چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بهترین روش های خلاصه نویسی متن چیست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/5 ساعت 11:00:00 بازدید: 1032 امتیاز 5 از 1 نظر

روش های خلاصه نویسی موثر و درست همواره توسط افراد متخصص و باتجربه در ایران تایپیست به کار گرفته می شود؛ زیرا خلاصه نویسی به عنوان شیوه ای مورد توافق است که کمک می کند افراد مختلف در راستای آموزش تخصص های مختلف عملکرد بهتری داشته باشند.

روزانه کتاب ها و متون بسیاری در ایران تایپیست خلاصه شده و در اختیار افراد مختلف قرار میگیرند، کتابهای خلاصه شده ای که تحت عنوان جزوه در کلاسهای دانشگاهی ردو بدل میشوند، پاورپوینت هایی که در همایش و جلسات سخنرانی مورد استفاده قرار می گیرند، نمونه ای از کارهای خلاصه نویس شده هستند که به خوبی کارایی خود را برای عموم نشان می دهند.

 بهترین روش های خلاصه نویسی نکات کلیدی را از درون متن استخراج می کنند، توضیحات بسیار مختصری را درباره آن نکات می دهند، کلمات کلیدی سلسله وار به دنبال هم قرار میگیرند، به صورتی که گویی یک درخت ترسیم می شود، تنه دارد، شاخه های اصلی و فرعی و همینطور شاخه های کوچک و سرشاخه ها دیده میشوند.

در خلاصه نویسی تنها مطالب کلیدی و مهم دیده می شوند؛ اما پیوستی خود را حفظ کرده اند، علت و معلول کاملا مشخص است، مجموعه ها و گروه ها و زیر شاخه ها تشکیل می شوند، در نتیجه در یک نگاه کلی خواننده به خوب درمی یابد مطالب از کجا شروع شده اند، چگونه ادامه یافته اند و به کجا ختم شده اند؛ این نمای کلی با افزایش تمرکز بر روی یادگیری بهتر، بسیار کمک می نماید.

بهترین روش های خلاصه نویسی متن چیست؟

انتخاب روش های خلاصه نویسی

 

تجربه بارها ثابت نموده است حتی دشوارترین مطالب با چنین روشی به خوبی آموزش داده شده اند و  دشواری رفع گشته است. در ایران تایپیست با تکیه بر  این روش فوق العاده موثر، متونی با هر تعداد کلمات، خلاصه شده و در اختیار مخاطبان قرار داده می شوند.

 کتابها، مقالات و جزوات و انواع متون دیگر همگی در ایران تایپیست روزانه خلاصه می شوند تا  چکیده مطالب در کلاسهای درس و سایت ها و شبکه های اجتماعی و بسیاری دیگر از موقعیت ها ماموریت خود یعنی اطلاع رسانی و آموزش را به خوبی انجام دهند.

سوالات متداول

روش های خلاصه نویسی حرفه ای برای خلاصه نمودن کتابها در ایران تایپیست ترکیب کلیه نکات مهم  خلاصه نویسی همانند علامت گذاری، یادداشت برداری و ترسیم یک نقشه ذهنی است.

هزینه استفاده از  روش های خلاصه نویسی حرفه ای برای کتابها بر اساس حجم کار و موضوع کتاب و زمان تحویل آن محاسبه می گردد، البته منصفانه می باشد.

بله روش های خلاصه نویسی جامع بوده و برای تمامی دروس قابل استفاده است، در این روش ها نکات مهم در چکیده درج می گردند.

روش های خلاصه نویسی برای دروس کنکور کارشناسی ارشد در ایران تایپیست مانند دروس سایر کنکورها به افراد متخصص و باتجربه سپرده می شوند که تجربیات کافی از نکات مورد سوال آزمون دارند.


نویسنده: زهرا خلف زاده خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/5 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 1032 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: روش های خلاصه نویسی متن روش های خلاصه نویسی محتوا روش های اصولی خلاصه نویسی روش های خلاصه نویسی متون علمی روش های خلاصه نویسی کنکوری

دیدگاه کاربران

مروارید یوسف زاده | 1400-7-27 ساعت 09:43:03 امتیاز :

خلاصه نویسیتو همه نکاتو در بر داشت. عالی بود. مرسی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :