چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک با چه نرم افزارهایی امکان پذیر است؟

نویسنده: مهدی فاضلی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/12 ساعت 20:00:00 بازدید: 385 امتیاز 0 از 0 نظر

برای تحلیل آماری رگرسیون لجستیک و مدلینگ پارامترهای رگرسیون لجستیک، راه‌ها، معادلات و نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد که با کمک آن می‌توان کار بر روی متغیرها را به انجام رساند؛ اما بدون شک نرم افزار مشهور و پرکاربرد SPSS یکی از نرم افزارهای بی‌رقیب و کاملا تخصصی در این زمینه است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای این‌که فرمان‌های مربوط به رگرسیون لجستیک را در فضای این نرم افزار به انجام برسانید، ابتدا می‌بایست متغیرهای مورد نیاز را آماده داشته باشید. این داده‌ها با کمک فرمان‌های مربوطه، توسط آمارشناس یا محقق آماری وارد فضای نرم افزار می‌شود. آنالیز و تحلیل آماری آن‌ها بر عهده‌ی نرم افزار خواهد بود. اما می‌بایست دقت کنید که برای انجام صحیح و درست فرآیند تحلیل آماری رگرسیون لجستیک با SPSS، می‌بایست کاملا بر روی این کار احاطه داشته باشید و تمام زوایای این نرم افزار را از بر باشید. با توجه به این‌که کار بر روی متغیرهای آماری، می‌بایست به دور از خطاهای ناخواسته باشد، ایران تایپیست آماریست‌های باتجربه و زبده‌ی خود را بسیج نموده است تا در این زمینه به شما یاری دهند. بخصوص در زمانی‌که نیاز دارید در زمانی اندک، پرونده‌ی کار بر روی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک را با یک نرم افزار مناسب و آکادمیک ببندید؛ ایران تایپیست می‌توان به شما کمک کند تا به سرعت کار بر روی متغیرها را به اتمام برسانید و بر روی سایر وجوه یا جنبه‌های مقالات، تحقیقات و پروژه‌های خود تمرکز کنید. بخصوص اگر در حال نوشتن پایان نامه، مقاله و هر گونه متن تخصصی دیگری باشید؛ کار بر روی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک تنها بخشی از پروژه‌ی شما خواهد بود. اما می‌تواند همزمان بسیار زمان‌گیر باشد و تایم طلایی شما را به خود مشغول سازد. در چنین زمانی، این‌که یک مرکز آماری حرفه‌ای، معتبر و مجهز به خدمات سریع تحلیل آماری رگرسیون را مانند کوه در پشت خود داشته باشید تا بتوانید در روند پروژه بر آن تکیه بزنید، بدون شک برگ برنده با شما خواهد بود.

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک با چه نرم افزارهایی امکان پذیر است؟

نرم افزارهای مناسب برای رگرسیون لجستیک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات مقالهاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

می‌توان برای کار بر روی متغیرهای رگرسیون لجستیک از نرم افزارهای متعدد آماری، مانند اکسل، SAS و... بهره جویید. اما بدون شک یکی از بهترین نرم افزارهای ممکن برای کار بر روی این تکنیک آماری، SPSS است.

ایران تایپیست یکی از مراکز آماری برتر ایرانی‌ست که می‌توانید کار بر روی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک مقاله‌ی خود را به آن بسپارید.

بله. با کمک نرم افزار SPSS می‌توانید بدون نیاز به دیتای پیشگو و توزیع نرمال داده‌ها، مقادیر دو وجهی داده‌ها را از پیش تعیین کنید.

این‌که از چه معادله‌ای می‌بایست برای تحلیل داده‌های رگرسیون لجستیک استفاده کنید و چگونه می‌توانید ارتباط میان متغیرها را کشف کرده، آن‌ها را طبقه کنید؛ می‌بایست با نظر کارشناسی شده‌ی کامل و جامع بر روی داده‌های شما صورت پذیرد. می‌توانید با مشورت با آمارشناسان ایران تایپیست، این امر را به انجام رسانید.


نویسنده: مهدی فاضلی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/12 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 385 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرم افزار تحلیل آماری رگرسیون لجستیک تحلیل آماری لجستیک تحلیل آماری تخصصی لجستیک تحلیل آماری رگرسیون لجستیک مقالات تحلیل آماری رگرسیون لجستیک پروژه ها

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :