شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ اعداد فارسی در ورد

نویسنده: سارا اخلاقی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/2/30 ساعت 12:01:39 بازدید: 266 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به این که این روزها بسیاری از افراد برای انجام کارهای اداری و یا تحصیلی خود مجبور به استفاده از خدمات تایپ هستند، مجموعه های بسیار زیادی در کشور شروع به ارائه این خدمات کردند. همین موضوع استقبال باعث شد تا اشتغال زایی نیز در این زمینه صورت بگیرد و بسیاری از افراد به سمت کسب درآمد از این راه بروند.

قطعا برای تایپ متن افراد دو راه پیش روی خود دارند. راه اول این است که کارشان را برون سپاری کرده و به دست افراد و یا مجموعه های با سابقه در این زمینه بسپارند. راه دوم اما این است که خودتان به صورت خودکفا کارتان را انجام دهید. اگر تاکنون با برنامه ورد کار نکرده اید و نسبت به عملکردی که این برنامه دارد، ناآشنا هستید، جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که در این مقاله قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ اعداد فارسی در ورد 2016

مایکروسافت یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی در بازار است که تقریبا بدون نصب آن افراد مختلف نمی توانند آن طور که باید و شاید کارهای خود را انجام دهند. یکی از مهم ترین برنامه های مایکروسافت را می توان ورد دانست. برنامه ورد به اندازه ای کاربردی است که تقریبا بدون آن نمی توان هیچ متنی را تایپ کرد. تقریبا روزانه 99 درصد افراد نیاز دارند تا از این برنامه استفاده کنند.

برنامه ورد ورژن های مختلفی دارد که می توان اقدام به نصب هر کدام از این ورژن ها کرد. البته ناگفته نماند ورژن های قبلی برنامه ورد ایرادات زیادی داشتند که به مرور زمان این ایرادات رفع شد. یکی از متداول ترین مشکلاتی که در برنامه ورد ورژن 2016 وجود داشت و بسیاری از کاربران با آن دست به گریبان بودند، موضوع تایپ اعداد فارسی بود.

در بسیاری از مواقع زمانی که یک عدد در برنامه ورد 2016 تایپ می شود، ظاهر آن شکلی انگلیسی دارد. برای بسیاری از افراد این موضوع بسیار مهم تلقی می شود. برای جلوگیری از این کار نیاز است تا در تنظیمات برنامه ورد تغییراتی ایجاد کرد.

با کلیک بر روی گزینه file می توانید وارد تنظیمات برنامه ورد شوید. گزینه های بسیار زیادی برای شما به نمایش در می آید که نیاز است تا بر روی options کلیک کنید. با کلیک کردن بر روی این گزینه یک پنجره با نام word options برای شما باز می شود. در سمت راست این پنجره تب هایی وجود دارد که نیاز است بر روی گزینه advanced کلیک نمایید. با کلیک کردن بر روی این گزینه مجدد چند گزینه پیش روی شما به نمایش در می آید که نیاز است تا در بخش show document context به دنبال پیدا کردن گزینه Numeral باشید. با پیداکردن این گزینه نیاز است تا تنظیمات را بر روی حالت context قرار دهید. در انتها نیز کلید OK را فشار دهید. در این صورت شما بدون وجود مشکلی می توانید تایپ اعداد فارسی در ورد 2016 را به سادگی انجام دهید.

تایپ اعداد فارسی در ورد

تایپ اعداد فارسی در ورد با سرعت بالا

مشکل تایپ اعداد فارسی در ورد چیست؟

از آن جایی که برنامه ورد یک برنامه جامع و فوق العاده کاربردی می باشد، تنظیمات آن به هر شکلی قابل تغییر می باشد. بسیاری از افراد این تنظیمات را در حالت انگلیسی و برخی دیگر در حالت فارسی قرار می دهند. انتخاب این موضوع کاملا بر عهده کاربران این برنامه می باشد و به راحتی نیز قابل تغییر است.

در بخش قبلی مقاله در ارتباط با این موضوع که به چه صورت می توان این تنظیمات را تغییر داد، توضیح داده شد. بدون نیاز به پرداخت هزینه ای اضافی و در منزل حتی بدون داشتن اطلاعات می توانید در چند دقیقه این مسیر را دنبال کنید تا مشکل خود را به راحت ترین شکل ممکن حل کنید.

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این موضوع است که آیا در تمامی ورژن های برنامه ورد این مشکل وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم بله. تنظیمات برنامه ورد در حالت پیش فرض به صورتی است که اعداد به انگلیسی تایپ شوند. برنامه ورد برای این که بتواند رضایت تمامی کاربران خود در هر کجای دنیا را جلب نماید به گونه ای عمل کرده است تا بتوان در تنظیمات این برنامه دست برد و به دلخواه آن ها را تغییر داد.

در برخی مواقع ممکن است کاربران اجازه تغییرات و دست بردن در تنظیمات ورد را نداشته باشند. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که اکثر برنامه هایی که در کشور ایران استفاده می شوند، نسخه اورجینال نبوده و کرک شده هستند. بعد از مدت زمانی کوتاه ممکن است این برنامه از کار بیفتند. در این صورت دیگر شما اجازه تغییر در تنظیمات این برنامه را نخواهید داشت.

برای رفع مشکل خود نیاز است تا برنامه ورد را حذف کرده و مجدد برای نصب آن اقدام نمایید. با نصب مجدد این برنامه دست شما برای تغییر تنظیمات مطابق با خواسته تان باز خواهد بود.

تایپ اعداد فارسی در ورد

تایپ گرافیکی اعداد فارسی در ورد با کیفیتی ایده آل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ گرافیکی اعداد فارسی در ورد

تایپ گرافیکی اعداد فارسی در ورد همواره مطلوب نظر بسیاری از افراد بوده است. طبیعتا افرادی که با برنامه ورد و البته کارهای گرافیکی ناآشنا هستند نمی توانند به درستی این کار را انجام دهند. برای تایپ گرافیکی اعداد فارسی در ورد نمی توانید خودتان به صورت فردی اقدام نمایید؛ چرا که نیاز است تا به یک سری از اصول اولیه گرافیک آشنا باشید. پیشنهاد می کنیم با توجه به تخصصی بودن این کار، انجام آن را تنها به دست افراد و متخصصان کاربلد و حرفه ای در این زمینه بسپارید. طبیعتا تعددی که در انتخاب وجود دارد شما را گیج و مردد می کند. برای این که بتوانید از بین گزینه هایی که پیش روی شما وجود دارد بهترین آن را انتخاب کنید، نیاز است به یک سری المان ها دقت و توجه داشته باشید.

المان اول بررسی سابقه کاری یک مجموعه می باشد. طبیعتا هر چقدر یک مجموعه با تجربه تر باشد می توان به آن ها برای انجام کار اعتماد بیش تری کرد.

المان دوم نیز بررسی نمونه کارهای قبلی مجموعه می باشد. نمونه کار نشان دهنده هویت یک مجموعه می باشد. طبیعتا مجموعه هایی که تجربه زیادی در تایپ گرافیکی اعداد فارسی دارند، می توانند کار شما را با کم ترین نقصی انجام دهند.

المان سوم نیز همکاری داشتن با تایپیست های ده انگشتی  و مسلط به امور گرافیک می باشد. تایپیست های ده انگشتی به سبب تجربه و دقتی که در طی کار به دست آورده اند به خوبی می دانند که برای انجام این کار باید چه کارهایی را انجام دهند.

طبیعتا با بررسی این سه فاکتور می توانید یک انتخابی درست و ایده آل داشته باشید. قطعا بعد از بررسی و تحقیق در خصوص این موضوع ایران تایپیست انتخاب شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با ما در ارتباط باشید. همکاران ما در ایران تایپیست می توانند به شما توضیحات لازم در این خصوص را بدهند.

تایپ اعداد فارسی در ورد

تایپ رنگی در ورد

تایپ رنگی اعداد فارسی در ورد

اغلب افراد برای این که بتوانند قسمت های مهم متن و یا فرمولی که قصد یادگیری آن را دارند به خاطر بسپارند، شروع به رنگی کردن آن می کنند. با هایلایت و یا رنگی کردن یک مطلب به خوبی می توانید به مهم بودن آن پی ببرید. عمده افرادی که با برنامه ورد آشنایی کاملی ندارند، این تصور را دارند که انجام این کار سخت و در عین حال تخصصی می باشد. اغراق نکرده ایم اگر این موضوع را به شما بگوییم که رنگی کردن یک عدد و یا متن در متن راحت تر از نوشیدن یک جرعه آب می باشد.

بعد از تایپ فرمول و یا متن خود کافیست قسمتی از آن را که قصد دارید تغییر رنگ داده شود، به وسیله نشان گر موس خود انتخاب کنید. در این صورت می توانید متن انتخاب شده توسط خود را هایلایت کرده و یا رنگی نمایید. برای هایلایت کردن متن کافیست از تب HOME وارد قسمت Font شوید. در این قسمت یک مداد که زیر آن یک هایلایت رنگی وجود دارد. با فشردن این گزینه متن شما هایلایت می شود.

برای رنگی کردن عدد نیز می توانید مجدد از تب HOME وارد گزینه Font شوید. دقیقا در قسمت سمت راست این بخش یک عدد انگلیسی A قرار دارد که می توانید بر روی آن کلیک نمایید. در این صورت متن و یا عدد شما رنگی می شود. البته ناگفته نماند رنگی کردن تمام یک متن و یا فرمول جلوه و ظاهر متن شما را زیبا نمی کند.

اگر در دسته افراد وسواسی قرار می گیرید که دوست دارید کار رنگی کردن متن شما به شکلی درست درست و در عین حال چشم نواز انجام شود، می توانید با ایران تایپیست در ارتباط باشید. مجموعه ما با داشتن متخصصان با تجربه و حرفه ای در این زمینه در کنار شماست. 0 تا 100 کار خود را به ما بسپارید و از دور نظاره گر کیفیت کاری که به دستتان می رسد، بمانید.

تایپ اعداد فارسی در ورد

تایپ فرمول ها در برنامه ورد

تایپ اعداد فارسی برای فرمول ها در ورد

فرمول ها یک بخش جدا نشدنی از زندگی روزمره هر فردی هستند. افرادی که در رشته های ریاضی- فیزیک و یا حسابداری مشغول به تحصیل هستند، باید روزانه از فرمول های مختلف برای انجام کارهای خود استفاده کنند. همین مسئله باعث شده تا رو به تایپ فرمول در برنامه ورد بیاورند. البته ناگفته نماند برنامه های دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آن ها برای تایپ فرمول های ریاضی استفاده کنید اما به جرات این موضوع را بیان می کنیم که هیچ کدام از آن ها به اندازه برنامه ورد کاربردی نیستند.

برای تایپ اعداد فارسی در ورد برای فرمول ها برخی ترجیح می دهند تا از اعداد فارسی استفاده کنند. در مقابل برخی دیگر نیز به دنبال تایپ کردن اعداد به شکل انگلیسی هستند. انتخاب این موضوع کاملا با شماست. برای این که ظاهر اعداد را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس تغییر دهید، کافیست به توضیحی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، مراجعه نمایید. با طی کردن قدم به قدم این مسیر قطعا کار شما به راحت ترین شکل ممکن قابل انجام خواهد بود.

اگر با چگونگی تایپ فرمول ها در برنامه ورد ناآشنا و بیگانه باشید، قطعا انجام این کار برایتان کمی سخت و کلافه کننده خواهد بود. بهتر است اگر شرایط برون سپاری کردن این کار را دارید، حتما با مجموعه های فعال و با سابقه در کشور که این خدمت را ارائه می دهند، در ارتباط باشید. ایران تایپیست یکی از مجموعه های با تجربه در کشور می باشد که می توانید به آن ها برای انجام این کار اعتماد نمایید. کافیست وارد سایت ما شده و گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید را انتخاب نمایید. در این صورت با ثبت نام در سایت ما در کم تر از 2 دقیقه می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. در هر کجای مسیر ثبت نام که مشکل داشتید می توانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تایپ اعداد فارسی در ورد

تایپ ده انگشتی در برنامه ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ فایل صوتیتایپ از دستنویستایپ کتابلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

برای این که بتوانید به تعرفه تایپ اعداد فارسی در ورد پی ببرید، نیاز است تا یک سری از فاکتورها را بررسی نمایید. مدت زمان تحویل سفارش، تعداد کلمات، زبان محتوا و... از مهم ترین مسائلی است که می تواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد.

بله. برای تایپ فرمول ها می توان از اعداد فارسی و یا انگلیسی نیز استفاده کرد. انتخاب این موضوع برعهده شماست.

خیر. نیازی به پرداخت هزینه ای مازاد برای تایپ اعداد فارسی در ورد وجود ندارد. این کار بدون دریافت هزینه ای اضافه قابل انجام می باشد.

برای ثبت سفارش در سایت ایران تایپیست کار سختی پیش روی وجود ندارد. کافیست وارد سایت ایران تایپیست شوید و درخواست خود را ثبت نمایید. در این حالت کار شما با کیفیتی ایده آل به دستتان می رسد.


نویسنده: سارا اخلاقی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/2/30 ساعت 12:01:39 تعداد بازدید: 266 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ اعداد فارسی تایپ در ورد فارسی کردن اعداد در ورد تایپ فارسی فرمول تایپ فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :