چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بهترین مجلات دانشگاهی برای مربیان

نویسنده: مهدی فاضلی چاپ کتاب تاریخ انتشار: 1402/4/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 454 امتیاز 0 از 0 نظر

مجلات دانشگاهی برای مربیان امروزه با تنوع بسیار بالا عرضه می شوند. این مجلات به طور اختصاصی برای معلمان و یا از طریق معلمان نوشته می شوند. به همین خاطر است که می توانند بسیار مهم و کمک کننده باشند. مسئله آموزش امروزه به یکی از مهمترین دغدغه های بشری تبدیل شده است. هر چه که بتواند اندکی این دغدغه را تسهیل بخشد مورد توجه قرار می گیرد. هر رشته و حرفه به آموزش نیاز دارد. اما نه هر نوع آموزشی؛ بلکه آموزشی که با بهترین کیفیت و بیشترین اثر باشد. تنها در این صورت است که مهارت فرد به اوج خود می رسد.

چاپ مجله

چگونگی چاپ مجلات دانشگاهی برای مربیان؟ آیا چاپ مجله کار آسانی است؟ فایده چاپ مجله برای مربیان چیست؟ مجلات دانشگاهی چه کاربردهایی دارند؟ همه این سوال ها و سوال هایی مانند این ها درباره مجلات وجود دارد. امروزه به چاپ مجله بسیار توجه می شود. به طوری که حتی سفارش چاپ مجله، به صورت اینترنتی امکان پذیر است. در این میان ما به مجلات اختصاصی نیز بر می خوریم. این گونه مجلات قالبا برای سازمان و یا شرکت خاصی طراحی می شوند. با توجه به تاثیر مجله در بهبود شرایط، امروزه برای مربیان و دانشگاهیان نیز مجلاتی چاپ می شوند.

امروزه برای چاپ کتاب و مجله می توانید از طریق سایت های معتبر به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. مجلات دانشگاهی برای مربیان می توانند بسیار کمک کننده و گره گشا باشند. اگر شما نیز قصد دارید که چنین مجلاتی بنویسید می توانید به چاپ کتاب ارشدان مراجعه نمایید. دریافت مشاوره در جایی که می خواهید مجله را بنویسید بسیار مهم است. می توانید به مراکزی مراجعه کنید که برای شما مشاوره رایگان و کمک کننده داشته باشند. امروزه چاپ کتاب و مجله برای قشرهای گوناگون انجام می شود. مربیان، سازمان ها، مولفان، نهادها، دانشجویان و امثال این ها می توانند برای چاپ مجله اقدام کنند.

اهمیت مجلات دانشگاهی برای مربیان

اهمیت مجلات دانشگاهی برای مربیان بسیار زیاد است. تعلیم و تربیت و آموزش در تمامی کشورها موضوعی بسیار مهم و غیرقابل چشم پوشی است. انسان به طور کلی همواره به فراگیری آموزش نیازمند است. از همان بدو تولد ما با استفاده از تقلید از دیگران می آموزیم چگونه زندگی کنیم. افراد در سنین مختلف با استفاده از همین موضوع می آموزند و رشد می کنند. امروزه برای ورود به جامعه و داشتن حضور فعال، ضروری است که به خوبی آموزش ببینید. آموزش های رسمی آموزش و پرورش نیز به افراد برای داشتن زندگی بهتر کمک می کند. کاربردی بودن، آموزش را دلچسب می کند.

مجلات دانشگاهی برای مربیان از جمله مجلات رشد و امثال آن هستند. امروزه با توجه به اهمیت فناوری، ما دارای دفتر انتشارات و فناوری آموزشی هستیم. مدیر این بخش وظیفه دارد که این گونه مجلات را مورد بررسی قرار دهد و با معیارهای مناسب بسنجد. از زمان های قدیم مناسب هر نسلی مجلات رشد وجود داشتند. این مجلات هم قدم با دانش آموزان می شوند. کارگزاران تربیتی به این مجلات برای تاثیر بر روی دانش آموزان بسیار توجه دارند. بسیاری از افراد به طور غیرمستقیم تحت تاثیر این مجلات قرار می گیرند. این درست همان چیزی است که هدف یک مجله خوب است.

مجلات دانشگاهی برای مربیان می توانند بسیار کمک کننده باشند. در کنار تدریس معلم این مجلات می تواند درس های زندگی به دانش آموزان بدهد. افرادی که در دوره های مختلف با توجه به استعداد و مهارت خود در این مجلات عضو می شوند؛ در پیشرفت و بهبود اوضاع آن سهیم می شوند. یکی از دلایل مهم پخش و انتشار مجلات همین موضوع است. چرا که هم مجله می تواند بر روی افراد تاثیر بگذارد و هم افراد می توانند تاثیر گذار باشند. به این سبب است که انسان هایی با طرز فکر نو و ایده های جدید به عرصه می آیند. استفاده از ایده ها و نظرات این افراد بسیار سودمند خواهد بود.

بهترین مجلات دانشگاهی برای مربیان

مربی مهد

معتبرترین مجلات دانشگاهی برای مربیان

معتبرترین مجلات دانشگاهی برای مربیان چیست؟ در چه صورت می توانیم بگوییم که یک مجله معتبر است یا خیر؟ امروزه در بازار مجلات گوناگون با عناوین مختلف عرضه می شوند. صحت سنجی و اعتبار آن ها باید از طریق مربیان انجام پذیرد. شما می توانید به سراغ ناشر مجله بروید و بر این اساس به مجله امتیاز دهید. امروزه افراد متخصص بسیاری هستند که در این باره می توانند کمک کننده باشند. خوب است که از مشاوره های رایگان سایت های معتبر استفاده کنید. تنها در این صورت است که می توانید خیال خود را از بابت مجله راحت کنید.

امروزه مجلات به طور تخصصی نوشته می شوند. برای یافتن بهترین مجلات دانشگاهی برای مربیان ابتدا باید به سراغ تخصص مربی بروید. سپس بر این اساس می توانید بگویید که بهترین مجله کدام است. امروزه کاربرد بسیار زیاد مجلات برای اکثر دبیران نمایان شده است. به همین خاطر است که توجه به آن بیش از پیش است. به طور کلی مجله ای که برای دانش آموزان، قشر و یا رده خاصی نوشته می شود؛ برای همان گروه دارای جذابیت بسیار است. این جذابیت سبب می شود که فرد با مجله ارتباط برقرار کند. تنها در این صورت است که مجله می تواند سبب بهبودی اوضاع شود. 

درباره مجلات دانشگاهی برای مربیان لازم است که به همه جوانب توجه لازم و کافی داشته باشید. مربی از آنجایی که وظیفه آموزش را به دوش دارد؛ نیازمند ابزاری است که این موضوع را بهتر انجام دهد. به همین خاطر برای مربیان، تنها جذابیت یک مجله راهگشا نیست. مربی به مجله ای معتبر نیاز دارد تا بتواند آنچه که خود می خواهد را به شاگردانش آموزش دهد. امروزه با گسترش مجلات، بسیاری از مربیان در انتخاب مجله گیج می شوند. خوب است که این کار را با کمک یک مشاور حرفه ای و تخصصی انجام دهند تا به نتیجه برسند.

بهترین مجلات دانشگاهی برای مربیان

مجله آموزشی

برای مربیان  isc مجلات دانشگاهی

برای مربیان  isc مجلات دانشگاهی چگونه است؟ قبل از پاسخگویی به این سوال خوب است بدانیم که isc چیست؟ همانطور که از نامش پیداست در واقع مخفف یکسری کلمات معنا دار است. Islamic World Science Citation Center شکل باز شده کلمه isc است. این کلمه به معنی پایگاه استناد علمی جهان اسلام است. حال می خواهیم به سراغ مجلات دانشگاهی برای مربیان برویم که در این حوزه قرار دارند. یکی از ویژگی های مهم و بارز isc این است که تنها در حوزه جهان اسلام فعالیت دارد. دانشگاه های ایرانی و اسلامی توسط همین isc رتبه بندی می شوند.

در این سایت مقالات، نشریات و مجلات دانشگاهی برای مربیان وجود دارد. با توجه به سخت گیری ها و قوانین isc تمامی مقالات و مجلات ویژگی های مخصوصی دارند.

از جمله شرایط مهم آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • داشتن سایت مستقل و جامع که دربرگیرنده تمام اطلاعات نشریه باشد.
  • حداقل و در کمترین حالت ممکن دو سال از انتشار نشریه فرد گذشته باشد.
  • داشتن شماره شاپا ضروری است.
  • لزوم ذکر نام ناشر در سایت نشریه فراموش نشود.
  • داشتن حداقل 6 مقاله در هر شماره و 24 مقاله در سال ضروری است.
  • انتشار منظم و به موقع مطابق با دوره انتشاراتی نشریه و نداشتن تاخیر هر دو موضوعات بسیار مهمی هستند.
  • از یک روش استناددهی ثابت در مقالات و نشریات و مجلات تبعیت کنید.
  • حداقل 7 عضو هیئت تحریریه باید داشته باشید.
  • داشتن یک راه ارتباطی به صورت ایمیل یا تلفن ضروری است.
  • برای ISC امکان دسترسی آزاد به مقالات را به درستی فراهم کنید.
  • فرایند داوری علمی مشخص باشد.
  • در بیشترین حد ممکن ده درصد مقالات به اعضای هیئت تحریریه ، سردبیر و مدیرمسئول در یک سال اخیر اختصاص داشته باشد.
  • در بیشترین حالت ممکن تنها 25 درصد وابستگی سازمانی مقالات به ناشر اختصاص داشته باشد.
  • اصول اخلاقی نشر علمی مورد بررسی قرار گیرد و از اصول اخلاق نشر علمی به خوبی تبعیت شود.
  • سیاست نشریه در مبارزه با سرقت علمی باید مشخص باشد.

بهترین مجلات دانشگاهی برای مربیان

مجلات دانشگاهی

معرفی مجلات حوزه آموزش در ایران

معرفی مجلات حوزه آموزش در ایران می تواند به مربیان بسیار کمک کننده باشد. امروزه با توجه به نیاز بسیار بالای بشر به آموزش، مجلات گوناگونی وجود دارد. این مجلات دانشگاهی برای مربیان بسیار جذاب و کاربردی هستند. با استفاده از خواندن مجلات حوزه آموزشی، افراد می توانند بهترین و به روز ترین شیوه تدریس را فرا گیرند.

در ادامه می توانیم به چندی از معتبرترین و مشهورترین این مجلات اشاره کنیم:

  • مجلات آموزش پژوهی: دانشگاه فرهنگیان مسئولیت این نشریه مهم را بر عهده دارد. آموزش و یادگیری اصلی ترین محتوای این مجلات است. مشاوره هایی برای آموزش افراد خاص، مدرسه و سایر این ها در این نشریات وجود دارد. مکتب های تربیتی، آموزشی و روان شناسی نیز مورد نقد و بررسی قرار می گیرند. این مجله به فرد می آموزد که چگونه تفکری خلاق و نقاد در یادگیری داشته باشد.
  • مجلات رویکردهای نوین آموزشی: از جمله پرطرفدارترین مجلات دانشگاهی برای معلمان، همین نشریه است. این مجله که زیر نظر دانشگاه اصفهان است، به آموزش رویکردهای نو می پردازد. فرد به کمک این نشریه به خوبی با ابزار و روش های نوین برای تدریس آشنا می شود. این مجله شیوه های نوین را برای تمامی ابعاد تدریس و حتی ارزشیابی بیان می کند. معلم می تواند به وسیله این نشریات به شیوه نوین بیاموزد و ارزیابی کند.
  • مجلات مطالعات آموزش و یادگیری: این سری از نشریات زیر نظر دانشگاه شیراز مدیریت می شوند. اختلالات موجود در یادگیری یکی از موضوعات اساسی مجله است. البته تنها موضوع اصلی این نیست؛ بلکه موضوعاتی از قبیل مشاوره تربیتی و آموزشی، یادگیری و یاددهی، تحول در یادگیری، تدریس و... نیز مورد توجه قرار می گیرد. این مجلۀ مرتبط با رشد علمی، پژوهش های بین رشته ای مختلف و سودمند نیز انجام می دهد؛ یکی از این پژوهش ها، مجلات دانشگاهی برای مربیان هستند که شیوه ارزشیابی را نیز بیان می کنند.

بهترین مجلات دانشگاهی برای مربیان

آموزش در ایران

مجلات علمی پژوهشی دانشگاهی برای مربیان

مجلات علمی پژوهشی دانشگاهی برای مربیان به چه صورت است؟ امروزه در دانشگاه ها مجلات دانشگاهی برای مربیان نوشته می شوند. تعداد این مجلات بسیار زیاد است. نکته جالب توجه این است که هر مجله به موضوعی خاص پرداخته و فرد را فورا به جواب می رساند. اگر در دنیای دبیری خود با مشکلی برخورد کردید می توانید به سراغ این مجلات بروید. این مجلات سعی می کنند که به طور علمی به رفع مشکل افراد بپردازند. مشکلات علمی بوجود آمده در تدریس و یا مباحث از این طریق حل می شود. حتی معلمان می توانند تاثیر مربیگری خود را ببینند و نسبت به آن آگاهی کامل کسب کنند.

در کنار مجلات دانشگاهی برای مربیان، مجلات علمی پژوهشی نیز وجود دارند. این مجلات به داوری و بررسی تمام مقالاتی که در حوزه تدریس و آموزش نوشته شده اند می پردازند. البته این کار با توجه لازم و کافی به مقالاتی است که ایده هایی نو را بیان کرده اند. مجلات به بیان ایده های نوین و نتیجه بخش می پردازند. به همین خاطر محبوبیت بسیاری دارند. این مجلات می توانند در حیطه تخصصی دبیری به پرسش های جدید پیش آمده پاسخ بگویند. مجلات علمی پژوهشی سبب می شوند که فرد به مطالب مورد نیاز خود در حیطه تخصصی مربوط به خود برسد. تمامی اطلاعات به دست آمده در سال های گذشته می تواند در این سبک مجله مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به پژوهش های متعدد نویسندگان، اطلاعات به دست آمده بسیار کاربردی خواهد بود.

بهترین مجلات دانشگاهی برای مربیان

مجلات برای مربیان

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

چاپ و نشر کتابصفحه آراییخدمات دانشجوییخدمات مقاله

سوالات متداول

  • راهبردهای کاربردی موجود در مجله.
  • سنجیدن شرایط فعلی مجلات.
  • پشتیبانی درست و صحیح از برنامه درسی ملی.
  • وجود ضرورت نقش‌آفرینی این نشریات در ایجاد تحول در نظام آموزشی کشور.
  • رویکردها و چشم‌انداز این نشریات.

از آنجایی که مجلات آموزشی در جهت بهبود وضعیت تدریس نوشته می شوند؛ می توانیم آنها را به دو دسته کلی تقسیم کنیم: اول آن دسته از مجلاتی که به طور کلی با آموزش سر و کار دارند. یعنی به گونه ای طراحی شده اند که صرفا خاصیت آموزشی دارند. در این میان گروه دومی نیز وجود دارد. آن هم مجلاتی است که برای آموزش یک درس خاص طراحی شده اند؛ یعنی از آن حالت کلی دسته اول خارج شده اند. 

بله. درست مانند مجلات فناوری آموزش و یادگیری. تمامی فعالیت های مجلات فناوری و یادگیری زیر نظر دانشگاه علامه طباطبایی است. پشتیبانی، تولید، اجرا، توسعه و سنجش یادگیری از جمله موضوعات مهم و اساسی این مجلات هستند.

پیشنهاد میکنیم مقاله تخصصی این موضوع در ایران تایپیست را مطالعه بفرمایید.


نویسنده: مهدی فاضلی چاپ کتاب تاریخ انتشار: 1402/4/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 454 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بهترین مجله برای مربیان بهترین مجلات دانشگاهی برای آموزگاران بهترین مجله دانشگاهی بهترین ژورنال برای مربیان معتبرترین مجلات علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :