یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی کاتالوگ

نویسنده: آیدا وحدت بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 695 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از مهمترین ابزارهای شرکتی کاتالوگ است. با بازنویسی کاتالوگ میتوان شاهد ترقی مجموعه و یا فروشگاه مورد نظر بود. در بازنگاری کاتالوگ اطلاعاتی که در کاتالوگی دیگر وجود دارند، به یک کاتالوگ جدیدتر منتقل میشوند. در مسیر انتقال اطلاعات، ممکن است اطلاعات جدید اضافه و یا مواردی از آنها حذف شوند. برای ثبت سفارش بازنگاری کاتالوگ در ایران تایپیست با کارشناسان این مجموعه تماس تلفنی برقرار کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش بازنویسی کاتالوگ به صورت فوری

امروزه روشهای بسیاری برای معرفی خدمات و یا کالاهای یک مجموعه وجود دارند. بازنویسی کاتالوگ یکی از ده ها روشی است که قبلا امتحان خود را پس داده است. بازنگاری کاتالوگ مزایای بسیاری برای انواع مجموعه‌ها و یا فروشگاه‌ها دارد. چرا که مشتری میتواند به راحتی و تنها با ورق زدن صفحات رنگارنگ با مجموعه و یا فروشگاه مورد نظر آشنا شود. ارائه کاتالوگ برای معرفی محصولات و خدمات باعث میشود که مشتری بتواند ارتباط عمیقتری با مجموعه‌تان ایجاد کند. البته برای جلب توجه مشتری نسبت به مطالعه کاتالوگ، باید به طراحی و رنگهای به کار رفته در آن توجه ویژه‌ای داشت.

کاتالوگ سه بخشی اصلی دارد: جلد کاتالوگ، مطالب کاتالوگ، عکسهای کاتالوگ. در این بین اصطلاح بازنویسی کاتالوگ مربوط به ایجاد یک تغییر کلی در آن میشود. چنانچه تابحال به طراحی کاتالوگ دقت کرده باشید میدانید که در آن علاوه بر درج عکسهای مناسب، توضیحات مختصری در مورد محصولات و خدمات نیز ارائه میشود. توضیحاتی که در کاتالوگ نگارش میشوند باید از استانداردهای خاصی پیروی کنند. عدم توجه به استانداردهای نگارش در طراحی کاتالوگ، قالب کلی آن را برهم میزند.

قواعدی وجود دارند که بر بازنویسی کاتالوگ حاکم اند. این قوانین طراحی کاتالوگ را کنترل میکنند و اجازه نمیدهند که آن به یک کتاب داستان تبدیل شود!

و اما قواعد حاکم بر بازنویسی کاتالوگ :

  • از جملات اغراق آمیز و فلسفی استفاده نکنید
  • تنها به معرفی محصولات و خدمات بپردازید. به مسائلی که از هدف اصلی دور هستند نپردازید
  • برای معرفی خدمات از تعریفهای کلی و جملاتی با معانی پربار بهره ببرید
  • تنها جزئیاتی را مطرح کنید که اهمیت دارند

ایران تایپیست یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه بازنویسی کاتالوگ است. این مجموعه برای ارائه چنین خدماتی از بازنویسنده‌های خبره استفاده میکند. از این رو در مواقعی که بازنگاری کاتالوگ اضطرار دارد نیز، محتوای تولید شده باکیفیت خواهد بود.

بازنویسی کاتالوگ

بازنویسی از روی کاتالوگ

صدور فاکتور رایگان برای بازنویسی کاتالوگ

هر مجموعه یا فروشگاهی که خدمات خاصی ارائه میدهد، باید همواره در فکر ترقی باشد. بازنویسی کاتالوگ یکی از مواردی است که میتواند به نوبه خود در میزان ترقی‌تان سهمی عظیم داشته باشد. همانطور که میدانید وظیفه کاتالوگ ارائه خدمات و کالاهایی است که توسط مجموعه‌ای خاص عرضه میشوند. از این رو طراحی، عکسها و محتوایی که درون کاتالوگ جای میگیرند، باید یونیک و خاص باشند. یکی از برترین ویژگی‌های یک کاتالوگ خوب این است که شخص را برای ورق زدن ترغیب کند. توضیح اینکه، چنانچه شخصی صفحه کاتالوگ را باز میکند، تا آخرین صفحه از ورق زدن دست نکشد.

ایران تایپیست یکی از مجموعه‌هایی است که میتواند در زمینه بازنویسی کاتالوگ کنارتان باشد. در این مجموعه تمامی خدمات مربوط به آماده‌سازی کاتالوگ توسط تیم ایران تایپیست انجام میشود. در چنین وضعیتی انتخاب و آماده‌سازی عکسها نیز بر عهده ایران تایپیست است.

یکی از خدماتی که قبل از ثبت سفارش بازنویسی کاتالوگ ارائه میشود، صدور فاکتور رایگان است. شخص مشتری میتواند با ایران تایپیست تماس بگیرد و درخواست خود را مبنی بر دریافت فاکتور رایگان ثبت کند. برای دریافت فاکتور بازنگاری کاتالوگ ، باید توضیحات در مورد کاتالوگ درخواستی‌تان کامل باشد. از این توضیحات میتوان به نوع محتوای متنی، تعداد کلمات محتوای متنی برای هر محصول و درج جزئیات مهم اشاره کرد. پس از بررسی ویژگی‌های سفارش میتوان در مورد هزینه بازنویسی آن نیز نظر قطعی داد. به یاد داشته باشید که دریافت فاکتور از ایران تایپیست به منزله ثبت نهایی سفارش نیست. ثبت نهایی سفارش تنها به درخواست کاربر و پس از پرداخت هزینه صورت میگیرد.

در طی سالها فعالیت بی وقفه، ایران تایپیست رشد چشمگیری در زمینه بازنویسی کاتالوگ داشته است. نقطه قوت ایران تایپیست در زمینه بازنگاری کاتالوگ را میتوان تیم این مجموعه دانست. تیمی که در مورد جز به جز قواعد مربوط به بازنگاری کاتالوگ آگاهی دارد.

بازنویسی کاتالوگ

بازنویسی از روی کاتالوگ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین مرکز آنلاین بازنویسی کاتالوگ

پیش از آنکه به بررسی بهترین مرکز ایران به جهت بازنویسی کاتالوگ بپردازیم، بهتر است در مورد  ویژگی‌های مثبت یک کاتالوگ خوب توضیح دهیم. ویژگی‌های مثبت یک کاتالوگ خوب چیست؟ در چه شرایطی میتوان ادعا نمود که یک کاتالوگ هم کیفیت بالایی دارد و هم میتواند به پیشرفت کسب و کارمان کمک کند؟

در بازنویسی کاتالوگ یک خوب و باکیفیت باید به هدفی پروژه دقت کرد. اینکه کاتالوگ نامی قرار است برای چه امری مورد استفاده قرار بگیرد. چرا که برای کاتالوگها با اهداف مختلف، طراحی‌های مخصوصی وجود دارد. برای مثال در طراحی کاتالوگ فروش قطعات خودرو نمیتوان از طراحی کاتالوگ فروش ست فنجان استفاده کرد. اولین ویژگی مثبت در بازنگاری کاتالوگ توجه به طراحی صحیح و اصولی آن است.

مورد دوم در بازنویسی کاتالوگ انتخاب عکسهای باکیفیت است. و همچنین انتخاب عکسهایی که بهترین کارایی را دارند و ربط آنها با هدف کاتالوگ بیشتر است. برای مثال همان کاتالوگ فروش ست فنجان را در نظر بگیرید. در طراحی چنین کاتالوگهایی باید عکسها به نحوی گرفته شوند که بتوان جزئیات فنجانها را به راحتی مشاهده کرد. از جزئیات فنجان میتوان به طرح روی آن اشاره کرد.

مورد سوم در بازنویسی کاتالوگ مربوط به آماده سازی محتواهای متنی است. در بخشهایی از کاتالوگ ممکن است محتواهای متنی مختصری درج شوند که توضیحات مختصری در مورد کالا و یا نحوه فعالیت مجموعه ارائه دهد. درج محتوای متنی در کاتالوگ باید اصولی باشد و طبق استانداردهای کاتالوگ نویسی پیش برود.

رعایت 3 مورد فوق در بازنویسی کاتالوگ باعث خواهد شد که کاتالوگ یاد شده با کیفیت بالایی ارائه شود. عدم توجه به آنها نیز نتیجه‌ای جز تهیه کاتالوگ ناکارآمد نخواهد داشت.

ایران تایپیست از سری مجموعه‌های فعال در زمینه بازنویسی کاتالوگ است. عواملی که در این مجموعه به بازنگاری کاتالوگ میپردازند، به مواردی که به آماده سازی یک کاتالوگ خوب منجر میشود، آگاهند.

بازنویسی کاتالوگ

بازنویسی از روی کاتالوگ

بازنویسی کاتالوگ برای ارائه در نمایشگاههای بین المللی

کیفیت در بازنویسی کاتالوگ زمانی قوت بیشتری میگیرد که قرار است آن را در نمایشگاههای بین المللی رونمایی کنیم. همانطور که میدانید در این نمایشگاهها شرکتها و مجموعه‌های مختلفی برای عرضه کالا و خدمات، از سراسر دنیا شرکت میکنند. یکی از مهمترین ابزارها برای رونمایی از محصولات و یا خدمات، کاتالوگ است. چرا که هدف کاتالوگ مشخص است. کاتالوگی به که خوبی طراحی شده باشد نیاز به توضیح اضافه ندارد. در چنین شرایطی، شخصی که قصد همکاری با شما را داشته باشد به راحتی با رجوع به کاتالوگ میتواند به نوع خدمات و یا تنوع محصولاتتان پی ببرد. این قضیه برای شرایطی غیر از این نیز صادق است. فرض کنید که اگر در بازنویسی کاتالوگ به اصول و قواعد آن توجه نشود، مشتری قادر به درک محصولات و یا خدماتتان نخواهد بود.

از دیگر مواردی که در بازنویسی کاتالوگ برای ارائه در نمایشگاههای بین المللی باید به آن توجه شود، زبان کاتالوگ است. زبان کاتالوگ نسبت به کشوری که در آن نمایشگاه برگزار میشود متغیر است. البته از آنجایی که زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است، اغلب در کاتالوگ نیز برای توضیح مشخصات محصول از این زبان استفاده میشود. البته گاهاً پیش می‌آید که در کاتالوگ از چند زبان برای ارائه توضیحات استفاده میشود. برای آماده سازی کاتالوگ‌های بین المللی میتوانید از کاتالوگ‌های قدیمی‌تان استفاده کنید. توضیح اینکه با بازنویسی و ترجمه آن به زبانی دیگر میتوان اقدام به طراحی یک کاتالوگ جدید کرد.

ایران تایپیست در زمینه بازنویسی کاتالوگ برای نمایشگاههای بین المللی تجربه زیادی دارد. چرا که تابحال صدها کاتالوگ برای ارائه در نمایشگاههای بین المللی طراحی کرده است. ایران تایپیست برای ترجمه قسمتهای مورد نیاز، از تیم مترجمان خبره کمک میگیرد. امکان ترجمه محتوای متنی کاتالوگ به زبانهای مختلف وجود دارد. برای کسب اطلاعات تکمیلی و تفصیلی در این باب، با ایران تایپیست در تماس باشید.

بازنویسی کاتالوگ

بازنویسی از روی کاتالوگ

آیا محدودیتی برای فرمت فایل ارسالی بازنویسی کاتالوگ وجود دارد؟

در بازنویسی کاتالوگ، همانطور که مشخص است، از یک کاتالوگ دیگر و یا با توجه به کاتالوگ‌های قدیمی، برای ایجاد یک کاتالوگ جدید استفاده میشود. در بازنگاری کاتالوگ جدید ضعفهای کاتالوگ قدیمی رفع میشود و ممکن است اطلاعات جدیدی به آن اضافه شود. برای مثال ممکن است خدمات یک مجموعه در زمینه ارائه انواع قطعات چانگان باشد. با پیشرفت مجموعه قطعا تعداد قطعاتی که توسط آن ارائه عرضه میشود نیز بیشتر خواهد شد. برای مثال ممکن است در عرض یک سال، 10 قطعه به قطعاتی که به عرضه آنها میپردازند، اضافه شود.

برای بازنویسی کاتالوگ باید در ابتدا مشخصات کاتالوگ را به طور دقیق برای کارشناسان ایران تایپیست شرح دهید. اینکه قرار است کاتالوگ شما چه ویژگی‌هایی داشته باشد در توضیحات ابتدایی شما مشخص میشود. چنانچه در ارائه توضیحات و جزئیات کم کاری کرده باشید، ممکن است در انتهای کار محصولی که مدنظرتان بود، تهیه نشود.

در مراحل بعدی برای بازنویسی کاتالوگ، باید کاتالوگ مورد نظر برای کارشناسان ایران تایپیست ارسال شود. برای ارسال کاتالوگ به ایران تایپیست باید فرمت فایل ارسالی را رعایت کنید. ارسال فایلهایی که فرمت استاندارد ندارند، نمیتوانند برای بازنگاری کاتالوگ مفید باشد. برای اطلاع از فرمت صحیح فایل ارسالی میتوانید با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید. چنانچه فرمت فایل ارسالی با استانداردهای ایران تایپیست همخوانی نداشته باشد، کارشناسان نحوه تبدیل آن به یک فایل قابل قبول را به شما آموزش خواهند داد.

در ایران تایپیست بیش از 100 بازنویسنده در زمینه بازنویسی کاتالوگ فعالیت دارند. این بازنویسنده ها تبحر خاصی در زمینه بازنگاری کاتالوگ دارند و میتوانند همان چیزی که در ذهن شماست را فراهم بیاورند. از آنجایی که این بازنویسنده‌ها در این زمینه متخصص هستند، قادرند بازنگاری کاتالوگ را در مدت زمان اندکی به انجام برسانند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و نحوه بازنگاری کاتالوگ میبایست با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

بازنویسی کاتالوگ

بازنویسی از روی کاتالوگ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متنبازنویسیفوری ترین تایپصفحه آرایی

سوالات متداول

امکان بازنویسی کاتالوگ برای ارائه در نمایشگاههای بین المللی به صورت فوری تنها پس از بررسی مشخصات سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ایران تایپیست تماس بگیرید.

بله ایران تایپیست در زمینه بازنویسی کاتالوگ، کیفیت کاتالوگ‌هایی که آماده میشوند را تضمین میکند. چرا که بازنویسی کاتالوگ در این مجموعه توسط تیم بازنویسندگان ماهر صورت میگیرد.

خیر. دریافت فاکتور رایگان برای بازنگاری کاتالوگ از ایران تایپیست به منزله ثبت نهایی سفارش نمیباشد. کاربر میتواند پس از دریافت فاکتور از ادامه مراحل ثبت سفارش صرف نظر کند.

بازنگاری کاتالوگ به صورت فوری در ایران تایپیست توسط اشخاص متخصص و خبره در زمینه طراحی کاتالوگ انجام میپذیرد. تیم طراحی کاتالوگ در ایران تایپیست تابحال به بازنویسی بیش از 1000 عدد کاتالوگ پرداخته‌اند.


نویسنده: آیدا وحدت بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 695 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی از روی کاتالوگ بازنگاری کاتالوگ بازنویسی آنلاین کاتالوگ بازنویسی کاتالوگ تبلیغاتی بازنویسی کاتالوگ فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :