سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه با SPSS

نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 958 امتیاز 5 از 1 نظر

تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه با استفاده از نرم افزار SPSS طرفداران زیادی را در بین مشتریان دارد. زیرا SPSS یکی از نرم افزار های قدرتمند در تجزیه و تحلیل داده های آماری می باشد. هر چقدر که نرم افزار تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه قوی تر باشد. تجزیه و تحلیل های داده آماری نیز با دقت بیشتری انجام می شود. اکثر تحلیلگران ایران تایپیست به نرم افزار SPSS مسلط می باشند و به راحتی خطا ها و نمودار های این نرم افزار را بررسی می کند. انتخاب نرم افزار ها بر اساس موضوع تجزیه و تحلیل مشخص می شود به طور مثال نرم افزار SPSS در رشته های کشاورزی بسیار پرکاربرد است و برای تجزیه و تحلیل داده های آماری این رشته ها بسیار قدرتمند عمل می کند.

البته ناگفته نماند، به طور کلی این نرم افزار در رشته های مهندسی بسیار پرکاربرد می باشد و قادر به تحلیل آماری داده ها در رشته های گوناگون می باشد. ایران تایپیست با داشتن تحلیلگران با تجربه و فارغ التحصیل در رشته های مختلف قادر به تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه با استفاده از نرم افزار SPSS در رشته های گوناگون می باشد. مدت زمان تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه ها با استفاده از نرم افزار SPSS به تعداد پارامتر ها، تعداد داده های آماری، تعداد نمودار ها و ... دارد. به طور کلی تحلیلگران ایران تایپیست تلاش می کنند که تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه با نرم افزار SPSS را در کمترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهند. اما اگر مشتریان بخواهند تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه با نرم افزار SPSS را بسیار سریعتر از زمان استاندارد سفارش خود تحویل بگیرند می توانند سفارش را به صورت فوری در ایران تایپیست ثبت کنند. هزینه سفارش فوری در ایران تایپیست دو برابر هزینه سفارش معمولی می باشد زیرا کار تحلیلگران در سفارش های فوری بسیار دشوارتر از سفارش های معمولی می باشد.

تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه با SPSS

تحلیل با نرم افزار SPSS

سوالات متداول

زیرا نرم افزار SPSS یکی از نرم افزار های قوی در زمینه تحلیل داده های آماری می باشد. هر چقدر که نرم افزار قوی تر باشد، تحلیل داده ها نیز با کیفیت بهتری انجام می شود.

مدت زمان تجزیه و تحلیل داده های آماری به عوامل گوناگونی مانند: تعداد پارامتر ها، تعداد داده های آماری، تعداد نمودار ها و ... بستگی دارد.

بله، تحلیلگران ایران تایپیست به نرم افزار های آماری مسلط می باشند به همین دلیل این موسسه اطمینان یک تجزیه و تحلیل با کیفیت را می دهد.

هزینه تجزیه و تحلیل به صورت فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد. زیرا کار تحلیلگران در سفارش های فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد.


نویسنده: دنیا ذاکری تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/6/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 958 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری پرسشنامه با SPSS تحلیل داده آماری پرسش نامه با SPSS تحلیل آماری با SPSS تحلیل آماری پرسشنامه با نرم افزار تحلیل آماری فرم پرسشنامه

دیدگاه کاربران

محمد رضائی | 1400-6-29 ساعت 07:56:28 امتیاز :

پرسشنامه من با تحلیل آماری شما به بهترین نتیجه رو نشون داد. ممنون از تیم حرفه ایتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :