شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ کردن خانگی

نویسنده: دنیا ذاکری سایت تایپ تاریخ انتشار: 1402/1/14 ساعت 09:00:00 بازدید: 1279 امتیاز 0 از 0 نظر

به واسطه مکاتبات اداری که روزانه میان افراد مختلفی انجام می شود، این روزها بازار تایپ متن های مختلف داغ تر از همیشه شده است. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد به دنبال یادگیری متد و روش های تایپ انواع متون مختلف باشند و بتوانند از آن کسب درآمد داشته باشند. شاید در نگاه اول بسیاری از افراد این فکر را داشته باشند که کسب درآمد از طریق تایپ متون مختلف بسیار ناچیز است و نمی توان از آن به عنوان یک شغل دائمی و همیشگی یاد کرد. اگر شما نیز در زمره این افراد هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این محتوا همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد درآمد زایی از این طریق توضیحاتی را ارائه دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا کسب درآمد با تایپ کردن خانگی امکان پذیر است؟

جواب این سوال بله است. این روزها اکثر خانم های خانه دار برای این که بتوانند با حضور در منزل به درآمد برسند به دنبال شغل های خانگی هستند. تایپ کردن متون مختلف از جمله مشاغلی محسوب می شود که هر خانم خانه داری و یا حتی افراد جویای شغل می توانند روی آن حساب کنند.

زندگی در شهرهای بزرگ همواره جابجایی را از یک مکان به مکان دیگر برای حضور یافتن در محل کار سخت تر از همیشه کرده است. ترافیک یکی از معضلات همیشگی شهرهای بزرگ می باشد. با توجه به این موضوع اکثر شرکت ها و موسسات بزرگ به دنبال استخدام افراد به صورت دور کار هستند. افرادی که با حضور فیزیکی در محل کار مخالف هستند، به دنبال دور کاری و استخدام در این مجموعه ها می باشند.

برای این که بتوان به عنوان تایپیست با این مجموعه ها همکاری داشت نیاز است تا یک سری از مهارت ها را فرا بگیرید؛ چرا که در غیر این صورت قطعا در کار خود موفق نخواهید شد.

اگر دوست دارید تا به عنوان یک تایپیست حرفه ای در شرکت های مختلفی مشغول به کار شوید، نیاز است تا به کارنامه کاری خود یک سری مهارت ها را اضافه نمایید. در صورت داشتن این مهارت ها می توانید به راحتی با تایپ متون مختلف به درآمد میلیونی برسید.

  • دقت

اگر تاکنون به بحث تایپ کردن یک نگاه دقیق نداشته اید حتما این تصور را دارید که تایپیست تنها از روی یک متن باید شروع به تایپ نماید و دیگر هیچ کاری با دیگر مباحث نداشته باشد. این یک تصور کاملا غلط است. دقت مهم ترین المان و عنصری است که یک تایپیست باید در کار خود داشته باشد. یک تایپیست حرفه ای باید به خوبی بداند که به هنگام تایپ یک متن باید از چه نگارشی تبعیت کند. در این صورت می تواند از تایپ کردن خانگی به درآمد قابل توجهی به واسطه دقتی که دارد، برسد.

  • نداشتن ایرادات املایی

یک متن تایپ شده نباید کوچک ترین ایراد املایی داشته باشد؛ چرا که در این صورت از ارزش متن به شدت کاسته می شود. قطعا در برخی مواقع به دلایل مختلفی اعم از خستگی و... از دقت کاسته می شود و نمی توان به درستی تمامی ایرادات املایی را پیدا کرد. در این جا باید از نرم افزارهای مختلفی برای پیدا کردن ایرادات متن استفاده کرد.

Google docs یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود برای پیدا کردن تمامی ایرادات املایی می باشد. کافیست متن خود را در این نرم افزار قرار دهید تا بتوانید تمامی غلط های املایی متن را پیدا کنید. یکی از ویژگی های مهم و زبان زد این نرم افزار را می توان این مورد دانست که شکل تصحیح شده غلط های املایی را نشان می دهد.

با توجه به محبوبیت و ویژگی هایی که نرم افزار ورد دارد تمامی تایپیست ها برای تایپ متن از این برنامه استفاده می کنند. با فعال کردن گزینه پیدا کردن ایرادات املایی یک متن در این نرم افزار می توانید از آن استفاده نمایید. در این صورت در حین تایپ کردن تمامی ایرادات املایی مشخص شده و می توانید آن ها را تصحیح نمایید.

  • سرعت عمل

سومین شاخصه مهمی که یک تایپیست باید داشته باشد، موضوع سرعت عمل می باشد. در صورتی که تایپیست سرعت عمل نداشته باشد نمی توان این توقع را داشت که در ماه به درآمد خوبی دست پیدا کند. بالا بردن سرعت عمل برحسب مرور زمان به دست می آید. تایپیست های حرفه ای از تایپ 10 انگشتی برای تایپ متون استفاده می کنند. در تایپ 10 انگشتی تایپیست باید از تمامی انگشتان دست خود استفاده کند.

  • به کار بردن علائم نگارشی در جای درست

یک تایپیست باید از علائم نگارشی در جای درست خود استفاده کند. زیبایی و خوانایی یک متن به علائم نگارشی که در آن استفاده می شود، وابسته است. با استفاده از اهرم توجه می توانید از علائم نگارشی در جای درست استفاده کنید.

تایپ کردن خانگی

میزان درآمد تایپ کردن خانگی

میزان درآمد مشاغل تایپ کردن خانگی چقدر است؟

اغلب افرادی که به تایپ کردن خانگی به عنوان یک شغل نگاه می کنند، همواره این سوال را دارند که میزان درآمد این شغل در ماه چقدر است. در خصوص این موضوع نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که المان های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی میزان درآمد تایپ کردن خانگی تاثیر بگذارند.

  • میزان صفحاتی که روزانه تایپ می کنید.

تعداد صفحاتی که روزانه تایپ می کنید می تواند بر روی درآمد شما یک تاثیر مستقیم بگذارد. هر چقدر روزانه صفحات بیش تری تایپ نمایید به درآمد بیش تری نیز می رسید. قطعا در ابتدای کار خود نمی توانید سرعت عمل قابل توجهی داشته باشید اما به مرور زمان و برحسب تجربه به درآمد میلیونی خواهید رسید.

  • تعداد مجموعه هایی که با آن ها همکاری دارید.

مجموعه ها و موسسات بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که به صورت دور کار دست به استخدام تایپیست می زنند. طبیعتا اگر با مجموعه های زیادی همکاری داشته باشید می توانید روزانه پروژه های زیادی را قبول کرده و درآمد قابل توجهی داشته باشید.

  • میزان تسلط به زبان های مختلف

هر شخصی که سواد داشته باشد، می تواند از پس تایپ متون به زبان فارسی برآید. بسیاری از افراد درخواست تایپ متون به زبان های مختلفی را دارند. طبیعتا افرادی که به سایر زبان ها مسلط هستند می توانند در ازای تایپ متون به زبان های خارجی دستمزد بیش تری را دریافت کنند.

این سه المان می توانند تاثیری مستقیم را بر روی میزان درآمد یک تایپیست بگذارند. هر چقدر بتوانید دو مهارت سرعت عمل و تسلط خود بر سایر زبان ها را بالا ببرید به درآمد خوبی می رسید.

ایران تایپیست یکی از مجموعه ها و موسسات معتبر در کشور می باشد که روزانه دست به استخدام نیروهای مختلفی می زند. اگر دوست دارید به عنوان یک تایپیست در ایران تایپیست مشغول به کار شوید کافیست با پشتیبانان مجموعه ما ارتباط بگیرید. همکاران پشتیبان ایران تایپیست در ابتدا رزومه شما را بررسی کرده و در صورت داشتن مهارت های لازم با شما شروع همکاری خواهند داشت.

تایپ کردن خانگی

تایپ کردن خانگی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از کدام مرکز سفارش پروژه تایپ کردن خانگی بگیرم؟

با توجه به گسترش اینترنت و دور کار شدن بسیاری از مشاغل به راحتی می توانید با مجموعه های زیادی همکاری داشته باشید. با توجه به اتفاقاتی که در چند وقت اخیر در کشور رخ داده بسیاری از افراد دچار ترس و واهمه برای نرسیدن به حق و حقوق خود به عنوان یک کارمند دور کار هستند. همین مسئله بی اعتمادی منجر شده تا نتوان به هر مجموعه ای برای شروع همکاری اعتماد کرد. ایران تایپیست با توجه به سابقه درخشان و طولانی که در امر پرداخت مطالبات به کارمندان دور کار خود داشته است، این روزها زبان زد اکثر تایپیست ها می باشد.

اگر دوست دارید منبع درآمد شما تایپ خانگی باشد و پروژه های زیادی را برای انجام داشته باشید، نیاز است تا حتما با مجموعه ای معتبر همچون ایران تایپیست همکاری داشته کنید. این مجموعه به واسطه تجربه ای که در امر خدمات تایپ و ترجمه دارد این روزها یکی از موسسات شلوغ در کشور محسوب می شود.

البته اگر همکاری با یک مجموعه برای شما قانع کننده نیست می توانید عبارتی با این مضمون را در گوگل سرچ نمایید و با لیستی از مجموعه هایی که خدمات تایپ و ترجمه را ارائه می دهند، همکاری داشته باشید. یک نکته طلایی که نباید آن را فراموش کنید این موضوع است که حتما قبل از شروع به همکاری با مجموعه ای به سابقه آن دقت داشته باشید تا در دام کلاه برداران نیوفتید.

از مشهور ترین سایت هایی که می توانید در آن ها به عنوان یک تایپیست فعالیت نمایید، می توان به سایت انجام میدم، پونیشا، تایپ سرا و تایپایران اشاره کرد.

تایپ کردن خانگی

ایران تایپیست

امکانات لازم برای کسب درآمد با تایپ کردن خانگی

برای کسب درآمد با تایپ کردن خانگی نیاز است تا یک سری از امکانات را داشته باشید. داشتن یک سیستم مجهز و به روز از مهم ترین نیازهای اولیه این موضوع به حساب می آید. بدون داشتن یک سیستم مجهز قطعا به درآمد خوب نخواهید رسید. از آن جایی که یک تایپیست به صورت دور کار فعالیت می کند ممکن است در برخی مواقع یک جایگاه ثابت را نداشته باشد. برای راحت کردن کار خود بهتر است تا اقدام به تهیه یک لپ تاپ سبک نمایید تا در هر مکانی بتوانید از آن استفاده کنید.

داشتن اینترنت با سرعت مطلوب یکی دیگر از امکاناتی است که باید یک تایپیست آن را داشته باشد. شاید این سوال برایتان به وجود آید که برای تایپ کردن متون در برنامه ورد چه نیازی به اینترنت است؛ چرا که از این برنامه می توان به صورت آفلاین نیز بهره برد. در پاسخ باید بگوییم برای پیدا کردن ایرادات املایی یک متن نیاز به استفاده از برنامه هایی است که تنها با اینترنت کار می کنند. برای بالا بردن کیفیت کار خود باید حتما از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید.

تایپ کردن خانگی

تایپ کردن خانگی به متون مختلف

تایپ خانگی به زبان انگلیسی

همان طور که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد، هزینه تایپ به زبان انگلیسی بسیار بیش تر از هزینه تایپ به زبان فارسی می باشد. از همین رو افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند درآمد بیش تری را در تایپ کردن خانگی خواهند داشت.

از آن جایی که تایپ یک متن به زبان انگلیسی کمی سخت است و نیاز به تجربه و البته تخصص دارد، نباید ریسک کرده و تنها با افراد و مجموعه های حرفه ای در این زمینه همکاری داشته باشید. ایران تایپیست برای بالا بردن کیفیت خدمات خود تنها دست به استخدام تایپیست های با تجربه زده است. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید و می خواهید از تایپ کردن خانگی به درآمد بالایی برسید نیاز است تا با ایران تایپیست همکاری داشته باشید.

اگر از جمله افراد و یا موسساتی به شمار می آیید که کیفیت خدمات برایتان یک امری مهم تلقی می شود، نیاز است تا حتما نسبت به متخصص بودن فرد و یا مجموعه اطمینان حاصل نمایید. مهم ترین المانی که در انتخاب یک فرد و یا مجموعه باید به آن دقت داشته باشید موضوع تجربه و نمونه کار است. هر چقدر یک مجموعه تجربه بیش تری داشته باشد می توان به متخصص بودن آن ها اطمینان بیش تری پیدا کرد. نمونه کاری نیز نشان دهنده هویت شرکت و یا فرد است. به صورت دقیق نمونه کارهای مجموعه و یا فرد انتخابی خود را بررسی کنید.

تایپ کردن خانگی

تایپ انگلیسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ تخصصیتایپتایپ از دستنویسلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

برای این که بتوانید در مقوله تایپ کردن خانگی به درآمد برسید می توانید با مجموعه ایران تایپیست همکاری داشته باشید. رزومه خود را برای ما ارسال کرده تا آن ها را بررسی کنیم و نتیجه آن را در سریع ترین زمان ممکن به اطلاع شما برسانیم.

بعد از استخدام در مجموعه ایران تایپیست، کارشناسان ما تعرفه تایپ کردن خانگی را برای شما به طور کامل بیان می کنند. در صورت داشتن مهارت می توانید با ما همکاری داشته باشید.

در خصوص این مورد نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که استخدام در بخش تایپ کردن خانگی یک موضوع نا مشخص است. در این خصوص پشتیبانان مجموعه می توانند تصمیم گیری کنند.

اگر حداکثر تلاش خود را به کار گیرید می توانید با تایپ کردن خانگی به درآمد بالایی دست پیدا کنید.


نویسنده: دنیا ذاکری سایت تایپ تاریخ انتشار: 1402/1/14 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1279 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ خانگی تایپ کردن در منزل تایپ در خانه تایپیست خانگی کار تایپ در خانه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :