شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تجزیه و تحلیل آماری فروش در اکسل مناسب چه کسانی است؟

نویسنده: پوریا عرب تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/31 ساعت 11:00:00 بازدید: 1504 امتیاز 5 از 1 نظر

تحلیل آماری در اکسل، سکوی مناسبی برای آنالیز داده‌های مارکتینگ و اطلاعات مربوط به بازار را در اختیار حسابداران و صاحبان شرکت قرار داده است. سرعت کار بسیاری از شرکت‌ها در غیاب اکسل، مسلما کاهش شدیدی پیدا خواهد کرد و از سویی، بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی و گسترش فروش، محک زدن و کسب نتیجه از ترفندهای بازاریابی و بسیاری از عوامل دیگر این‌چنینی، به ثمر نخواهد نشست. هر بازاریاب و مارکتینگ هولدری، حداقل یک‌بار هم که شده از اکسل به منظور بهبود روند فروش، بررسی بازار و .... استفاده نموده است. ایران تایپیست در این پروسه، داده‌های مربوط به بازار و خریداران را با کمک تحلیل آماری در اکسل، مرتب و منظم می‌سازد. این تحلیل آماری در اکسل، به هیچ زمینه‌ی خاصی محدود نمی‌شود و تمامی زمینه‌های تجاری و فروشی را در بر می‌گیرد.

با کمک تحلیل آماری در اکسل، شما نه تنها می‌توانید محصولات فروشی، نرخ فروش، میزان تخفیف لازم، قیمت هر محصول و قیمت تمام شده‌ی آن را رصد کنید؛ بلکه تمامی ویژگی‌های نام‌برده را تنها در یک صفحه و کاملا مرتب مشاهده خواهید کرد. این‌جاست که می‌گویند هر بیزینسی، به یک کارشناس حرفه‌ای اکسل احتیاج دارد؛ تا بتواند نیازهای آن شرکت، فروشگاه و... را مطابق با زمینه‎ی فعالیت لیست کند؛ به اهداف این بیزینس جهت ببخشد و موجب بهبود عملکرد سیستم شود. حال ایران تایپیست وارد عمل شده است و توانسته با کمک اکسل‌کاران خبره و حرفه‌ای خود، این نیاز شما را به سرانجام رساند. فراموش نکنید که مهم نیست بیزینس شما بزرگ باشد یا کوچک، تحلیل آماری در اکسل همیشه به کمک شما خواهد آمد؛ تا به صورت کاملا سازمان یافته و جهت‌دار، خط مشی موفقیت خود را دنبال نموده و در این راه، هیچ چیز شما را از بهبود روند فروش و کسب موفقیت در بیزینس متوقف نکند. به یاد داشته باشید که تحلیل آماری در اکسل، فرصتی‌ست که فعالیت شما را شکل می‌دهد و طاقی‌ست برای پیشرفت هر چه سریع‌تر شما. ایران تایپیست این‌جاست تا مسیر پیشرفت را برای شما هموار نماید.

تجزیه و تحلیل آماری فروش در اکسل مناسب چه کسانی است؟

تجزیه و تحلیل آماری فروش در اکسل مناسب چه کسانی است؟

سوالات متداول

این نوع تحلیل آماری، میزان فروش، درآمد کسب شده، تخفیفات داده شده و تمامی زمینه‌های دیگر فعالیت شما را رصد کرده و تحت نظارت دقیق شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید آن را به عنوان پلکانی برای موفقیت در زمینه‌ی فعالیت خود در نظر بگیرید.

ایران تایپیست، تمامی خدمات مربوط به تجزیه و تحلیل آماری در اکسل را برای شما ممکن می‌سازد.

تمامی بیزینس‌ها، اعم از بیزینس‌های کوچک، فروشگاه‌های جمع و جور تا فروشگاه‌های کلان و بیزینس‌های بزرگ، بانک‌ها، موسسات تجاری و غیرتجاری و... می‌توانند از این نرم افزار به منظور بررسی داده‌های آماری بهره جویند.

تعداد محصولات، نرخ تخفیف آن، مقایسه‌ی قیمت با فروشندگان دیگر، درصد تخفیف، ارتباط میان درصد تخفیف و تعداد کالا، نرخ فروش کالا، میانگین فروش و....


نویسنده: پوریا عرب تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/31 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1504 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تجزیه و تحلیل آماری فروش در اکسل سفارش تحلیل آماری در اکسل تحلیل آماری پیشرفته در اکسل تحلیل آماری پایان نامه در اکسل تحلیل آماری مقاله در اکسل

دیدگاه کاربران

آراد معظمی | 1400-7-29 ساعت 09:29:11 امتیاز :

با تحلیل آماری شما خداروشکر جهش بزرگی تو فروش داشتیم. مرسی از تیم آماریستتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :