دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برآورد قیمت ترجمه تخصصی

نویسنده: سهیل آریانپور قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/13 ساعت 12:48:49 بازدید: 497 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از مهم ترین مسائلی که بسیاری از افراد به خصوص دانشجویان را از دریافت خدمات ترجمه تخصصی بر حذر می دارد، برآورد قیمت ترجمه تخصصی است.  برآورد قیمت ترجمه تخصصی یکی از اولین راه هایی است که برای دریافت خدمات در این زمینه برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

در واقع ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور قیمت ترجمه تخصصی برای شما برآورد می شود و چطور می توانید نسبت به دریافت آن اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید

برآورد قیمت ترجمه تخصصی

برآورد قیمت ترجمه تخصصی

نحوه برآورد قیمت ترجمه تخصصی از طریق سایت

به طور کلی می توان گفت که برآورد قیمت ترجمه تخصصی به دو صورت در سایت ایران تایپیست امکان پذیر است و شما می توانید از این دو شیوه استفاده داشته باشید که در این خصوص در ادامه بیشتر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. در روش اول شما می توانید با کلیک بر روی گزینه برآورد قیمت ترجمه تخصصی وارد قسمت مربوطه شوید و سپس می توانید با وارد کردن اطلاعات و ثبت نام در ایران تایپیست، برآورد قیمت ترجمه تخصصی را در کمتر از ده دقیقه دریافت کنید که این شیوه می تواند برای شما بسیار مناسب باشد و به دلیل این که همکاران ما بر این روند نظارت دارند، قیمت گذاری ترجمه بسیار دقیق می باشد. در روش دیگر می توانید از سایدبار سایت استفاده کرده و در قسمت مربوط به قیمت گذاری فوری نسبت به انتخاب حوزه مورد نظر خود و همچنین انتخاب زبان مبداء و مقصد، زبان ترجمه را مشخص کنید تا با سیستم این قیمت گذاری انجام شده و در اختیار شما قرار داده شود.

چه عواملی در برآورد قیمت ترجمه تخصصی تاثیرگذار هستند؟

به طور کلی می توان گفت که برآورد قیمت ترجمه تخصصی بر اساس چند فاکتور یا عامل تاثیرگذار انجام می شود که در این قسمت با شما در میان خواهیم گذاشت. در ابتدا شما باید بدانید که میزان دقت ترجمه تا چه حد برای شما تاثیرگذار است و اصولا شما به چه صورت می خواهید ترجمه را انجام دهید، سپس برآورد قیمت ترجمه تخصصی بر اساس عواملی مانند زبان مبداء، زبان مقصد، مدت زمان ترجمه و طول مقاله ای که می خواهید ترجمه کنید برآورد شده و به اطلاع شما می رسد. پس می توان گفت که ایران تایپیست به عنوان یک مرجع برای ترجمه تخصصی می تواند در تمامی طول مسیر ترجمه تخصصی با شما همراه باشد و برآورد هزینه های ترجمه تخصصی که توسط این سایت انجام می شود می تواند به شما در بهتر کردن نتیجه و شرایط کمک شایانی نماید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

برآورد قیمت ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا فاکتور قیمت گذاری شده ترجمه تخصصی قابل تغییر می باشد؟

تصور کنید که قیمت گذاری برای ترجمه تخصصی شما انجام شده است ولی شما از این قیمت راضی نیستید و یا قیمت گذاری انجام شده بیشتر یا کمتر از میزان بودجه ای است که شما در نظر داشته اید. در این صورت می توانید با در نظر داشتن اهمیت ترجمه و زبان مبداء با تغییر فاکتورهای موثر در قیمت گذاری مانند روش ترجمه، نوع مترجم درخواستی (مترجم تخصصی یا میان رشته ای) و همچنین کوتاه کردن طول مقاله ای که می خواهید ترجمه کنید، هزینه های مربوط به برآورد قیمت ترجمه تخصصی را دریافت کرده و در کوتاه ترین زمان می توانید به بهترین نتایج دسترسی پیدا کنید. کارشناسان و مشاوران ما در ایران تایپیست می توانند در این مسیر به شما کمک کنند و قطعا می توانید از این شیوه استفاده داشته باشید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید. به طور کلی توصیه می شود که حتما در زمینه برآورد قیمت ترجمه تخصصی با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانید بهترین نتایج را دریافت کنید.

نحوه گرفتن فاکتور رسمی از برآورد قیمت ترجمه تخصصی

در صورتی که نیاز به دریافت فاکتور رسمی در زمینه برآورد قیمت ترجمه تخصصی می باشید می توانید پس از ثبت سفارش و دریافت سفارش از سوی مترجم و ویراستار، درخواست دریافت فاکتور رسمی را با ارتباط بخش حضوری شعبه انقلاب ایران تایپیست در میان بگذارید تا در اسرع وقت این فاکتور رسمی با مهر و امضا برای شما صادر شود. لازم به ذکر است که ارائه مشخصات دقیق فرد دریافت کننده خدمات و یا شرکت، دانشگاه و موسسه دریافت کننده خدمات ضروری بوده و باید به درستی وارد شود.

برآورد قیمت ترجمه تخصصی

خدمات ترجمه تخصصی ایران تایپیست

چه درخواست هایی از سوی مشتریان باعث کاهش قیمت ترجمه تخصصی می شود؟

همانطور که گفته شد، شما می توانید بنا بر نیاز خود نسبت به دریافت خدمات ترجمه تخصصی اقدام کنید که در این صورت می توانید با در نظر داشتن بودجه، با تغییر درخواست هایی مانند نوع ترجمه، مترجم و زمان بندی انجام کار، هزینه ها را تغییر دهید. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. در زمینه برآورد قیمت ترجمه تخصصی می توان گفت که ایران تایپیست می تواند به شما در زمینه ارائه خدمات به صورت اقساطی کمک کند و شما می توانید با خیال راحت از خدمات ما با بهترین کیفیت در حجم مورد نظر استفاده کنید. پرداخت اقساطی برای دانشجویانی که هزینه زیادی نمی خواهند به یکباره برای ترجمه تخصصی داشته باشند می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود و در دسترس شماست.

برآورد قیمت ترجمه تخصصی

چطور از خدمات ترجمه تخصصی ایران تایپیست استفاده کنید؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه صوتی، تصویریترجمه تخصصی

سوالات متداول

 کمتر از ده دقیقه ترجمه شما برآورد قیمت خواهد شد.

خیر، علاوه بر زبان مبدا و مقصد به مدت زمان ترجمه و طول مقاله شما نیز بستگی دارد.

ایران تایپیست سریعترین و مناسبترین مرجع جهت برآورد قیمت ترجمه تخصصی است.

کافی است به سایت ایران تایپیست سر بزنید تا به صورت آنلاین از این خدمات بهره ببرید.


نویسنده: سهیل آریانپور قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/13 ساعت 12:48:49 تعداد بازدید: 497 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: برآورد هزینه ترجمه تخصصی قیمت ترجمه تخصصی تعرفه ترجمه تخصصی محاسبه قیمت ترجمه تخصصی نرخ ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :