شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بزرگترین سایت ترجمه کدام است؟

نویسنده: شیرین کرم خانی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/29 ساعت 22:00:00 بازدید: 663 امتیاز 0 از 0 نظر

سایت ترجمه ایران تایپیست ، بزرگترین سایت بوده و در زمینه تایپ، ترجمه و چاپ کتاب فعالیت می کند. مشتریان می توانند سفارشات تایپ و ترجمه خود را در این سایت ثبت کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در این سایت، ترجمه به زبان های مختلف انجام می شود. بعد از ثبت سفارش، هزینه انجام کار برآورد شده و پیش فاکتور برای شما صادر می شود. کلیه خدمات تایپ و چاپ کتاب نیز در این سایت انجام می شود که به افراد حرفه ای این کار سپرده می شود. مترجمان حرفه ای سایت ترجمه کار شما را در سریع ترین زمان ممکن به انجام میرسانند و روال انجام کار در این وب سایت و موسسه است که موجب رضایت اکثر قریب به اتفاق مشتریان شده است.

سایت ایران تایپیست، بزرگترین سایت ترجمه ایران است که مترجم های حرفه ای، سفارشات را مشتریان را به انجام می رساند. براساس تخصص و تجربه هر مترجم، سفارش ارجاع می شود تا کار به بهترین شکل ممکن به انجام برسد. مراحل پیشرفت کار به مشتریان اطلاع رسانی می شود. سایت ایران تایپیست را می توان در زمره بهترین سایت های ترجمه برشمرد که خدمات خود را در هر سال بروز رسانی می کند تا بتواند برای عموم مردم و دانشجویان ارزش آفرینی کرده و دنیا به محل بهتری برای زندگی تبدیل کند. سایت ایران ترجمه در ابتدای سال جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بروزرسانی شده و خدمات جدیدی را به عموم مردم و دانش آموزان و دانشجویان ارائه می دهد. شما با سایت ایران تایپیست می توانید سفارشات خود را ثبت کرده و به موقع تحویل بگیرید. انجام دقیق سفارش مشخصه اصلی این وب سایت بوده و شما می توانید با مشاهده رضایت سایر مشتریان، تایید اجتماعی لازم را بدست بیاورید و با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید. امروزه تایید اجتماعی در سایت ترجمه و سایر سایت ها برای اکثر مردم و مشتریان مهم است.

بزرگترین سایت ترجمه کدام است؟

سایت ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه کتابترجمه وب سایتترجمه نامه اداری

سوالات متداول

ترجمه از زبان های لاتین به فارسی و بالعکس انجام می شود. هزینه هر کدام متفاوت بوده و براساس تعداد کلمات مشخص می شود. کلیه خدمات مورد نظر شما در سایت ایران تایپیست انجام می شود.

مترجمین این وب سایت براساس آزمون های حرفه ای گزینش شده و با این وجود کیفیت کار مترجمین و تایپیست ها توسط تیم ویراستان و سرپرستان بررسی شود تا کار به بهترین شکل ممکن به انجام برسد.

سایت ترجمه ایران تایپیست یکی از بهترین های سایت های ترجمه و تایپ است که از سال های قبل در حوزه امور فرهنگی کار می کند و افتخار می کند که بخاطر انجام این امور در خدمت مشتریان است.

سایت ایران تایپیست در واقع اولین و بزرگترین سایت ترجمه است که با بسیاری از مترجمان حرفه ای کار می کند و مفتخر است که در خدمت جامعه فرهنگی کشور بوده و می تواند خدمات درخور توجهی را به عموم مردم و دانشجویان ارائه کند.


نویسنده: شیرین کرم خانی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/29 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 663 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بزرگترین سایت ترجمه معتبرترین سایت ترجمه بهترین سایت ترجمه تخصصی ترین سایت ترجمه ارزانترین سایت ترجمه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :