شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ از چه فایلهایی در ایران تایپیست پشتیبانی میشود؟

نویسنده: دنیا ذاکری تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/10/19 ساعت 22:00:00 بازدید: 460 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ فایل همه نوع فایلی در ایران تایپیست انجام می شود. تایپیست ها، مترجم ها و زبان شناسان می توانند هر نوع فایلی را تایپ کنند. شما می توانید فایل های ورد، پی دی اف، انواع فرمت عکس و تصویر، فایل های صوتی و تصویری، را به این موسسه ارسال کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

البته رعایت اندازه مجاز فایل ها ضروری است و تنها در این صورت می توانید فایل ها را ارسال کنید. همچنین شما می توانید فایل های عکسی موبایلی خود را از طریق تلگرام یا پنل کاربری ارسال کنید. می توانید همه نوع فایلی را از پنل کاربری خود با رعایت حجم ارسال کنید. خوانایی نوشته ها ضروری است. البته در صورتی که دست خط کاربر خوانا نباشد، هزینه اضافی دریافت خواهد شد. برای اجتناب از این امر لازم است که قبل از ارسال، کلیه شرایط و مقررات و بخش سوال و جواب را به دقت مطالعه کرده و در صورتی که سوالات دیگری برای شما مطرح است آن ها را از بخش پشتیبانی جویا شوید.

بعد از این کار می توانید فایل ها را ارسال کنید. تایپیست های این موسسه فایل های ارسالی را دریافت کرده و کار تایپ را شروع می کنند. متناسب با فایل های ارسالی، کار شروع خواهد شد. کلیه فایل ها با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت انجام می شود. فایل های صوتی و تصویری به دقت بررسی شده و تمامی متون به دقت تایپ می شوند. البته بهتر است که کیفیت فایل ها بالا باشد تا با سرعت هر چه تمام تایپ شود. فایل های بی کیفیت باعث کاهش سرعت انجام کار می شود. به همین دلیل لازم است که فایل هایی با کیفیت بالا را انتخاب کنید، شما می توانید هر نوع فایلی را با رعایت حجم مجاز ارسال کنید. فرمت عامل موثری در انجام سفارش نیست، تعداد و کیفیت فایل ارسال عوامل تعیین کننده است.

تایپ از چه فایلهایی در ایران تایپیست پشتیبانی میشود؟

انواع فرمت تایپ فایل


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فایل خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از pdfتایپ از دستنویستایپ فایل صوتی

سوالات متداول

فایل هایی با کیفیت بالا سریع تر انجام می شود. توصیه می کنیم که فایل های عکس را با کیفیت بالا ارسال کنید. فایل های ورد، PDF در مقایسه با فایل های عکس بی کیفیت به سرعت تایپ می شوند.

برای اینکار میتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

همه فایل های صوتی و تصویری در اولویت هستند. کارکنان شرکتی تمام فایل های دریافتی را به دقت بررسی کرده و بعد از آن تایپیست، کار را شروع می کند.

شما می توانید همزمان چندین فایل متنی و صوتی و ویدیو را ارسال کرده و تایپ متون آن ها را درخواست کنید


نویسنده: دنیا ذاکری تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/10/19 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 460 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فایل تصویری تایپ فایل صوتی تایپ فایل ویدئویی تایپ فایل دست نوشته تایپ انواع فایل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :