جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ با فونت خاص

نویسنده: سارا اخلاقی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 721 امتیاز 0 از 0 نظر

این روزها با توجه به این مورد که برای انجام هر کاری نیاز به تایپ متون مختلف می باشد، شرکت هایی که این خدمت را ارائه می دهند روزهای شلوغ و پر کاری دارند. تقریبا این روزها نمی توان هیچ کار اداری را با نوشتن یک متن به صورتی دستی انجام داد. البته ناگفته نماند اشتغال زایی نیز در این زمینه بیش تر از هر زمان دیگری شده است؛ به گونه ای که بسیاری از افراد تنها از همین راه کسب درآمد می کنند.

برای تایپ یک متن نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. از میان تمام نرم افزارهای موجود در بازار اما برنامه ورد یک جایگاه خیلی خاص و ویژه ای را در نظر اکثر تایپیست ها و البته افراد حتی نا آشنا با این زمینه دارد. اگر به دلایل مختلفی مجبور به استفاده از این برنامه شده اید پیشنهاد می کنیم تا انتهای محتوا همراه ما باشید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ با فونت خاص چه کاربردهایی دارد؟

با توجه به این موضوع که برنامه ورد یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین نرم افزارهای موجود در دنیا است، ویژگی های بی نظیر و منحصر به فردی دارد. فونت های بسیار زیادی وجود دارد که هر شخصی بنا به نیاز خود می تواند از آن ها استفاده کند. طبیعتا اگر تاکنون با برنامه ورد کار نکرده باشید، نمی دانید که از چه فونت هایی می توانید استفاده کنید.

یک سری از فونت ها وجود دارند که از آن ها با نام فونت خاص یاد می شود. فونت های خاص به دلیل ماهیتی که دارند بسیار زیبا هستند. برای افرادی که دوست دارند متنشان جلوه ای زیبا داشته باشد، می توانند از این فونت های خاص استفاده کنند.

شاید برایتان این سوال به وجود آمده باشد که تایپ با فونت خاص چه کاربردهایی دارد؟ در پاسخ باید بگوییم برای تایپ یک متن فارسی و انگلیسی که مخاطب شما برایتان مهم است نباید از فونت های متداول که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند، شما نیز استفاده کنید.

با توجه به تعددی که در انتخاب فونت های خاص وجود دارد، قطعا تصمیم گیری سخت تر از همیشه شده است. برای این که بتوانید یک فونت خاص را انتخاب کنید، باید در ابتدا از میان فونت های پیشنهادی تمامی آن ها را بررسی کنید و مطابق با سلیقه خود دست به انتخاب آن ها بزنید.

از میان تمام فونت های موجود در بازار، فونت نستعلیق یک زیبایی بی حد و حصری دارد. افرادی که دوست دارند تا شکل نوشتاری متنشان به صورت شکسته باشد، باید از این فونت استفاده کنند.

فونت لاله زار را می توان جزئی از فونت های زیبا دانست. اگر در دسته افرادی محسوب می شوید که زبان محتوای شما حالتی محاوره ای دارد، باید از این فونت استفاده کنید. به جرات این موضوع را بیان می کنیم که فونت لاله زار یکی از پر دانلودترین فونت های برنامه ورد است.

فونت بی وزیر را می توان سومین فونت زیبا برای تایپ دانست. برای متن های حجمی می توانید از این فونت استفاده کنید. فونت بی وزیر زیبایی بسیار زیادی را به متن می دهد.

تایپ با فونت خاص

تایپ با فونت خاص

تایپ با فونت خاص فارسی

از میان تمام فونت های خاص و زیبا می توانید با توجه به سلیقه خود دست به دانلود یکی از آن ها بزنید. در قسمت قبلی اقدام به معرفی سه فونت کردیم که می توانید از میان آن ها بهترینشان را انتخاب کنید.

اگر تا به حال هیچ تجربه ای برای تایپ با فونت خاص فارسی نداشته اید، قطعا این سوال برایتان به وجود آمده است که به چه صورت می توان این کار را انجام داد. در پاسخ باید بگوییم برای تایپ متن باید وارد برنامه ورد شوید. متن مورد نظر خود را تایپ کرده و فونت آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. در صورتی که در میان فونت های موجود در نرم افزار ورد، فونت مد نظرتان را پیدا نکردید کافیست نام فونت مد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید. در این صورت سایت های بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد که لینک دانلود فونت را در اختیار شما قرار می دهند. در این صورت با دانلود کردن فونت مد نظر خود و نصب آن بر روی نرم افزار حال می توانید فونت متن خود را تغییر دهید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای دانلود بسیاری از فونت ها نیازی به پرداخت هزینه ای نمی باشد و می توانید به صورت رایگان این کار را انجام دهید. البته در برخی مواقع ممکن است برخی از سایت ها برای در اختیار گذاشتن لینک دانلود از شما مبلغی را دریافت کنند.

سخت ترین کار برای یک فرد نا بلد انتخاب نوع فونت می باشد. در صورتی که در انتخاب فونت مورد نظر ناتوان هستید و نمی دانید باید به چه صورتی این کار را انجام دهید جای نگرانی وجود ندارد. مجموعه ایران تایپیست با داشتن چندین سال تجربه و تخصص در این زمینه در کنار شماست. کار تایپ با فونت خاص خود را به ما واگذار کنید تا به بهترین شکل ممکن آن را برای شما انجام دهیم.

تایپ با فونت خاص

سفارش آنلاین محتوا


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش آنلاین تایپ با فونت خاص

همان طور که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره شد، مجموعه های بی شماری در کشور فعالیت دارند که کار تایپ با فونت خاص را انجام می دهند. با توجه به بالا بودن تقاضا در این زمینه، شاهد این موضوع هستیم که هر روز نسبت به روز گذشته تعداد این مجموعه ها در حال افزایش می باشد. قطعا افرادی که کیفیت کار برایشان مهم است، تنها به دنبال همکاری با افراد و موسساتی هستند که بتواند کار آن ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

در صورتی که با هیچ مجموعه ای در این زمینه همکاری نداشته اید، باید در قدم اول به یک سری از فاکتورها و پارامترها دقت و توجه زیادی داشته باشید. در این صورت می توانید دست به یک انتخاب هوشمندانه بزنید.

  • بررسی سال های کاری مجموعه

تجربه همیشه گره گشای کار می باشد. به صورت طبیعی هر مجموعه ای که تجربه ای طولانی را در زمینه تایپ داشته باشد، می تواند قابل اطمینان تر باشد. حتما قبل از انتخاب یک مجموعه به این موضوع توجه داشته باشد و تنها با مجموعه هایی که سابقه طولانی در زمینه تایپ متون دارند، همکاری داشته باشید.

  • بررسی نمونه کارهای قبلی مجموعه

نمونه کار مانند شناسنامه ای می باشد که می تواند بیان گر هویت یک مجموعه باشد. قطعا هر چقدر یک مجموعه نمونه کار بیش تری داشته باشد می توان به متخصص بودن آن ها پی برد.

  • همکاری داشتن با تایپیست های حرفه ای و مسلط به کار

سومین فاکتوری که باید آن را بررسی کنید این است که حتما مجموعه مورد نظر شما با تایپیست های حرفه ای و ده انگشتی همکاری داشته باشد. برای پی بردن به این مورد نیازی به انجام کار سختی نیست. می توانید یک سفارش را تحت عنوان سفارش تست ثبت کنید تا بتوانید به این مسئله پی ببرید. تایپیست های مسلط به کار به خوبی می توانند کار شما را انجام دهند.

تایپ با فونت خاص

تایپوگرافی

تایپ با فونت خاص و تایپوگرافی

قطعا اگر بدانید تایپوگرافی چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد؛ هیچ جای شکی برای شما از بابت استفاده از آن باقی نمی ماند. تایپوگرافی هنر استفاده از کلمات به صورتی هنرمندانه و البته نزدیک به هم می باشد. اغلب افرادی که به دنبال بولد کردن مقصود و نظر خود هستند، همواره از تایپوگرافی استفاده می کنند. البته ناگفته نماند تایپوگرافی تنها برای متن های کوتاه کاربرد دارد و نمی تواند برای متن های بلند و طولانی یک انتخاب عاقلانه باشد. با توجه به زیبایی که تایپوگرافی دارد به جرات می توان این موضوع را بیان کرد که جلوه متن شما زیبایی فراتر از حد تصوری را به خود می گیرد. انجام کار تایپوگرافی کار هر شخصی نیست و تنها افراد ماهر و کاربلد توانایی انجام این کار به صورت حرفه ای را دارند.

برای تایپ با فونت خاص و همچنین تایپوگرافی می توانید با مجموعه ایران تایپیست در تماس باشید. اگر تاکنون هیچ ثبت سفارشی را در مجموعه ما نداشته اید، جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که انجام این کار در کسری از ثانیه امکان پذیر است.

بدون نیاز به مراجعه حضوری در هر ساعتی از شبانه روز بدون وجود داشتن محدودیت جغرافیایی می توانید وارد سایت ایران تایپیست شوید. در هدر سایت گزینه های بسیار زیادی وجود دارد. از میان گزینه های موجود نیاز است تا بر روی ثبت نام کنید و سفارش دهید، کلیک نمایید. با فشردن این گزینه یک پنجره جدید برای شما باز می شود. در این قسمت از شما خواسته می شود تا کار ثبت نام خود را انجام دهید. بعد از ثبت نام در سایت حال این اجازه را دارید تا بتوانید سفارش مد نظر خود را ثبت کنید.

برای ثبت سفارش چند سوال مختلف از شما پرسیده می شود که نیاز است تا به آن ها پاسخ دهید. زمانی که به تمامی سوالات توسط شما پاسخ داده شده، چند دقیق باید منتظر بمانید تا صورتحساب شما برایتان صادر شود. با پرداخت فاکتورتان باید تا زمان مشخصی برای آماده شدن سفارشتان منتظر بمانید. در هر کجای فرایند ثبت نام که مشکل داشتید، می توانید موضوع را با کارشناسان ما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در میان بگذارید.

تایپ با فونت خاص

تایپ ده انگشتی

تایپ با فونت خاص برای پاور پوینت

پاور پوینت یکی از برنامه های دیگر نرم افزار مایکروسافت می باشد که وجود آن برای دانشجویان، دانش آموزان و... امری ضروری می باشد. برای این که بتوان در یک کنفرانس و یا جلسه اطلاعاتی را به صورت بصری در اختیار سایر افراد گذاشت، نیاز است تا از پاور پوینت استفاده کرد. کار با برنامه پاور پوینت هم راحت و هم سخت می باشد. علت این مسئله در این است که عمده افراد به صورت کامل با تمامی المان های این برنامه آشنا نیستند. همین نا آشنایی باعث می شود تا نتوان آن طور که باید و شاید از المان های این برنامه به صورت به جا استفاده کرد.

شاید برایتان دانستن این قضیه جالب باشد که در برنامه پاور پوینت نیز می توان فونت های زیادی را دانلود کرد. همین مسئله نشان گر این است که می توان از فونت های خاص نیز در برنامه پاور پوینت استفاده کرد. اگر نیاز به ارائه یک سری اطلاعات در کنفرانس های علمی، آموزشی و... را دارید باید در انتخاب فونت متن خود نهایت دقت را به خرج دهید. در صورتی که از کنار انتخاب فونت مناسب سرسری رد شوید، قطعا مخاطبان شما هیچ میل و رغبتی برای خواندن محتواهای شما نخواهند داشت.

اگر مثل همیشه دغدغه دارید تا کار شما به نحو احسن انجام شود، ما در مجموعه ایران تایپیست در کنار شما هستیم. مجموعه ما علاوه بر خدمات تایپ متن می تواند کار تایپ فونت خاص در برنامه پاور پوینت را نیز برای شما انجام دهد. کافیست متن مورد نظری که قصد دارید تایپ آن جلوه ای زیبا و خاص برای شما داشته باشد را در اختیار مجموعه ما قرار دهید. در این صورت در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را با یک فونت زیبا آماده کرده و در اختیار شما قرار می دهیم.

از آن جایی که به کیفیت کار خود اعتماد داریم، سفارشات تایپ با فونت خاص خود را به مدت 7 روز گارانتی می کنیم. در این مدت زمان در صورت وجود داشتن کوچک ترین مشکلی آن را برای شما رفع می کنیم.

تایپ با فونت خاص

تایپ با فونت خاص


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فایل صوتیهزینه تایپ فوریهزینه رسم نمودارهزینه تایپ زبان های خارجی

سوالات متداول

بله. قبل از ثبت سفارش خود می توانید با مشاوران ما طی تماس تلفنی سوالات خود را مطرح نمایید.

این مدت زمان بستگی به تعداد کلمات و همچنین زبان محتوا دارد. اگر در تحویل سفارش خود عجله دارید، می توانید سفارش خود را به صورت فوری ثبت کنید.

بله. در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

تعرفه تایپ با فونت خاص به طور مستقیم به تعداد کلمات بستگی دارد.


نویسنده: سارا اخلاقی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/3/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 721 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: فونت زیبای فارسی تایپ فارسی تایپوگرافی تایپ فوری تایپ پاورپوینت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :