پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک برای چه متغیرهایی کاربرد دارد؟

نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/12 ساعت 16:00:00 بازدید: 303 امتیاز 0 از 0 نظر

روش‌های مختلفی برای محاسبه‌ و تحلیل آماری رگرسیون وجود دارد، اما آیا تمامی این روش‌ها بر روی متغیرهای مختلف کارگر می‌افتد؟ مسلما نه. گاهی کار کردن بر روی برخی از متغیرها، با رگرسیون خطی به سرانجام نمی‌رسد و می‌بایست چاره‌ی دیگری برای کسب نتیجه‌ از متغیرها یا کشف روابط آن‌ها اندیشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در چنین زمانی، تحلیل آماری رگرسیون لجستیک راه نجات شما خواهند بود. بخصوص اگر نمی‌توانید از رگرسیون خطی برای حل معادلات خود و تحلیل روابط متغیرها استفاده کنید، تحلیل آماری لجستیک می‌تواند کمک کننده‌ی شما باشد و به جای رگرسیون خطی، به یاری‌تان بیاید. اما حالا به سوال اصلی برسیم. برای چه متغیرهایی می‌توان از رگرسیون لجستیک استفاده کرد؟ در گام اول، دقت کنید که رگرسیون خطی تا زمانی جوابگو خواهد بود که داده‌های متغیرهای وابسته شما، کمّی باشند. اما آیا تمامی متغیرهای وابسته همیشه کمّی هستند؟ مسلما این‌طور نیست. تحلیل آماری رگرسیون لجستیک را در مواردی استفاده می‌کنند که متغیرهای وابسته کیفی و دو وجهی باشند. از این شاخه‌ی آماری، معمولا برای کار بر روی متغیرهایی در رشته‌های شیمی، پزشکی، علوم روانشناسی و اجتماعی و... استفاده می‌شود. بسیاری از آمارشناسان، کار بر روی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک را شخصا به انجام می‌رسانند، اما این امر را هم باید مدنظر داشت که گاهی کار بر روی برخی متغیرها، بخصوص متغیرهای گسترده و پراکنده، می‌تواند بسیار سخت باشد. از سویی تمامی محققان مجهز به دانش بروز آمار و تحلیل آماری نیستند، ایده‌ای درباره‌ی نحوه‌ی انجام پروسه‌ی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک ندارند. به علاوه نمی‌دانند چگونه باید متغیرهایی که زمان طولانی و زحمت بسیاری برای جمع‌آوری آن‌ها کشیده‌اند را وارد فرآیند هضم‌کننده‌ی متغیرهای تحلیل آماری رگرسیون لجستیک نمایند. در چنین زمانی، شرایط ایجاب می‌کند تا شما باقی کار را به موسسه‌ای بسپارید که علاوه بر اعتبار بالا و تخصص کامل در این زمینه، بتواند با حداقل زمان ممکن کار را به انجام برساند. ایران تایپیست دقیقا موسسه‌ای‌ست که غیرممکن‌ها را در زمینه‌ی تحلیل آماری رگرسیون برای شما ممکن می‌سازد و ناجی پروژه‌ی شما خواهد بود.

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک برای چه متغیرهایی کاربرد دارد؟

چه متغیرهایی را می‌توان با رگرسیون لجستیک حل کرد؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات مقالهکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

تحلیل آماری شامل تکنیک‌های متعددی می‌شود که یکی از آن‌ها را می‌توان تحلیل آماری رگرسیون لجستیک نامید. این شاخه‌ی تحلیل آماری، بر روی متغیرهای وابسته کیفی و دو وجهی تمرکز کرده و روابط میان آن‌ها را کشف و ثبت می‌کند.

ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز ایران در زمینه‌ی رگرسیون لجستیک است، که خدمات ویژه و منحصر به فردی را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد.

متغیرهای وابسته‌ی شما یا ماهیت کمی یا کیفی دارند. اگر در این زمینه تردید دارید و می‌خواهید مشاوران تخصصی این زمینه شما را یاری دهند؛ تا بهترین ترفند را برای کار بر روی تحلیل آماری خود به انجام رسانید؛ ایران تایپیست آماده‌ی خدمت به شماست.

بله. می‌توانید با کمک ایران تایپیست، پروژه‌ی خود را با حداقل زمان لازم به انجام رسانید.


نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/12 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 303 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری رگرسیون لجستیک فوری تحلیل آماری رگرسیون لجستیک آنلاین تحلیل آماری رگرسیون لجستیک شرطی آنالیز و تحلیل آماری رگرسیون لجستیک تجزیه و تحلیل آماری رگرسیون لجستیک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :