پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک

نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/12 ساعت 14:00:00 بازدید: 859 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی دیگر از زیرشاخه‌های پرطرفدار آماری که در زمینه‌های مختلفی به کار می‌رود و به بهترین شکل می‌توان با کمک آن رابطه‌ی میان متغیرهای وابسته و مستقل را کشف کرد، تحلیل آماری رگرسیون لجستیک است. این شاخه‌ی تحلیل آماری را می‌توان بر روی متغیرهای خاصی به کار برد و آن را بر روی بررسی روابط متغیرها، تاثیری که بر روی یکدیگر می‌گذارند و... به کار برد. در این مقاله، همراه هم به بررسی خدمات ایران تایپیست در زمینه‌ی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک می‌پردازیم؛ پس در ادامه‌ی مقاله هم همراه ما باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک برای چه متغیرهایی کاربرد دارد؟

روش‌های مختلفی برای محاسبه‌ و تحلیل آماری رگرسیون وجود دارد، اما آیا تمامی این روش‌ها بر روی متغیرهای مختلف کارگر می‌افتد؟ مسلما نه. گاهی کار کردن بر روی برخی از متغیرها، با رگرسیون خطی به سرانجام نمی‌رسد و می‌بایست چاره‌ی دیگری برای کسب نتیجه‌ از متغیرها یا کشف روابط آن‌ها اندیشید. در چنین زمانی، تحلیل آماری رگرسیون لجستیک راه نجات شما خواهند بود. بخصوص اگر نمی‌توانید از رگرسیون خطی برای حل معادلات خود و تحلیل روابط متغیرها استفاده کنید، تحلیل آماری لجستیک می‌تواند کمک کننده‌ی شما باشد و به جای رگرسیون خطی، به یاری‌تان بیاید. اما حالا به سوال اصلی برسیم. برای چه متغیرهایی می‌توان از رگرسیون لجستیک استفاده کرد؟ در گام اول، دقت کنید که رگرسیون خطی تا زمانی جوابگو خواهد بود که داده‌های متغیرهای وابسته شما، کمّی باشند. اما آیا تمامی متغیرهای وابسته همیشه کمّی هستند؟ مسلما این‌طور نیست. تحلیل آماری رگرسیون لجستیک را در مواردی استفاده می‌کنند که متغیرهای وابسته کیفی و دو وجهی باشند. از این شاخه‌ی آماری، معمولا برای کار بر روی متغیرهایی در رشته‌های شیمی، پزشکی، علوم روانشناسی و اجتماعی و... استفاده می‌شود. بسیاری از آمارشناسان، کار بر روی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک را شخصا به انجام می‌رسانند، اما این امر را هم باید مدنظر داشت که گاهی کار بر روی برخی متغیرها، بخصوص متغیرهای گسترده و پراکنده، می‌تواند بسیار سخت باشد. از سویی تمامی محققان مجهز به دانش بروز آمار و تحلیل آماری نیستند، ایده‌ای درباره‌ی نحوه‌ی انجام پروسه‌ی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک ندارند. به علاوه نمی‌دانند چگونه باید متغیرهایی که زمان طولانی و زحمت بسیاری برای جمع‌آوری آن‌ها کشیده‌اند را وارد فرآیند هضم‌کننده‌ی متغیرهای تحلیل آماری رگرسیون لجستیک نمایند. در چنین زمانی، شرایط ایجاب می‌کند تا شما باقی کار را به موسسه‌ای بسپارید که علاوه بر اعتبار بالا و تخصص کامل در این زمینه، بتواند با حداقل زمان ممکن کار را به انجام برساند. ایران تایپیست دقیقا موسسه‌ای‌ست که غیرممکن‌ها را در زمینه‌ی تحلیل آماری رگرسیون برای شما ممکن می‌سازد و ناجی پروژه‌ی شما خواهد بود.

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک

چه متغیرهایی را می‌توان با رگرسیون لجستیک حل کرد؟

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک برای مقاله

نیاز دارید تا احتمال وقوع پیشامدهای آماری و متغیرهای خود را بررسی کنید؟ از معادلات پیچیده‌ی آماری سر در نمی‌آورید، اما برای پیشروی پروژه‌ی خود، دست‌تان زیر سنگ تحلیل آماری گیر کرده است؟ بسیاری از محققان وقتی پای رگرسیون به میان می‌آید، دچار سردرد یا اضطراب شدید می‌شوند. آیا معادلات مربوط به تحلیل آماری رگرسیون لجستیک خود را به درستی انجام داده‌ام؟ خدای من! من آمده‌ام تا علوم اجتماعی بخوانم؛ نه این‌که باز هم معادلات ریاضی حل کنم! این جمله‌ای‌ست که از بسیاری از محققانی که می‌بایست در روند کار بر روی مقالات تخصصی خود، از تحلیل آماری رگرسیون لجستیک استفاده کنند؛ شنیده می‌شود. اما آیا می‌توان تحلیل آماری رگرسیون لجستیک را تبدیل به یک لقمه‌ی راحت الحلقوم کرد؟ ایران تایپیست به شما کمک می‌کند تا بهترین راه را برای انجام حرفه‌ای و بی‌نقص معادلات رگرسیون لجستیک خود پیدا کنید. اگر پرسش شما این است که چگونه ممکن است هم در زمانی اندک کار بر روی متغیرها را به اتمام رساند، هم این کار را بدون هیچ خطای آماری به انجام رساند؛ و از همه مهم‌تر بهترین نتیجه را هم از آن کسب کرد، بهتر است شما را به معجون تحلیل آماری رگرسیون لجستیک ایران تایپیست آشنا کنیم! در گام اول، بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید. کار بر روی رگرسیون لجستیک مقاله‌ی شما پیش نمی‌رود، مگر این‌که ذهنی آرام و منسجم داشته باشید. سپس با کمک شماره‌ی درج شده از کارشناس تحلیل آماری ایران تایپیست، با شرکت تماس بگیرید. به این‌که به ایران تایپیست اعتماد کنید، به چشم یک نوع معادله‌ی تحلیل آماری بنگرید. شما می‌توانید با اعتماد به ایران تایپیست، بهترین نتیجه را برای متغیرهای مقاله‌ی خود تضمین کنید، یا این‌که فرصت را تلف کنید و اوقات طلایی خود را کدر نمایید. و اما معجون ایران تایپیست! معجون تحلیل آماری رگرسیون لجستیک ایران تایپیست، ترکیبی از خدمات فوری، تخصصی و آکادمیک، مشاوره‌ی رایگان، هزینه‌ی مقرون به صرفه و تعهد کامل به کار است.

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک برای مقاله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک با چه نرم افزارهایی امکان پذیر است؟

برای تحلیل آماری رگرسیون لجستیک و مدلینگ پارامترهای رگرسیون لجستیک، راه‌ها، معادلات و نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد که با کمک آن می‌توان کار بر روی متغیرها را به انجام رساند؛ اما بدون شک نرم افزار مشهور و پرکاربرد SPSS یکی از نرم افزارهای بی‌رقیب و کاملا تخصصی در این زمینه است. برای این‌که فرمان‌های مربوط به رگرسیون لجستیک را در فضای این نرم افزار به انجام برسانید، ابتدا می‌بایست متغیرهای مورد نیاز را آماده داشته باشید. این داده‌ها با کمک فرمان‌های مربوطه، توسط آمارشناس یا محقق آماری وارد فضای نرم افزار می‌شود. آنالیز و تحلیل آن‌ها بر عهده‌ی نرم افزار خواهد بود. اما می‌بایست دقت کنید که برای انجام صحیح و درست فرآیند تحلیل آماری رگرسیون لجستیک با SPSS، می‌بایست کاملا بر روی این کار احاطه داشته باشید و تمام زوایای این نرم افزار را از بر باشید. با توجه به این‌که کار بر روی متغیرهای آماری، می‌بایست به دور از خطاهای ناخواسته باشد، ایران تایپیست آماریست‌های باتجربه و زبده‌ی خود را بسیج نموده است تا در این زمینه به شما یاری دهند. بخصوص در زمانی‌که نیاز دارید در زمانی اندک، پرونده‌ی کار بر روی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک را با یک نرم افزار مناسب و آکادمیک ببندید؛ ایران تایپیست می‌توان به شما کمک کند تا به سرعت کار بر روی متغیرها را به اتمام برسانید و بر روی سایر وجوه یا جنبه‌های مقالات، تحقیقات و پروژه‌های خود تمرکز کنید. بخصوص اگر در حال نوشتن پایان نامه، مقاله و هر گونه متن تخصصی دیگری باشید؛ کار بر روی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک تنها بخشی از پروژه‌ی شما خواهد بود. اما می‌تواند همزمان بسیار زمان‌گیر باشد و تایم طلایی شما را به خود مشغول سازد. در چنین زمانی، این‌که یک مرکز آماری حرفه‌ای، معتبر و مجهز به خدمات سریع را مانند کوه در پشت خود داشته باشید تا بتوانید در روند پروژه بر آن تکیه بزنید، بدون شک برگ برنده با شما خواهد بود.

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک

نرم افزارهای مناسب برای رگرسیون لجستیک

تفاوت بین تحلیل آماری رگرسیون لجستیک و رگرسیون خطی در چیست؟

پیش از این درباره‌ی تعریف تحلیل آماری رگرسیون لجستیک بحث کردیم. اما به راستی رگرسیون لجستیک چه تفاوتی با همتای دیگر خود، یعنی رگرسیون خطی دارد؟ این سوالی‌ست که برای تمامی محققانی که به رگرسیون نیاز پیدا می‌کنند؛ پیش می‌آید. همان‌طور که از نام رگرسیون خطی برمی‌آید، مشخص است که قرار است که ارتباط میان متغیرها، به صورت خطی ایجاد شده و متغیر وابسته به صورت کمّی قابل محاسبه است. این در حالی‌ست که پارامتر وابسته دو وجهی و کیفی در رگرسیون لجستیک مورد تحلیل قرار می‌گیرند. این وجه اصلی تفاوت میان این دو تکنیک رگرسیون است. به عنوان مثال، در یکی از آزمایشگاه‌های پزشکی، محققان بر روی تاثیر میزان نوشیدن قهوه در افزایش یا کاهش سرعت کهولت سلول‌های عصبی مغز کار می‌کنند. واضح است که متغیر مستقل در این آزمایش، میزان نوشیدن قهوه در طول روز است. این میزان می‌تواند بر روی متغیر وابسته تاثیر بگذارد؛ که یا باعث افزایش سرعت کهولت سلول‌های عصبی می‌شود، یا سرعت آن را پایین می‌برد. این متغیرهای وابسته‌ی کیفی و دو وجهی هستند که مشخص می‌کنند محقق بایستی از طریق تحلیل آماری رگرسیون لجستیک بر روی آزمایش آماری خود کار کند. مسلما کار بر روی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک، زمانی‌که شما افرادی خبره و مجرب را در کنار خود دارید؛ لذت‌بخش و به دور از هرگونه استرسی خواهد بود. اگر پس از انجام هر معامله‌ی رگرسیون بر روی متغیرهای خود، شک دارید که جواب درستی برای آن گرفته باشید. اگر می‌خواهید تا از صحت اطلاعات خود مطمئن شوید و از همه مهم‌تر، اگر می‌خواهید پیش از وارد نمودن اطلاعات در نرم افزار یا مقاله‌ی خود مطمئن شوید که داده‌های درستی را هضم و کشف کرده‌اید؛ می‌توانید بر روی کمک ایران تایپیست حساب کنید. مشاوره‌ی رایگان ایران تایپیست در زمینه‌ی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک، دقیقا چیزی‌ست که محققی در مسیر کار بر روی پروژه‌ی خود، به آن نیاز پیدا خواهد کرد.

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک

رگرسیون خطی (Linear Regression) یا رگرسیون لجستیک (Logistic Regression)

تفسیر و تحلیل آماری خروجی مدل رگرسیون لجستیک

نیاز به تحلیل آماری رگرسیون لجستیک خود دارید، اما نمی‌دانید به کدام مرکز آماری اعتماد کنید؟ یکی از عوامل مهمی که مدنظر تمامی محققان است، این است که آمارشناسی که می‌بایست مدلسازی رگرسیون لجستیک شما را تحلیل کند، ابتدا تجربه و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد. حتما این خبر که ایران تایپیست مجهز به آماریست‌هایی‌ست که در زمینه‌ی فعالیت شما کاملا تبحر و تجربه‌ی کافی را دارند، شما را خوشحال خواهد کرد. به این معنا که آماریست‌های حاذق و حرفه‌ای ایران تایپیست، هر کدام در زمینه‌ی متفاوتی تخصص یافته‌اند. بنابراین اگر شما در زمینه‌ی شیمی فعالیت کنید، متغیرهای بیولوژیک داشته باشید و چنین داده‌هایی را بخواهید بر عهده‌ی آماریستی بسپارید که پیش‌زمینه‌ی کار در زمینه تحلیل آماری رگرسیون لجستیک را داشته باشد، ایران تایپیست بدون شک بهشت عدن شماست! از آن گذشته، آماریست‌های ایران تایپیست به طور انحصاری محقق شمرده می‌شوند، خود سال‌ها در زمینه‌ی فعالیت شما به تحقیق و پژوهش پرداخته‌اند و چنین حجم عظیمی از تجربه و دانش، بدون شک برای تمامی پژوهشگران مانند گنج به شمار می‌رود. اما اگر بخواهم در ایران تایپیست ثبت سفارش تحلیل آماری آنلاین کنم و قصد داشته باشم آماریست‌های ایران تایپیست را بهتر بشناسم، چه کاری باید انجام دهم؟ ایران تایپیست برای تمامی کاربران و همراهان همیشگی خود، یک امتیاز ویژه در نظر گرفته است، تا خود پژوهشگر مورد نظر خود را انتخاب نمایند. علاوه بر این شما در تمام مراحل کار بر روی پروژه‌ی خود، می‌توانید پیشروی آن را نظارت کنید؛ با آماریست مربوطه به بحث و تبادل نظر بپردازید و چه بسا حتی اگر هیچ علاقه‌ای به تحلیل آماری رگرسیون لجستیک نداشته باشید، در انتها به آن علاقه‌مند گردید! ایران تایپیست امر پژوهش و علم‌اندوزی را عزیز و حیاتی می‌شمارد و اعتقاد دارد هیچ امری نباید جلوی مسیر پیشروی دانش را بگیرد. پس برای تمامی دانش‌پژوهان و محققان کشور، هم‌چون سکوی پرتاب به سوی موفقیتی تضمینی عمل می‌کند.

تحلیل آماری رگرسیون لجستیک

مرکز تحلیل آماری رگرسیون لجستیک 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات دانشجوییاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز ایران در زمینه‌ی رگرسیون لجستیک است، که خدمات ویژه و منحصر به فردی را در این زمینه به شما ارائه می‌دهد.

با کارشناس آماری ایران تایپیست تماس بگیرید. مشکل خود را با وی در میان بگذارید. کارشناس شرکت پس از بررسی دقیق و عمیق داده‌های اولیه‌ی شما، بهترین آماریست متناسب با زمینه‌ی فعالیت‌تان را به شما مرتبط می‌سازد؛ تا در زمانی اندک به نتیجه‌ی دلخواه‌تان برسید.

بله. با کمک نرم افزار SPSS می‌توانید بدون نیاز به دیتای پیشگو و توزیع نرمال داده‌ها، مقادیر دو وجهی داده‌ها را از پیش تعیین کنید.

حتما. شما می‌توانید برای دریافت نمونه کارهای تحلیل آماری رگرسیون لجستیک، به سایت ایران تایپیست و بخش رگرسیون لجستیک مراجعه نمایید.


نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/12 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 859 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری رگرسیون لجستیک آنلاین تحلیل آماری رگرسیون لجستیک در SPSS تحلیل آماری رگرسیون لجستیک شرطی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک ترتیبی تحلیل آماری رگرسیون لجستیک باینری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :