پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بهترین مرکز خلاصه نویسی فوری و تخصصی کدام است؟

نویسنده: مینا رسولی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/4 ساعت 11:49:52 بازدید: 892 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی متون در هر رده تحصیلی و تخصصی خدمت دیگری است که ایران تایپیست با توجه به نیاز افراد زیادی در جامعه سعی می کند به صورت تخصصی و ویژه ارائه دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

باید این حقیقت را پذیرفت هر متن تخصصی و عمومی اطلاعات و داده هایی دارد که خلاصه کردن آنها بدون اینکه شخص اطلاعات کافی داشته باشد نمی تواند دقیق باشد. چگونه میتوان به طور مثال متنی مربوط به شیمی و مواد شیمیایی را که پر اصطلاحات تخصصی می باشد و دانش این رشته در آن به کار رفته، نکات علمی مورد استفاده قرار گرفته است، خلاصه نمود، بدون اینکه خود شخص خلاصه کننده تسلط کافی به این نکات و اصطلاحات را داشته باشد؟

بهترین مرکز خلاصه نویسی فوری و تخصصی کدام است؟

هزینه خلاصه نویسی

 نکاتی به ظاهر غیر مهم؛ اما در اصل مطالب طلائی که باید حتما به خاطر سپرد شود و یا مدنظر قرار گیرند وجود دارند که در موارد زیادی وقتی فرد خلاصه کننده  غیر متخصص باشد از چشم دور می ماند. به طور مثال؛ باید  وقتی 10 صفحه از یک مقاله در یک صفحه خلاصه گردد باید به گونه ای باشد که شخص مطالعه کننده با مطالعه مطالب، در آن یک صفحه کلیه مطالب بسیار مهم مقاله را بنویسد؛ باید چرایی تحریر این مقاله، چگونگی انجام، نتیجه حاصله و دلایل این نتیجه گیری درج گردد.

گاهی حتی موضوع فراتر از خلاصه نویسی یک مقاله است، باید یک کتاب در قالب یک جزوه خلاصه شده و در اختیار دانشجویان زیادی قرار گیرد؛ جزوه ای که مهمترین نکات کتاب را دربر گیرد و به گونه ای توضیح دهد تا دانشجویان هنگام مطالعه آن، مطالب را بیاموزند و به خاطر بسپارند.

 اساتید همیشه در تهیه جزوه ای کامل و مفید و در عین حال خلاصه مشکل دارند، آنان از یک سو می خواهند به دانشجویان خود آموزش درستی بدهند و سطح سواد آنها را بالا ببرند و از سوی دیگر با محدودیت زمان روبرو می باشند.در یک ترم درسی باید بتوان جزوه ای مفید تدریس نمود، لذا کاملا طبیعی است در مجموعه ای مانند ایران تایپیست امکان خلاصه نویسی فوری و تخصصی امکان پذیر شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه خلاصه نویسیخلاصه‌سازی کتاب و چاپ آنبازنویسیتایپ

سوالات متداول

هزینه خلاصه نویسی در ایران تایپیست با توجه به حجم مطالب، زبان مبدا و مقصد، فرمت ورودی و خروجی و زمان درخواست محاسبه می گردد.

ایران تایپیست با جلب همکاری افراد در تخصص های مختلف  از سراسر کشور امکان خلاصه نویسی به صورت فوری و تخصصی  را فراهم نموده است.

بله با توجه به اینکه در مجموعه ایران تایپیست هم مترجمین متخصص حضور دارند و هم افراد خلاصه کننده متخصص رشته های مختلف، امکان ترجمه و خلاصه کردن وجود دارد.

بله  کیفیت خلاصه نویسی متون در حدی می باشد که با اجازه نویسنده کتاب و مترجم امکان چاپ وجود دارد.


نویسنده: مینا رسولی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/9/4 ساعت 11:49:52 تعداد بازدید: 892 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی تخصصی خلاصه نویسی فوری مرکز خلاصه نویسی بهتری سایت خلاصه نویسی خلاصه نویسی آنلاین

دیدگاه کاربران

ماجد تیموری | 1400-8-27 ساعت 09:50:59 امتیاز :

جوری شاخه بندی و خلاصه کردین که نکته ای جا نموند. خیلی مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :