شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ واژگان عربی

نویسنده: آیدا وحدت تایپ عربی تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:39:25 بازدید: 2650 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ واژگان عربی برای همه دانشجویان و اساتید دانشگاهی رشته های عربی، الهیات، ادبیات، تاریخ، حقوق و سایر رشته های مرتبط معمولا به علت کمبود وقت میسر نیست و به همین علت این دسته از افراد به منظور تایپ واژگان عربی خود نیاز به یک تایپیستی دارند که بتواند به خوبی این واژگان را با در نظر گرفتن اعراب و حرکات دقیق آن ها در ورد تایپ کند تا مورد استفاده دانشجویان و اساتید دانشگاهی قرار بگیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ عربی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ واژگان عربی

تایپ واژگان عربی با در نظر گرفتن حرکات 

از آنجایی که ممکن است یک تایپیست با واژگان عربی به مانند واژگان فارسی به طور دقیق آشنا نباشد؛ می بایست در حین تایپ کردن دقت زیادی را به خرج دهد تا بدین ترتیب واژه ای را به اشتباه تایپ نکند. چرا که در بسیاری از موارد با یک اشتباه تایپی، ممکن است معنای مندرج در آن به طور کامل دگرگون گردد و مفهومی متفاوت از نیت مولف را بیان سازد. به همین علت دقت و ظرافت در حین کار و آشنایی نسبی با واژگان زبان عربی به عنوان زبان قرآن کریم می تواند در روند سفارش تایپ عربی به تایپیست کمک زیادی کند.

بهترین راه تایپ متون واژگان عربی

برای تایپ واژگان عربی پیش از هر مسئله دیگری باید از فونت هایی استفاده کرد که بتوان «تاء مدوره» را به خوبی در آخر بسیاری از کلمات عربی تایپ نمود تا تفاوت میان تاء گرد با «ه» فارسی به خوبی حس گردد. به عنوان مثال: دو واژه «ذهبیة، فضیة» به معنای (طلایی و نقره ای) در زبان عربی به همین صورت ضبط می شوند و نوشتن آن ها به صورت «ذهبیة، فضیة» نادرست است. یا به عنوان مثال: عرب ها در آخر کلماتی که به حرف «یاء» ختم می شود و «ی» خوانده می شود؛ دو نقطه زیر حرف «ی» می گذارند تا تفاوتی میان آن با کلماتی که به این حرف ختم می شود و الف خوانده می شود؛ به خوبی حس شود. مسئله ای که در زبان فارسی به آن دقت نمی شود. بدین ترتیب عرب ها در تایپ واژگان خود این گونه می نویسند: کلمه مرتضی چون به صورت الف خوانده می شود؛ بدون وجود دو نقطه به این صورت «مرتضی» و کلمه علی چون به صورت «یاء» خوانده می شود؛ با دو نقطه و به این صورت «علي» نوشته می شود. علاوه بر این نکات ریز توجه به اعراب و حرکت گذاری واژگان نیز از اهمیت بالایی در تایپ واژگان عربی برخوردار است.

تایپ واژگان عربی

استفاده از کیبورد عربی برای تایپ واژگان عربی

چینش کیبورد عربی برای تایپ واژگان عربی

از آنجایی که حروف الفبای عربی همچون فارسی است؛ چینش تایپ واژگان عربی نیز مانند فارسی از راست به چپ است و درست برعکس زبان انگلیسی تایپ در این دو زبان صورت می گیرد. اما – همان طور که گفته شد- می بایست در تایپ واژگان زبان عربی به این نکات توجه داشته باشید که کلمات و واژگان را به درستی ضبط کنید و از وجود فونت های مناسب تایپ متون عربی به درستی استفاده شود؛ تا مشکلی برای تایپ واژگان عربی به وجود نیاید و شما بتوانید به عنوان یک تایپیست، متون مختلف عربی را نیز درست و دقیق تایپ نمایید و آن ها را به دست مشتریان خود برسانید. عدم توجه و رعایت نکات لازم در این زمینه ممکن است معنا و مفهوم متون عربی را با تغییراتی مواجه سازد که باید حتما آن ها را رعایت کرد.

ارزان ترین وب سایت برای تایپ واژگان عربی

امروزه وب سایت های اینترنتی بسیار زیادی هستند که تایپ واژگان عربی را برعهده دارند. شما می توانید از میان وب سایت های اینترنتی مختلفی که در این راستا وجود دارد؛ بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال ارزان ترین یا به تعبیری دیگر مقرون به صرفه ترین آن ها را انتخاب کنید. هلدینگ ایران تایپیست یکی از همین وب سایت های اینترنتی است که شما را از تمامی این ویژگی ها بهره مند می سازد تا شما بتوانید به راحتی از وجود مزیت های شایان توجه آن ها استفاده نمایید. این نکته را نیز به یاد داشته باشید که همیشه ارزان بودن تعرفه های سفارش تایپ به منزله بی کیفیت بودن یا کلاهبرداری نیست و در برخی موارد شما می توانید با یافتن یک وب سایت معتبر هم از خدمات شایان توجه آن ها بهره مند شوید و هم با توجه به اعتبار بالا و مشتریان زیاد شرکت مورد نظر از وجود تعرفه های ارزان قیمت تایپ آن بهره ببرید که ایران تایپیست این از ویژگی بهره مند است.

تایپ واژگان عربی

تایپ واژگان عربی با دقت نظر بالا در کمترین زمان ممکن در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ عربی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا تایپ واژگان عربی به صورت یک ساعته داریم؟

اینکه آیا تایپ واژگان عربی به صورت یک ساعته هم داریم یا خیر؟ بستگی به نوع متن، حجم متن مورد نظر و نیز هنر و توانایی تایپیست دارد که در زمینه تایپ متون عربی با ظرافت های خاص خود کاملا کسب تجربه و تخصص کرده است. بنابراین اگر یک تایپیستی باشد که در این زمینه تبحر و مهارت لازم را داشته باشد و سال ها مشغول به تایپ متون عربی بوده و خود نیز آشنایی مختصری با این زبان داشته باشد؛ حتی می توان یک ساعته هم حجم زیادی از متون عربی را تایپ نمود و آن ها را در سریعترین زمان ممکن به مشتریان خود ارسال نمایند. در غیر این صورت نباید چنین انتظاری از یک تایپیست تازه کار داشت.

بهترین فونت برای تایپ واژگان عربی

یکی از بهترین فونت ها برای تایپ واژگان عربی که از زیبایی بسیار زیادی هم برخوردار است؛ فونت « Al-QuranAlKareem» می باشد که این فونت را می توان هم برای تایپ آیات قرآنی و هم برای تایپ متون عربی مختلف مورد استفاده قرار داد. فونت القرآن الکریم به واقه هم باعث زیبایی متون عربی و واژگان این زبان می شود و هم شما می توانید با استفاده از این فونت به راحتی واژگان عربی را با در نظر گرفتن تفاوت آن ها در زبان فارسی از جمله توجه به تاء گرد و دو نقطه زیر حرف «یاء» و... تایپ کنید و رضایت مشتری را به خود جلب کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ عربی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپ تایپفوری ترین تایپتایپ تخصصی

سوالات متداول

بله؛ تایپ واژگان عربی با توجه به دقت نظر بیشتر و ناآشنا بودن کلمات آن نیاز به وقت بیشتری دارد.

خیر؛ همیشه این گونه نیست و بسیاری از تایپیست ها در طول سالیان متمادی در تایپ واژگان عربی کسب تجربه می کنند.

هلدینگ ایران تایپیست بهترین وب سایت برای تایپ واژگان عربی است.

بله هزینه تایپ واژگان عربی در ایران تایپیست نسبت به سایر جاهای دیگر به صرفه تر است.


نویسنده: آیدا وحدت تایپ عربی تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:39:25 تعداد بازدید: 2650 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ عربی سفارش تایپ واژگان عربی سفارش تایپ عربی تایپ واژگان عربی آنلاین سایت تایپ عربی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :