یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بهترین روش خلاصه نویسی متن و یادداشت برداری چیست؟

نویسنده: افشین نادری خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/26 ساعت 11:00:00 بازدید: 764 امتیاز 5 از 1 نظر

روش خلاصه نویسی متن و یادداشت برداری موثر و حرفه ای تمرکز را افزایش داده و به یادگیری کامل کمک می نماید. این روش به عنوان بهترین روشی است که بسیاری از افراد در دنیا برای یادگیری موثر و درست انتخاب نموده اند، آنان نتیجه بسیار مثبتی را کسب کرده اند.

 طبق تجربه، یادگیری متون حجیم بدون خلاصه نویسی و یادداشت برداری و تهیه چکیده و عصاره، کاری بسیار دشوار است، لذا خلاصه نویسی متن مورد توافق همگان است و در راستای آموزش، همواره می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین روش خلاصه نویسی متن و یادداشت برداری چیست؟

صحت روش خلاصه نویسی متن

 

در همین راستا ایران تایپیست افراد متخصص و باتجربه را در زمینه خلاصه نویسی از سراسر کشور دعوت به همکاری نموده است؛ این افراد همیشه سعی دارند بهترین کار خود را ارائه دهند. به همین دلیل می بینیم متون در هر فرمتی که باشند وقتی توسط متخصصین ایران تایپیست خلاصه می گردند، یادگیری متن مورد نظر در حجم های متفاوت به خوبی برای مخاطب اتفاق می افتد.

قابل ذکر است؛ در این مجموعه  همواره سعی می شود از بهترین روش خلاصه نویسی  برای تهیه چکیده مطالب استفاده شود؛ خلاصه نویس ایران تایپیست متون را به دقت مطالعه می نماید و با توجه به اینکه در زمینه موضوع متن، دانش کافی دارد، به راحتی  نکات کلیدی را دریافته و  از درون متن استخراج می کند و همراه توضیحات بسیار مختصری  که به واسطه دانش خود دارد، باتوجه به متن، در خلاصه ذکر میکند؛ بدین ترتیب در کنار ارائه نکات مهم، توضیحات اضافی به درستی حذف می گردند و مخاطب این توانایی را می یابد که تنها بر نکات مهم متن تمرکز نماید.

متخصص مجموعه همچنین جهت افزایش تمرکز و روانی متن برای خواننده، به گونه ای متن را خلاصه می کند که کلمات کلیدی به صورت حلقه های یک زنجیر به دنبال هم قرار گیرند، تا بدین ترتیب خواننده قادر شود یک نقشه ذهنی را ترسیم نموده و محتوا را از ابتدا تا انتها دنبال کند. بنا به همین دلایل کاملا طبیعی است سفارشات خلاصه نویسی بسیاری در مجموعه ایران تایپیست ثبت سفارش می شوند.

سوالات متداول

در ایران تایپیست  بر اساس موضوع کتابهای درسی، بهترین روش خلاصه نویسی متن توسط متخصص حرفه ای انتخاب می گردد.

ایران تایپیست جهت ضمانت روش خلاصه نویسی متن به کار برده شده برای خلاصه کردن جزوات دانشگاهی، جزوات را تنها به متخصصین موضوع متن ارجاع می دهد.

تنها کافی است  در سایت ایران تایپیست  ثبت نام کرده و  سپس خلاصه نویسی جزوه مورد نظر را به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.

بله، روش خلاصه نویسی متن در ایران تایپیست برای کتابهای درسی همه رشته ها توسط متخصصین حوزه های مختلف استفاده می شود.


نویسنده: افشین نادری خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/26 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 764 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: روش اصولی خلاصه نویسی روش صحیح خلاصه نویسی بهترین روش خلاصه نویسی خلاصه نویسی متن خلاصه نویسی متون علمی

دیدگاه کاربران

فهیمه راستگو | 1400-7-17 ساعت 09:33:00 امتیاز :

خیلی ممنون از چکیده محشرتون.خداقوت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :