دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره در SPSS

نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/16 ساعت 14:00:00 بازدید: 934 امتیاز 0 از 0 نظر

يكي از نرم افزارهاي كليدي آمار و احتمال و تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره، نرم افزار پركاربرد SPSS است كه در فضاي آن بسياري از معادلات تخصصي آماري را مي‌توان محقق كرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

يكي از تكنيك‌ها وتحلیل هاي آماري كه با دقت بالا مي‌توان آن را با كمك نرم افزار SPSS به دست آورد، تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره است كه تقريبا هر محققي كه نياز به اين شاخه‌ي آماري داشته باشد،‌ به آن نياز پيدا خواهد كرد. به بياني مي‌توان گفت كه محال است شما در زمينه‌ي تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره تخصص داشته باشيد و گذارتان به اين نرم افزار نخورده باشد. اگرچه،‌ از آن‌جايي‌كه متغيرهايي كه در اين معادلات مورد بررسي قرار مي‌گيرند، مي‌بايست با دقت آناليز شوند؛‌ كار بر روي آن‌ها نياز به دستاني متبحر و فكري كاملا آمار محور دارد. كساني‌كه بتوانند با سرعتي باورنكردني و فوري، معادلات آماري را به نتيجه برسانند، چشم‌هاي تيزبين‌شان خطاهاي آماري را سريع شناسايي كند و متغيرهاي شما را به كار بندند. حتما مي‌دانيد كه علم آمار تاثير شگفت‌انگيزي، بخصوص در دنياي اقتصاد دارد. بخصوص در اقتصاد مدرن،‌ تقريبا تمامي شركت‌هاي تجاري آهنگ صعودي يا نزولي بيزينس خود را با كمك علم آمار بررسي نموده و سپس راهكارهايي براي بهتر كردن ترفندهاي تجاري استفاده مي‌كنند. بخصوص اگر با آناليزهاي آماري سايت‌ها آشنا باشيد،‌ متوجه مي‌شويد كه موتورهاي جستجوي مختلف يا نرم افزارهاي ارتباط جمعي، تا چه حد از آمار براي رصد كردن رفتار كاربران در فضاي خود استفاده مي‌كنند. علم آمار به همين ميزان در علم به كمك دانشمندان مي‌آيد و گويي چشم دانش‌پژوهان به آينده‌ي پروژه‌شان مي‌باشد. با توجه به اهميت بسيار بالاي آمار و بخصوص نياز بالاي محققان به دسترسي به تيم متخصصان آماريست در زمينه‌ي تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره، ايران تايپيست پيشقدم شده است تا شما را به آن‌چه تقاضا داريد برساند. به همين دليل، تيم كارشناسان تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره خود را تدارك ديده است تا موجب تحقق  تحلیل آماری معادلات شما باشند.

تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره در SPSS

انجام تحلیل آماری رگرسیون در SPSS با کمک ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات دانشجوییاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

بله. نرم افزار SPSS يكي از كليدي‌ترين نرم افزارهاي آماري براي انجام پروسه‌ي تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره مي‌باشد.

مركز آماري ايران تايپيست يكي از پيشگامان عرصه‌ي تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره در سراسر ايران مي‌باشد و خدماتي كاملا تخصصي و آكادميك در اين زمينه عرضه مي‌دارد.

قطعا. ايران تايپيست براي كاربران خود امتيازات ويژه‌اي تدارك ديده است كه يكي از آن‌ها، امكان انتخاب آماريست مربوطه توسط خود كاربر مي‌باشد.

تكنيك‌هايي كه براي كار بر روي داده‌هاي تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره در فضاي SPSS به كار مي‌رود؛ شامل رگرسيون گام به گام،‌ سلسله مراتبي و استاندارد مي‌باشد.


نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/16 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 934 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری رگرسیون چند متغیره با SPSS روش تحلیل رگرسیون چند متغیره در SPSS تجزیه و تحلیل رگرسیون چند متغیره با SPSS تحلیل آماری در SPSS تحلیل آماری رگرسیون با SPSS

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :