سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای ثبت سفارش تایپ از فایل صوتی چه کنم؟

نویسنده: شیرین کرم خانی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/10/16 ساعت 14:00:00 بازدید: 363 امتیاز 0 از 0 نظر

ثبت سفارش تایپ از فایل صوتی نیز کار ساده ای است و شما می توانید فایل را از پنل کاربری خود ارسال کنید. اندازه فایل های صوتی مهم بوده و لازم است که استاندارد مجاز حجم فایل ها را رعایت کنید تا امکان دریافت فایل ها وجود داشته باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

فایل های صوتی امروزه بین اساتید و دانشجویان مبادله می شود. دانشجویان می توانند این نوع فایل ها را به موسسه ایران تایپیست بسپارند تا سفارش تایپ  را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. اگر تعداد فایل های صوتی خیلی زیاد باشد می توانید آن ها را اولویت بندی کرده و به ترتیب ارسال کنید. فایل های صوتی اخبار، آموزشی و دانستنی ها از مهمترین فایل هایی هستند که از طرف اساتید به عنوان پروژه دانشجویی مشخص شده تا انجام دهند. شما می توانید فایل های صوتی با زمینه های یکسان را در یک ثبت سفارش تایپ مشخص کرده و سفارش دهید.

فایل های صوتی براساس دقیقه محاسبه شده و امروزه از آن جایی که مردم رسانه گرا شده اند، فایل های صوتی و ویدیو بین مردم و در فضای دانشگاه مبادله می شود. فایل های صوتی در اکثر اوقات توسط اساتید از منابعی ذخیره شده و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد تا تایپ یا ترجمه شود. اساتید از دانشجویان درخواست می کنند که این نوع فایل را ترجمه یا تایپ کنند. سفارش تایپ فایل های صوتی را می توانید به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت به انجام برسد. حتی اگر چندین فایل صوتی در زمینه های متفاوت دارید را می توانید سفارش تایپ آن ها را از پنل کاربری خود در ایران تایپیست ثبت کنید. تایپ فایل های صوتی عادی و فوری با کیفیت عالی انجام می شود و می توانید آن ها را دانلود کرده و در اختیار مخاطب خود قرار دهید. 

برای ثبت سفارش تایپ از فایل صوتی چه کنم؟

سفارش تایپ از فایل صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ فایل صوتیاعزام تایپیست به محلتایپ تخصصی

سوالات متداول

ثبت ساده بوده و شما بعد از ایجاد حساب کاربری خود می توانید فایل های صوتی ارسال کنید. لازم است که حجم فایل های ارسال را مدنظر داشته باشید.

حجم فایل های ارسال مهم است و لازم است که اندازه 250 مگابایت را رعایت کنید تا امکان ارسال فایل ها از سایت وجود داشته باشد. در غیر این صورت میتوانید از طریق تلگرام و واتساپ و با سایتهای آپلود رایگان فایل را برای ما بفرستید

بعد از ارسال سفارش و صدور پیش فاکتور و پرداخت آن، کار تایپ فایل ها شروع می شود. تایید شما در انجام سفارش مهم بوده و کار تایپ و ترجمه شروع می شود.

کیفیت در همه فایل ها مدنظر گرفته شده و زمان بندی تحویل سفارش نیز مهم بوده تا سفارشات در زمان درست به مشتری تحویل داده شود. کیفیت بالا و تحویل سفارش در اسرع وقت، اولین مواردی است که در ایران تایپیست به آن عمل می شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/10/16 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 363 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ از فایل صوتی سفارش تایپ صوتی سفارش تایپ از فایل صدا سفارش تایپ از ویس سفارش تایپ از پادکست

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :