جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برآورد قیمت ترجمه‌ی تخصصی مقاله به صورت آنلاین

نویسنده: دانیال فرهادی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/7/19 ساعت 18:00:00 بازدید: 332 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت ترجمه مقاله تخصصی به چه شکلی برآورد خواهد شد و به طور کلی چقدر خواهد بود؟ این سوالی مهم است که ممکن است به ذهن شما برسد. در گذشته و در زمانی که دنیای اینترنت و فضای مجازی جایگاه امروز را در زندگی ما نداشت، تنها چاره برای ترجمه مقالات و متون تخصصی مختلف این بود که به شکل حضوری به مراکز مختلف ترجمه مراجعه کرده و از تمامی جزئیات مرتبط با انجام کار ترجمه به شکل عادی و یا تخصصی به همین شکل مطلع شویم. با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، شرایط دیگر مثل سابق نیست و انجام بسیاری از کارها راحت‌تر شده است. به واقع می‌توان گفت که هلدینگ ایران تایپیست، از جمله مراکز بزرگ و معتبر ترجمه در ایران که خدمات بسیاری را برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون و مقالات مختلف به شکل آنلاین ارائه می‌دهد، این امکان را برای افراد به وجود آورده است تا تنها با چند کلیک برای مراجعه به سایت ایران تایپیست، از تمامی جزئیات مرتبط با ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات با موضوعات مختلف به زبان‌های گوناگون روز دنیا آگاهی پیدا کنند. در واقع با مراجعه به صفحه اصلی سایت ایران تایپیست، امکان برآورد قیمت ترجمه مقاله تخصصی به صورت آنلاین به راحتی برای افراد فراهم خواهد آمد.

در واقع برآورد کردن قیمت ترجمه مقاله تخصصی به شکل آنلاین به عنوان مهم‌ترین خدمات ارائه شده از سمت ایران تایپیست برای ترجمه تخصصی مقالات و متون مختلف شناخته می‌شود؛ برای مثال به هنگامی که از مراکز غیر معتبر و مترجمانی که چندان نام آشنا نیستند برای ترجمه مقالات و متون تخصصی مورد نظر خود درخواست می‌کنید، این مراکز ممکن است هر هزینه‌ای را مشخص کرده و طبق عامل مشخصی برای برآورد هزینه اقدام نکنند. اما با ثبت سفارش در هلدینگ معتبر ایران تایپیست، قیمت ترجمه مقاله تخصصی به شکل کاملا دقیق و بر طبق یک سری عوامل تعیین کننده مشخص می‌شود و افراد با توجه به این عوامل می‌توانند هزینه کلی ترجمه تخصصی را برآورد کنند.

برآورد قیمت ترجمه‌ی تخصصی مقاله به صورت آنلاین

برآورد قیمت ترجمه‌ی تخصصی مقاله به صورت آنلاین

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیهزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه مقاله ISI

سوالات متداول

هزینه ترجمه تخصصی به نسبت ترجمه عادی بیشتر است؛ اما عوامل یکسانی این مقدار هزینه را مشخص می‌کنند.

زمان ترجمه، زبان ترجمه، روش ترجمه، حجم متن.

هر چه حجم یک متن بیشتر باشد، هزینه لازم برای ترجمه تخصصی آن متن نیز بیشتر خواهد بود.

 امتیاز اصلی برای کاربرانی که در این هلدینگ بزرگ سفارش ثبت می‌کنند، کیفیت بالای ترجمه در عین قیمت بسیار مناسب ترجمه است.


نویسنده: دانیال فرهادی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/7/19 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 332 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: برآورد قیمت ترجمه‌ی تخصصی مقاله محاسبه قیمت ترجمه‌ی تخصصی مقاله تخمین هزینه ترجمه‌ی تخصصی مقاله تعرفه ترجمه مقاله isi تخصصی قیمت ترجمه مقاله کنفرانسی تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :