جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ پی دی اف

نویسنده: مهدی فاضلی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/22 ساعت 09:00:00 بازدید: 274 امتیاز 0 از 0 نظر

سیستمی شدن کارها باعث شده تا این روز ها برای ارائه هر درخواست به شخص و یا ارگانی، آن را تایپ کرد. بدون تایپ کردن متن خوانندگان هیچ ارزشی را برای آن قائل نمی شوند. در گذشته به دلیل نبود امکانات پیشرفته هر درخواست و یا نامه ای به صورت دست نویس نگارش می شد؛ این روزها اما قضیه متفاوت تر از همیشه شده است. اگر به واسطه شغل و یا کارتان نیاز دارید تا درخواست های شما تایپ شوند، دو راه دارید. راه اول این است که خودتان به صورت خودکفا این کار را انجام دهید و راه دوم محول کردن کار خود به مجموعه هایی که در این زمینه تخصص دارند، می باشد. جزء هر دسته ای که باشید؛ پیشنهاد می کنیم این محتوا را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید در مورد اصول تایپ اطلاعاتی را به دست آورید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ از روی پی دی اف انگلیسی

یکی از متداول ترین فایل هایی که روزانه میان بسیاری از افراد رد و بدل می شود، فایل های پی دی اف هستند. پی دی اف گونه ای از فایل ها هستند که اجازه تغییر دادن کوچک ترین موردی در آن ها وجود ندارد. به بیان بهتر نمی توان در این فایل ها بر خلاف فایل های ورد هیچ تغییری ایجاد کرد. همین مسئله سبب شده تا بسیاری از افراد برای کم و یا زیاد کردن موارد دلخواه خود، به دنبال تایپ پی دی اف در برنامه ورد باشند.

اگر تاکنون هیچ تجربه ای در تایپ کردن متون خود نداشته اید، باید این موضوع را با شما در میان بگذاریم که برای تایپ یک متن باید از برنامه ورد کمک بگیرید. ورد زیر مجموعه ای از برنامه مایکروسافت است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. البته ناگفته نماند برنامه های دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آن ها برای تایپ متن خود استفاده کنید اما هیچ کدام به اندازه برنامه ورد محبوبیت ندارند.

از آن جایی که در بسیاری از کشورها همچون کشور ایران آموزش زبان انگلیسی مانند آموزش زبان مادری مهم است، فایل های بسیاری زیادی به این زبان وجود دارند که بسیاری از افراد به دنبال تغییر در آن ها مطابق با خواسته خود هستند. برای این که بتوان تایپ از روی پی دی اف را به زبان انگلیسی انجام داد، باید حتما یک شخص مسلط به زبان انگلیسی این کار را برایتان انجام دهد. در صورتی که انجام تایپ از روی پی دی اف را به دست افراد بی تجربه بسپارید، قطعا کار کیفیت مطلوبی نخواهد داشت. افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند به خوبی می توانند در صورت وجود داشتن کوچک ترین ایرادی از لحاظ نگارشی، املایی و... آن را برای شما رفع کنند. البته ناگفته نماند افراد مسلط به زبان انگلیسی سرعت عمل بالایی را برای تایپ کردن متن دارند.

تایپ پی دی اف

تایپ متن های با کیفیت

تایپ پی دی اف در ورد

برای تایپ پی دی اف در ورد دو راه دارید که می توانید بنا به سلیقه خود از آن ها استفاده کنید. نرم افزارهای مختلفی وجود دارند که این امکان را در اختیار شما قرار می دهند؛ تا فایل های پی دی اف خود را در آن ها قرار دهید. بعد از چند لحظه خروجی کار برای شما فایل ورد خواهد بود. در این صورت می توانید با خیالی راحت هر تغییری که دوست داشتید را در فایل ورد خود اعمال کنید. البته این مورد را مد نظر داشته باشید که این نرم افزارها عملکرد 100 درصدی ندارند و در برخی مواقع ممکن است خروجی فایل پی دی اف بهم ریخته باشد به شکلی که اصلا متن قابل خواندن نباشد. از نرم افزارهای محبوب و البته مطمئنی که می توانید از آن ها برای تبدیل فایل پی دی اف به ورد استفاده کنید؛ Tap Scanner، google drive، Smallpdf و... می باشد.

راه دوم نیز عمل کردن به روش سنتی می باشد. در روش سنتی، نیاز است تا فایل پی دی اف را در کنار خود قرار داده و شروع به نوشتن محتویات فایل پی دی اف درون فایل ورد نمایید. طبیعتا عمل کردن به روش سنتی زمان گیر و خسته کننده خواهد بود. در صورتی که تکنولوژی نتواند به شما در این زمینه کمک کند، قطعا راه دیگری برای شما به جز تایپ کردن از روی فایل پی دی اف باقی نمی ماند.

اگر توانایی انجام این کار را ندارید می توانید از مجموعه هایی که در انجام این کار استاد هستند، کمک بگیرید. مفتخریم اعلام کنیم ایران تایپیست به واسطه داشتن سال ها فعالیت مستمر در زمینه تایپ متون مختلف از روی فایل های پی دی اف به هر زبانی در کنار شماست. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در این خصوص می توانید با کارشناسان و پشتیبانان مجموعه در هر ساعتی از شبانه روز ارتباط بگیرید.

تایپ پی دی اف

تایپ کامنت از روی پی دی اف


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ کامنت از روی پی دی اف

نرم افزار ورد این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا به وسیله آن بتوانند در هر جای متن خود به دل خواه و بدون محدودیتی کامنت بگذارند. برای این که بتوان یک فایل را از حالت ورد به پی دی اف تبدیل کرد، کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید، این موضوع است که آیا در فایل های پی دی اف نیز کامنت ها مشخص می شوند. در پاسخ باید بگوییم بله. کافیست یک سری تغییرات را در تنظیمات فایل های پی دی اف انجام دهید. زمانی که فایل پی دی اف شما توسط نرم افزارهای مختلف باز شود، در قسمت بالای این نرم افزارها یک گزینه تحت عنوان comment قرار دارد. با کلیک بر روی این گزینه باید تیک گزینه show all comment را بزنید. در این صورت تمامی کامنت ها برای شما به نمایش در می آیند.

با نمایش این کامنت ها به راحتی می توانید آن ها را در برنامه ورد تایپ کنید. نکته مهمی که باید آن را مد نظر قرار دهید این موضوع است که در برخی مواقع این امکان وجود دارد که نرم افزارهای تبدیل گر فایل های پی دی اف به ورد این کامنت ها را در خروجی فایل ورد قرار ندهند. باید این موضوع را بررسی کرده و در صورت اتفاق افتادن این مورد، خودتان به صورت دستی این کار را انجام دهید. برای تایپ کامنت در برنامه ورد کافیست از گزینه هایی که بالای این برنامه قرار دارند وارد تب insert شوید. زمانی که بر روی این تب کلیک نمایید گزینه های بسیار زیادی برای شما به نمایش در می آیند که باید از میان آن ها گزینه comment را انتخاب نمایید. با انتخاب کردن بخشی از متن و کلیک کردن بر روی گزینه comment می توانید متن دلخواه خود را تایپ کنید.

تایپ پی دی اف

تایپ متن عکس در ایران تایپیست

تایپ پی دی اف عکس

اغراق نکرده ایم اگر بگوییم پیشرفت علم و تکنولوژی همیشه به کمک انسان ها آمده است و باعث شده تا کارها راحت تر از هر زمان دیگری انجام شوند. برای این که بتوان محتویات یک عکس را به پی دی اف تبدیل کرد، باید از سه مرحله گذر کنید. در مرحله اول نیاز است تا محتویات موجود در عکس را در برنامه ورد تایپ کنید. بعد از انجام این کار حال توانایی تبدیل کردن فایل ورد به پی دی اف را دارید. سایت های بسیار زیادی در دنیا فعالیت دارند که شما می توانید عکس مورد نظر خود را در آن ها قرار دهید تا بلافاصله از آن ها خروجی پی دی اف و یا ورد بگیرید. البته باز هم این موضوع را یاد آور می شویم که در 99 درصد مواقع این وب سایت ها نمی توانند انتظارات شما را برآورده کرده و کار تبدیل تایپ پی دی اف از روی عکس را برایتان انجام دهند.

اگر کیفیت کار برایتان مهم است و دوست دارید تمام جزئیات موجود در عکس برایتان عینا در فایل پی دی اف درج شود، باید دست به کیبورد شوید و عینا تمامی مطالبی که در فایل های پی دی اف وجود دارد را در برنامه ورد تایپ کنید. بعد از انجام این کار از زبانه هایی که در بالای برنامه ورد قرار دارند، گزینه file را انتخاب کنید. بعد از این کار مجدد بر روی گزینه save as کلیک کنید. با انتخاب این گزینه یک پنجره جدید باز شده و از شما پرسیده می شود فایل مد نظرتان به چه صورتی ذخیره شود. در این قسمت می توانید این موضوع را مشخص کنید که خروجی فایل ورد شما به چه شکلی باشد.

البته قبل از تبدیل کردن عکس خود به فایل پی دی اف نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید تا بتوانید نسبت به نبود ایرادات املایی و ایرادات نگارشی در متن مطمئن شوید.

تایپ پی دی اف

برنامه های تبدیل گر عکس به پی دی اف

تایپ پی دی اف به صورت فوری

خبرگزاری ها و موسسات بسیار زیادی روزانه از خدمات تایپ برای انجام کارهای روزمره خود استفاده می کنند. برای این ارگان ها سرعت تحویل سفارشات تایپ یک امری مهم محسوب می شود و تنها با مجموعه هایی که سرعت عمل بالایی را دارند همکاری می کنند. از میان تمام مجموعه های فعال در کشور نیاز است تا با مجموعه هایی که سابقه کاری طولانی را در زمینه تایپ پی دی اف دارند؛ همکاری داشته باشید. قطعا تعدد در انتخاب کارها را سخت تر از همیشه کرده است. با توجه به استقبالی که از خدمات تایپ شد، مجموعه های بسیار زیادی پا به این عرصه گذاشتند تا به این صورت بتوانند به درآمد میلیونی برسند.

پیدا کردن یک مجموعه با کیفیت در این میان بسیار سخت می باشد. اگر نمی دانید چه مجموعه ای می تواند کار شما را به نحو احسن انجام دهد، باید تنها به فکر همکاری با ایران تایپیست باشید. مجموعه ما با داشتن تجربه ای طولانی، دقیقا با تمامی نیازها و خواسته ها شما آشناست و می داند به چه صورتی باید آن را رفع نماید.

از مهم ترین شاخصه هایی که سبب تمایز ایران تایپیست با سایر مجموعه های فعال در کشور شده، می توان به همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و کاربلد اشاره کرد. تایپیست های ده انگشتی می توانند در مدت زمانی کوتاه متون حجمی را با کم ترین درصد خطا تایپ کنند. تایپیست های ده انگشتی با تجربه از عنصر تمرکز نیز به هنگام انجام کار خود بهره می برند. همین موضوع باعث می شود تا کوچک ترین ایرادی در متن وجود نداشته باشد.

این اما پایان کار نیست؛ چرا که مجموعه ما سفارشات تایپ پی دی اف خود را 7 روز کاری گارانتی می کند. در این مدت زمان اگر ایرادی در متن چه از لحاظ املا و چه از لحاظ نگارش وجود داشته باشد، آن را برای شما بدون دریافت هزینه ای مازاد رفع می کنیم.

هر روز هفته و در هر ساعت شبانه روز در هر کجای دنیا که باشید، می توانید سفارشات خود را در وب سایت ما ثبت کنید. در سریع ترین زمان ممکن به درخواست های شما پاسخ می دهیم تا در سریع ترین زمان ممکن آن ها را تحویل شما دهیم.

تایپ پی دی اف

تایپ پی دی اف متن به صورت فوری و تضمین شده


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ در Excelهزینه رسم اشکال ویژههزینه تایپ فوریهزینه تایپ فرمول

سوالات متداول

به دلیل همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و مسلط به اکثر زبان های زنده دنیا می توانیم سفارشات تایپ پی دی اف را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

در مورد مدت زمان نمی توان صحبت قطعی داشت. فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارند که با بررسی آن ها می توان موضوع زمان تحویل سفارش را مشخص کرد.

خیر. هیچ هزینه اضافه ای از بابت تایپ پی دی اف از شما دریافت نمی شود.

تعرفه تایپ پی دی اف بر اساس پارامترهای مختلفی همچون زبان محتوا، تعداد کلمات محتوا، زمان تحویل سفارش و... مشخص می شود. کارشناسان مجموعه ما با بررسی این پارامترها زمان دقیق را به شما اعلام می کنند. اگر به هر دلیلی در تحویل سفارش خود عجله داشتید، این امکان را دارید تا سفارشتان را به صورت فوری ثبت کنید.


نویسنده: مهدی فاضلی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/22 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 274 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فارسی تایپ انگلیسی تبدیل pdf به word تایپ فوری تایپ pdf

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :