌که بیشتر با اهمیت تحلیل آماری به انگلیسی در مطالعه عملکرد شرکت‌های خصوصی آشنا شوید، مثالی برای شما می‌زنیم.

یک شرکت صادرات ماهی را در نظر بگیرید که ماهیانه میزان فروش خود را ثبت می‌کند. منتهی بدون هیچ نظارتی بر روی روند فروش، تنها به فروش ماهی ادامه می‌دهد. در مقابل یک کارخانه‌ی شکلات‌سازی، هر ماه میزان فروش خود را بررسی می‌کند، عملکرد خرید و فروش محصولات خود را به شدت زیر نظر دارد و میزان سود و ضرر خود را در طول زمان مورد بررسی قرار می‌دهد. مسلم است که مسیر کارخانه‌ی شکلات‌سازی، هموارتر است و بهتر می‌تواند از پس مدیریت سود و زیان برآید. شالوده‌ی تجارت در رفتار مشتریان خلاصه شده است. تحلیل آماری به انگلیسی، حتی بازخورد و رفتار مشتریان، میزان درصد خالص سود و درصد تخفیفات فروش داده شده و... را به بند آنالیز میکروسکوپی می‌کشاند. حالا چرا انگلیسی؟ مسلما در صورتی‌که عملکرد شرکت‌های خصوصی به زبان جهانی انگلیسی نگاشته و منتشر گردد، آهنگ رشد شرکت بسیار چشمگیر خواهد بود؛ چرا که طیف گسترده‌ای با محصولات و خدمات آن شرکت، آشنایی پیدا خواهند کرد. ایران تایپیست، رویای قله‌ی موفقیت را برای شرکت شما محقق می‌کند.

تحلیل آماری عملکرد شرکت‌های خصوصی به انگلیسی

استفاده از آمار تحلیلی در جهت نظارت بر شرکت‌های خصوصی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریسرچ در گوگلخدمات مقاله

سوالات متداول

البته. یکی از مهم‌ترین زمینه‌های کاربرد تحلیل آماری به زبان انگلیسی، در بررسی عملکرد و سیر نزولی یا صعودی رشد و رفتار تجاری شرکت‌ها خلاصه می‌شود.

باعث شناسانده شدن بیشتر برند و خدمات شما به مشتریان بالقوه خارجی می‎شود، شرکت شما را در طیف گسترده‌تری به گوش بازار هدف می‌رساند. عملکرد تجاری شرکت شما توسط شرکای خارجی بالقوه مورد بررسی قرار می‌گیرد و زمینه برای برقراری همکاری‌های تجاری موفقیت آمیز بیشتر می‌شود.

بله. فعالیت در زمینه‌ی تحلیل آماری به زبان انگلیسی و برای آنالیز عملکرد شرکت‌های خصوصی، یکی از زمینه‌های اصلی تخصص ایران تایپیست می‌باشد.

با مشاوران ایران تایپیست تماس بگیرید و با کمک راهنمایی‌های آن‌ها، به آماریست مدنظر مرتبط گردید.


نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/29 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 281 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری داده های شرکت به انگلیسی تحلیل آماری به انگلیسی برای شرکت ها تجزیه و تحلیل آماری به انگلیسی تحلیل آماری عملکرد به انگلیسی تحلیل آماری فروش به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :