پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری رگرسیون در چه رشته‌هایی کاربرد دارد؟

نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/12 ساعت 09:00:00 بازدید: 293 امتیاز 0 از 0 نظر

پیش از این درباره‌ی مفهوم و مقصود از تحلیل آماری رگرسیون، با دقت سخن گفتیم و این تکنیک را کاملا شرح دادیم. اما به راستی تحلیل آماری رگرسیون در چه رشته‌هایی کاربرد دارد؟ چه زیرشاخه‌های علمی خاصی می‌توانند در روند تحقیق خود، از تحلیل آماری رگرسیون بهره جویند؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

شما چه پزشک باشید، چه یک جامعه‌شناس که تمامی رفتارهای اجتماعی را از زیر نگاه دقیق خود عبور می‌دهید و چه حتی یک کارشناس آزمایشگاهی، برای انجام اکثر تحقیقات خود به آمار و رگرسیون آماری نیاز خواهید داشت. اما چرا تحلیل آماری؟ بدیهی‌ست که آمار از محاسبات و اعداد و ارقام پیچیده و گسترده‌ای تشکیل شده است؛ که همگی نیاز به هضم و پردازش توسط آماریست‌های حرفه‌ای دارند. به معنای نزدیک‌تر، آماریست باید بتواند با کمک آزمون‌های آماری، در فضای نرم افزارهای تخصصی آماری و با کمک تکنیک‌های بخصوص، این داده‌ها را شرح داده و ارتباط میان متغیرها و داده‌ها، فارغ از هرنوع خطای آماری کشف و ثبت شود. انواع مختلفی از رگرسیون، مانند رگرسیون خطی ساده، چندگانه، فازی و لجستیک، شهرت بسیار زیادی در بین محققان آماری دارند. علی الخصوص مهندسان و کارشناسان جامعه‌شناسی و روانشناسی که نیاز بسیار زیادی به مطالعه‌ی تغییرات متغیرهای اجتماعی و ریاضی دارند. اما مشخص است که کارشناسان مربوطه، حتی اگر آمار را به طور علمی در پیش بگیرند و سعی کنند آن را به نحو احسن یاد بگیرند، تا در آینده بتوانند از آن در پیشروی پروژه‌های خود کمک بگیرند؛ به پای تخصص یک آماریست حرفه‌ای و مجرب نخواهند رسید. اما در چنین مواردی باید چه کرد؟ بخصوص وقتی چیزی تا فرارسیدن ددلاین پروژه نمانده است؛ چه روشی در کمترین زمان ممکن ما را به نتایج آماری دلخواه می‌رساند؟ چه بهتر که در این زمینه، تکیه‌ی خود را به آمارشناسی بزنید که نه تنها برای کار با داده‌های آماری تمامی رشته‌ها، به خوبی زبده و باتجربه است؛ بلکه در کار با متغیرهای تمامی رشته‌های نام‌برده، مانند فولاد آب‌دیده عمل می‌کنند. ایران تایپیست، چنین آمارشناسانی را برای سرویس خدمات آماری خود گماشته است.

تحلیل آماری رگرسیون در چه رشته‌هایی کاربرد دارد؟

انواع تحلیل آماری رگرسیون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریخدمات دانشجوییکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

از رشته‌هایی مانند زیرشاخه‌های مهندسی گرفته، تا اقتصاد، جامعه‌شناسی، روانشناسی، پزشکی و آزمایشگاه، فیزیک، شیمی، بیولوژی و... بدون شک تمامی رشته‌ها در فرآیند تحقیق خود، ممکن است به تحلیل آماری رگرسیون نیاز پیدا کنند.

تحلیل آماری رگرسیون شامل تکنیک‌های متعددی می‌شود که می‌توان در این بین به رگرسیون خطی ساده، چندگانه، لجستیک، فازی و... اشاره کرد.

می‌توانید با تیم کارشناسان آماری ایران تایپیست تماس حاصل فرمایید. با کمک مشاوران این شرکت، شما بدون شک می‌توانید در زمانی اندک، با کمک بهترین تکنیک آماری مطابق با پژوهش خود، به نتیجه‌ی دلخواه برسید.

نرم افزارهایی مانند SPSS، مایکروسافت اکسل، SAS، R و...


نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/11/12 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 293 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری رگرسیون پایان نامه تحلیل آماری رگرسیون داده تحلیل آماری رگرسیون دیتای آزمایشگاهی سفارش تحلیل آماری رگرسیون تحلیل آماری رگرسیون آنلابن

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :