یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ رمان و چاپ کتاب آن نیاز به چه مجوزهایی دارد؟

نویسنده: دانیال فرهادی تایپ رمان تاریخ انتشار: 1402/1/30 ساعت 16:26:27 بازدید: 391 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ رمان و مجوزهای کتاب می تواند هم راستا باشد. اخذ شابک از خانه کتاب، اخذ فیپا از سازمان کتابخانه ملی ایران، اخذ کارت کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دریافت مجوز پخش، مجوزهای چاپ کتاب به شمار می روند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ رمان خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چاپ کتاب یکی از کارهای فرهنگی است که در کشور ما انجام می شود. برای چاپ کتاب رمانی لازم است که مجوزهای لازم صادر شود. بدون دریافت مجوزهای چاپ کتاب، انتشار کتاب غیر ممکن است. تایپ رمان برای چاپ کتاب های داستانی می تواند انگیزه ادامه چاپ کتاب باشد. چاپ کتاب را می توانید به این موسسه بسپارید. انتشارات ارشدان با همکاری ایران تایپیست می تواند کلیه مجوزهای لازم برای چاپ کتاب را برای شما دریافت کند. دریافت مجوز چاپ کتاب شاید راه بسیار بلندی باشد که شما می توانید به واسطه انتشارات ارشدان به راحتی دریافت کنید.  مجوزهای چاپ کتاب را می توانید با طی کردن مراحل اداری دریافت کنید. مراحل دریافت مجوزهای کتاب را می توانید به انتشارات ارشدان بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن، کتاب خود را چاپ کنید. تایپ رمان و مجوزهای کتاب را می توانید به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسد. چاپ کتاب در برخی موارد ممکن است با مشکلاتی همراه باشد ولی موسسه ایران تایپیست می تواند قدری از مشکلات چاپ کتاب را کم کند. شما در این مورد می توانید به موسسه ایران تایپیست اعتماد کنید تا مسیر را برای شما فراهم کند. این موسسه مسیر چاپ کتاب را برای شما هموار و آسان می کند تا بتوانید به آسانی کتاب مورد نظر خود را چاپ کنید. کتاب را می توانید در کوتاه ترین مسیر با موسسه ایران تایپیست چاپ کنید. کتاب در هر زمینه ای را به این موسسه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن چاپ شود. تایپ رمان را می توانید با خیالی آسوده از کیفیت نهایی آن به این موسسه بسپارید.

تایپ رمان و چاپ کتاب آن نیاز به چه مجوزهایی دارد؟

تایپ رمان و چاپ کتاب

تایپ رمان را می توان اولین مرحله از مراحل پیش از چاپ کتاب به شمار آورد. بعد از آن برای به نتیجه رسیدن یک تألیف یا ترجمه لازم است که متن راه درازی را پشت سر بگذارد. یکی از مهم ترین مراحل پیش از انتشار رمان یا داستان گرفتن مجوزهای لازم است. ابتدا گرفتن شابک، بعد از آن گرفتن فیپا از کتابخانه ملی و از همه مهم تر هم چاپ مجوز کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در نهایت اعلام وصول آن برای مجوز پخش از جمله این مراحل هستند. در ایران تایپیست رمان و داستان شما همه این مراحل را با کمک متخصصان خواهد گذراند.

انواع مجوز پیش و پس از چاپ و انتشار کتاب

تا تایپ رمان تمام نشود، امکان دریافت هیچ کدام از مجوزهای لازم برای چاپ کتاب وجود ندارد. یعنی اول باید کتاب تایپ و تعداد صفحات آن به طور دقیق بعد از صفحه بندی مشخص شود تا بتوان برای کارهای پیش از چاپ آن اقدام های لازم را صورت داد. البته تنها برای گرفتن شابک از خانه کتاب است که لازم نیست کتاب رمان صفحه بندی شده باشد. یعنی می توان پیش از صفحه بندی برای گرفتن آن اقدام کرد. اما برای گرفتن فیپا لازم است که کتاب صفحه آرایی شده و تعداد صفحات آن مشخص شده باشد.

بعد از این که فیپا اعلام شد، می توان فایل صفحه بندی شده را برای گرفتن مجوز کتاب فرستاد. مرکزی که برای اخذ مجوز می توان از آن اقدام کرد، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. از آنجا که همه مراحل اخذ مجوزهای کتاب به صورت آنلاین انجام پذیر شده است، دیگر مانند گذشته نیاز به تهیه پرینت از کتاب نیست. وقتی تایپ داستان تمام می شود تازه آغاز ماجرا است. آخرین مرحله که بعد از چاپ کتاب انجام می گیرد و در واقع به نوعی مجوز پخش کتاب است، اعلام وصول است. بدون اعلام وصول هیچ کتابی در بازار انتشار نخواهد یافت.

تایپ رمان و چاپ کتاب آن نیاز به چه مجوزهایی دارد؟

تایپ داستان

تایپ رمان و مراحل پیش از چاپ

تایپ رمان وقتی به مراکز تخصصی مثل ایران تایپیست واگذار شود، دیگر نگرانی از بابت مراحل اخذ مجوز وجود نخواهد داشت. همه مراحل در کمترین زمان ممکن در این مرکز انجام پذیر هستند. وقتی یک کتاب رمان بدون دردسر همه مراحل چاپ و انتشار را طی کند، نویسنده و مترجم انگیزه کافی برای کتاب های بعدی خود را خواهند داشت. هر کدام از مراحل پیش از چاپ به زمان خاص خود نیاز دارند. ضمن این که باید به ترتیب و توالی انجام شوند. بدون گذراندن مرحله قبلی نمی توان به سراغ مرحله بعدی رفت. یعنی زمانی که شابکی گرفته نشده باشد، نمی توان برای دریافت فیپا اقدام کرد. بدون شابک و فیپا هم نمی توان به سراغ مجوز از ارشاد رفت.  

مزایای کار و ثبت سفارش تایپ رمان به مراکز تخصصی کوتاه کردن این مسیر طولانی است. زیرا آنها می دانند که فایل باید چه ویژگی هایی داشته باشد که از نظر ارشاد و مراکز دیگر در کمترین زمان پذیرفته شود. شما کافی است سفارش خود را در وب سایت ثبت کنید و ادامه کار با متخصصان خواهد بود.

تایپ رمان و چاپ کتاب آن نیاز به چه مجوزهایی دارد؟

تایپ رمان


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ رمان خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهتایپ کتابچاپ و نشر کتابصفحه بندی کتاب

سوالات متداول

چاپ کتاب با موسسه ایران تایپیست و انتشارات ارشدان کوتاه و سریع است. شما می توانید تایپ نوشته های خود را به این موسسه بسپارید.

بله .شما می توانید تمامی مراحل چاپ کتاب را به این موسسه بسپارید. در مورد چاپ کتاب می توانید با بخش چاپ کتاب موسسه مشورت کنید.         

تمامی مراحل قانونی انجام می شود و شما می توانید در این مورد به این موسسه اعتماد کنید تا کتاب شما را در اسرع وقت چاپ کند.  

سفارش تایپ بعد از ثبت نهایی انجام می شود و مجوزهای چاپ کتاب نیز براساس مراحل اداری و قانونی انجام می شود.


نویسنده: دانیال فرهادی تایپ رمان تاریخ انتشار: 1402/1/30 ساعت 16:26:27 تعداد بازدید: 391 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ رمان و چاپ کتاب تایپ رمان و چاپ آن تایپ و چاپ رمان مرکز تایپ و چاپ رمان تایپ و چاپ فوری رمان

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :