شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تاثیر صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب بر کتابخوانی بیشتر

نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 11:00:00 بازدید: 289 امتیاز 0 از 0 نظر

زیبایی، از قرن ها پیش مردم را تحت تاثیر خود قرار می داد. تا جایی که بسیاری از صحافی ها و حروف چینان برای چاپ و نشر کتاب از روش های دستی جهت زیباسازی آن ها استفاده می کردند؛ اغلب هم، کتاب ها دارای صفحه آرایی تکرار بود. چون به اندازه امروز تجهیزات و ابزار دیجیتال برای ایجاد تنوع، وجود نداشت. از گذشته تا به امروز، پیشرفت هایی در زمینه صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب شکل گرفته است، اما توجه مردم به زیبایی های بصری هرگز تغییری نکرده است و چه بسا بیشتر هم شده است. پس ما می توانیم با ارائه‌ی زیبایی بیشتر در صفحات کتاب ها، توجه عموم افراد را به سمت خود جلب کنیم. چرا که نه؟

ایران تایپیست با کمک به روز ترین نرم افزار ها و حضور بیشترین تعداد صفحه آرا/ طراح از سراسر ایران، در تلاش است تا به شما کمک کند، به کتاب های خود جلوه ی دیگری بدهید. با طراحی و صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب به خوانش آسان تر و بهتر آن ها کمک می کنید. اصولا صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب هایی که از یک شکل واحد، تکراری و منسوخ شده پیروی نمی کنند، بیشتر از سایر کتاب ها موفق هستند. 

هر کتابی با توجه به موضوع و ژانری که دارد، به یک نوع خاص از صفحه آرایی نیاز دارد؛ برای درک این مطلب می توانیم شما را به تنوع تابلو های نقاشی ارجاع دهیم. هیچ تابلویی در جهان شبیه تابلوی دیگری نیست و اگر هم عینا شبیه آن باشد یا تشابهی وجود داشته باشد، در اصل یک کپی بی اصالت و بی هویت است. صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب نیز چنین است. ما در ایران تایپیست تلاش می کنیم تا هر کتابی که برای صفحه آرایی به ما سپرده می شود، طراحی و زیبایی خاص خودش را داشته باشد و از همه مهم تر اصالت مند باشد.

تاثیر صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب بر کتابخوانی بیشتر

صفحه آرایی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordهزینه صفحه آرایی کتابصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی مجله

سوالات متداول

اصولا کتاب هایی که دارای صفحه آرایی اصولی و حرفه ای و یونیک هستند، مخاطبان بیشتری دارند، چون جذابیت بصری بیشتری را به مخاطب منتقل می کنند.

معمولا از ایندیزاین استفاده می شود؛ حال آنکه طراحان ما امکان طراحی با سایر برنامه مانند ورد، Microsoft Publisher و یا فتوشاپ را نیز دارند.

به طور تخصصی، از صفحه آرایی صفحات یک کتاب برای انتقال راحت تر دانش و اطلاعات استفاده می شود.

در ایران تایپیست جهت افزایش رضایت مشتری و ارتقای کیفیت پروژه ها، هزینه صفحه آرایی کاهش داده شده است.


نویسنده: سورنا احمدخانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/29 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 289 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب درسی اصول صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب شعر صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب در ورد صفحه آرایی صفحات داخلی کتاب در ایندیزاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :