پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل آماری داده‌های پرسشنامه

نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/12 ساعت 18:00:00 بازدید: 295 امتیاز 0 از 0 نظر

حتما برای شما هم پیش آمده است که بر روی یکی از زمینه‌های علمی تحقیق کنید و پس از طراحی پرسشنامه‌های مختلف، دسته‌ای از داده‌های گسترده را کسب کنید. در گام بعدی، نیاز خواهید داشت تا این داده‌ها را تحلیل نمایید. تحلیل آماری داده‌های پرسشنامه در چنین زمانی به کمک شما خواهند آمد. به عنوان مثال، دانشگاهی برای دانشجویان خود، شب شعر آنلاین تشکیل می‌دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

پس از چند ماه، یکی از دانشجویان پژوهشگر، پرسشنامه‌ای طراحی می‌کند تا از طریق آن، تاثیر این شب‌های شعر آنلاین را بر روی پیشرفت دانشجویان رصد و آنالیز کند. حال تصور کنید این پرسشنامه در میان 40 درصد از کل دانشجویان پخش شود؛ چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مسلما داده‌های گسترده و سنگینی به دست خواهد آمد که می‌بایست به درستی طبقه‌بندی و مرتب شوند. این طبقه‌بندی داده‌ها به آماریست یا پژوهشگر کمک می‌کند تا بتواند با آگاهی بهتر و بیشتری به تحلیل آماری داده‌های به دست آمده از روند کار بر روی پروژه‌ی خود بپردازد. از سویی، پاسخ دانشجویان به پرسشنامه می‌تواند متفاوت باشد. پس نیاز است پاسخ‌های متفاوت در دسته‌ای قرار بگیرند.

مثلا دسته‌ای از دانشجویان معتقدند که این شب‌های شعر، یخ خجالت و فرار از کتاب‌های غیردرسی را در آن‌ها شکسته و آن‌ها را به کتاب‌خوانی تشویق نموده است. عده‌ای معتقدند با این شب‌های شعر دایره‌ی لغات گسترده‌تری پیدا کرده‌اند و از همه مهم‌تر، شناخت بسیار بیشتری با فرهنگ و ادب ایران و جهان پیدا کرده‌اند. در این میان هم عده‌ای حرف دیگری برای گفتن دارند. به عنوان مثال، عده‌ای اعتقاد دارند مباحثه‌های موجود در این شب شعر، خیلی حاشیه می‌رود. عده‌ای برای شرکت در این شب شعر، از ساعات مطالعه‌ی درسی خود می‌زنند و عده‌ای می‌گویند که دسترسی مناسبی به اینترنت ندارند. بررسی و تحلیل آماری داده‌های این چنینی، بر عهده‌ی آماریست حرفه‌ای و ماهری‌ست که می‌توانید نمونه‌ی آن را در میان آمارشناسان ایران تایپیست بیابید.

تحلیل آماری داده‌های پرسشنامه

بررسی و تحلیل آماری داده‌ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تحلیل آماری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیاستخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

شاخه‌ای از تحلیل آماری، که داده‌های به دست آمده از پرسشنامه‌های آماری مرتب‌سازی و طبقه‌بندی می‌شوند و ارتباط میان آن‌ها کشف می‌شود. سپس در گام بعدی، این داده‌ها با دقت مورد بررسی و آنالیز قرار می‌گیرند.

انجام صحیح و کاربردی روند تحلیل آماری داده‌ها، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با بررسی دقیق این داده‌ها، بهترین نتیجه را از روند آزمایشات خود دریافت کنید و فرضیات خود را به اثبات برسانید.

قطعا. شما می‌توانید آماریستی که قصد همکاری با وی را دارید شخصا انتخاب کنید و با وی به همکاری بپردازید.

ارتباط میان داده‌های شما بررسی شده، پس از کشف روابط میان آن‌ها، به چالش کشیده می‌شود و با دقت و تمرکز بسیاری مورد تحلیل و تفسیر قرار می‌گیرد. در نهایت نتایج حاصله، بهترین تاثیر را در اثبات فرضیات مقالات شما خواهد داشت.


نویسنده: دانیال فرهادی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/9/12 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 295 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری داده‌های پرسشنامه تحلیل آماری داده‌ پرسشنامه با spss بررسی و تحلیل آماری داده‌ها آنالیز آماری داده‌ها تجزیه و تحلیل آماری داده‌ها

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :