یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی عکس

نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 811 امتیاز 0 از 0 نظر

بازنویسی عکس یکی از هوشمندانه‌ترین روشهایی است که شما را از دردسر مطالعه انواع متون از طریق عکس نجات میدهد. مخصوصا در مواقعی که مطالعه انواع متون از طریق تصویر غیر ممکن باشد، بازنویسی عکس اهمیت بیشتری پیدا میکند. بازنویسی از روی عکس برای انواع مختلفی از متون امکان پذیر است. برای ثبت سفارش بازنویسی از روی عکس با ایران تایپیست در تماس باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بازنویسی عکس به چقدر زمان نیاز دارد؟

بازنویسی عکس عبارت است از عملی که شخصی به عنوان بازنویسنده مطالب داخل عکس را به رشته تحریر در می‌آورد. در اغلب این شرایط مطالب داخل عکس به صورت دست نویس هستند و امکان یافتن آنها به صورت پی دی اف و یا ورد غیر ممکن است. از این رو تنها راه موجود بهره‌مندی از روشهای بازنویسی عکس است. بازنویسی از روی عکس قواعد خاص خود را دارد. چنانچه در بازنویسی از روی عکس به اصول آن توجه نشود، بازنویسی آن به درازا خواهد کشید! در بازنویسی از روی عکس سرعت همراه با کیفیت اهمیت بسیاری برای اشخاص دارد. بازنویسی از روی عکس در ایران تایپیست در مدت زمان کمی انجام میشود. البته تعیین مدت زمان بازنویسی از روی عکس با توجه به ویژگیهای سفارش قابل حدس است.

عواملی که باعث میشود سرعت بازنویسی عکس در ایران تایپیست بالا باشد.

  • بهره‌مندی از اصول و قواعد بازنویسی از روی عکس: در بازنویسی از روی عکس قواعدی وجود دارند که عمل بازنویسی را سهل میکنند. این قواعد به شما یاد میدهند که چگونه عکس را بخوانید و چگونه با دستخط های ناخوانا کنار بیایید.
  • بهره‌مندی از بازنویسنده‌های ماهر: تنها اشخاص ماهر در زمینه بازنویسی عکس در نگارش مطالب داخل عکس سرعت بالایی دارند. چرا که آنها پروژه‌های بسیاری مبنی بر بازنویسی از روی عکس انجام داده‌اند.

با بهره‌مندی از اصول بازنویسی عکس در کنار بازنویسنده‌های خبره، میتوان در این زمینه سرعت عمل بالایی داشت. با ثبت سفارش بازنویسی از روی عکس در ایران تایپیست هر دوی این مزایا شامل حال شما خواهد شد. البته میزان سرعت عمل در بازنویسی از روی عکس به نوع سفارش بستگی دارد. برای مثال نمیتوان یک سفارش 10 فایلی (10 فایل به صورت عکس) را در عرض یک ساعت انجام داد. بازنویسی از روی عکس یکی از ده‌ها خدماتی است که در مجموعه ایران تایپیست ارائه میشود.

بازنویسی عکس

بازنویسی از روی عکس

بازنویسی از روی عکس برای چه نوع متونی انجام میشود؟

بازنویسی عکس تنها شامل تعداد معدودی از متون نمیشود. امروزه بازنویسی از روی عکس برای انواع مختلفی از متون امکان پذیر است. به عبارتی هر متنی که بتوان آن را تقریر کرد، قابل بازنویسی است. در بازنویسی از روی عکس برای انواع متون هیچ تغییری در متن اصلی ایجاد نمیشود. برای مثال چنانچه شما در صدد بازنویسی یک جزوه دانشگاهی باشید، همان مطالبی که در عکسها نوشته است را مستقیما روی کاغذ می‌آورید. از آنجایی که مطالعه انواع متون از روی عکس بسیار دشوار است، بهتر است از بازنویسی از روی عکس استفاده کنید. در مواقعی ممکن است ارسال هر متنی به صورت عکس غیر حرفه‌ای باشد. برای مثال شرکتی که لیستی از انواع محصولات را به صورت دست نویس تهیه کرده است، نمیتواند آن را به همان صورت و از طریق عکس به مراکز مربوطه ارسال کند. رعایت اصول و اخلاق حرفه‌ای به کمک بازنویسی از روی عکس امکان پذیر است. شما در صدد بازنویسی چه متونی از روی عکس هستید؟

بازنویسی عکس برای این دست از متون امکان پذیر است:

  • جزوه‌ها و متون دانشجویی
  • متون علمی و تخصصی
  • لیست محصولات شرکتها و فروشگاه‌ها
  • نامه‌های اداری و شخصی
  • صورت وضعیت پروژه‌های ساختمانی
  • شعر دست نویس
  • رمان دست نویس

و...

البته بازنویسی عکس برای متون مختلف تنها به این چند مورد ختم نمیشود. این موارد تنها نمونه‌هایی هستند که شما را با وسعت حوزه بازنویسی عکس آشنا میکند. بازنویسی از روی عکس برای انواع متون در طی مدت زمان مشخص و با هزینه مشخصی امکان پذیر است.

ایران تایپیست از سری مراکز فعال در زمینه بازنویسی عکس است. این مرکز فایلهای ارسالی توسط کاربر را دریافت میکند و آنها را به ماهرترین بازنویسنده در دسترس تحویل میدهد. چنانچه پیش از ثبت سفارش، اطلاعاتی در باب هزینه و مدت زمان اتمام سفارش نیاز دارید، با مجموعه ایران تایپیست در تماس باشید.

بازنویسی عکس

بازنویسی عکس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تضمین کیفیت بازنویسی عکس

در مواقعی ممکن است رعایت کیفیت در بازنویسی عکس غیر ممکن باشد. برای مثال دستخط عجیب غریبی را فرض کنید که برای خواندن تک تک کلمه‌های آن باید 5 دقیقه و یا بیشتر وقت صرف کنید. دست آخر نیز به آن نتیجه مطلوبی که مد نظرتان هست نمیرسید! حتی در مواقعی امکان دارد در بازنویسی از روی عکس تاخیر بسیاری داشته باشید. در چنین شرایطی یا باید عدم کیفیت متن بازنویسی شده را به جان خریده و آن را با سرعت بالایی انجام دهید. و یا تاخیر بسیاری داشته باشید تا بتوانید متنی با کیفیت نگارش کنید.

چنانچه وقت کافی برای انجام بازنویسی عکس نداشته باشید، هر دو مورد به ضرر شما خواهد بود. از این رو پیشنهاد میکنیم از ایران تایپیست برای بازنویسی‌های باکیفیت در مدت زمان کم کمک بگیرید.

نحوه فعالیت ایران تایپیست برای بازنویسی عکس به این شرح است:

  • کارشناسانی وجود دارند که سریعا پس از ثبت سفارش بازنویسی از روی عکس، آن را به اولین بازنویسنده ارجاع میدهند
  • بازنویسنده‌ای که وظیفه انجام پروژه را دارد در اولین فرصت به مطالعه عکسها می پردازد. پس از مطالعه فایلهای ارسال شده، بازنویسی از روی عکس را شروع میکند
  • در انتها پس از اتمام بازنویسی از روی عکس ، بخش ویراستاری کیفیت محتوای نگارش شده را بررسی میکند
  • چنانچه متن بازنویسی‌شده عاری از هرگونه ایراد و اشکال نگارشی باشد، برای کاربر ارسال میشود
  • در انتها اگر کاربر از نحوه بازنویسی از روی عکس ناراضی باشد، میتواند درخواستی مبنی بر ویرایش مجدد متن بازنویسی شده ثبت کند

با مراحلی که مجموعه ایران تایپیست برای بازنویسی عکس طی میکند، امکان بازنویسی‌های بی‌کیفیت غیر ممکن است. هر مرحله‌ای که برای بازنویسی عکس وجود دارد، سبب کنترل کیفیت پروژه در تمامی ابعاد میشود. از این رو میتوان ادعا نمود که ایران تایپیست کیفیت بازنویسی از روی عکس برای انواع پروژه‌ها را تضمین میکند.

بازنویسی عکس

بازنویسی از روی عکس

هزینه بازنویسی عکس به چه عواملی بستگی دارد؟

بازنویسی عکس برای انواع متنوعی از متون امکان پذیر است. کاربر میتواند عکسهایی در مورد انواع متون برای ایران تایپیست ارسال کنند و آنها را به صورت بازنویسی شده تحویل بگیرد. پیش از ثبت سفارش بازنویسی از روی عکس ممکن است سوالاتی در باب هزینه داشته باشید. اینکه هزینه بازنویسی از روی عکس به چه عواملی بستگی دارد و چگونه میتوان هزینه تقریبی بازنویسی از روی عکس را محاسبه کرد. در محاسبه هزینه بازنویسی از روی عکس عوامل مختلفی وجود دارند که هر یک به نوبه خود بر روی رقم نهایی تاثیر میگذارند. با اعمال هر یک از این عوامل میتوان حتی هزینه نهایی را نیز به طور کامل برآورد کرد.

پیش از شروع بند بعدی، خودتان عوامل تاثیر گذار در بازنویسی عکس را حدس بزنید. به نظرتان چه مواردی بر هزینه بازنویسی از روی عکس تاثیر گذارند؟

عوامل تاثیر گذار در بازنویسی عکس به این شرح‌اند:

  • تعداد فایلها (تعداد عکسها)
  • موضوع عکسها
  • مدت زمان تعیین شده برای بازنویسی عکسها
  • وجود جدول و یا شکل در عکسها
  • میزان کیفیت و وضوح عکسها

در محاسبه هزینه بازنویسی عکس هر یک از این موارد بر روی رقم نهایی تاثیر خواهند گذاشت. تاثیر هر یک از این عوامل میتواند بیشتر و یا کمتر از سایر موارد باشد. برای مثال تعداد فایلهای عکس تاثیر بیشتری نسبت به میزان وضوح آنها، بر هزینه دارد. برای محاسبه هزینه بازنویسی از روی عکس، کافیست فایلهای مورد نظرتان را به ایران تایپیست ارسال کنید. ایران تایپیست پس از بررسی عکسها و اعمال هر یک از فاکتورها بر روی آنها، هزینه نهایی را به کاربر اعلام میکند. پس از صدور سندی به عنوان پیش فاکتور، کاربر میتواند در مورد ثبت نهایی سفارش تصمیم گیری کند.

مجموعه ایران تایپیست در زمینه بازنویسی عکس بسیار فعال است. این مجموعه بازنویسی از روی عکس را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام میدهد.

بازنویسی عکس

بازنویسی از روی عکس

چه کسانی سفارش بازنویسی عکس مرا انجام میدهند؟

بازنویسی عکس در مراکزی که چنین فعالیتهایی انجام میدهند، توسط بازنویسنده‌ها صورت میگیرد. فایل‌های ارسالی توسط کاربر، پس از بررسی‌های اولیه، در اختیار بازنویسنده قرار میگیرد. عمل بازنویسی نیز با توجه به شرایطی که کاربر تعیین کرده است پیش میرود. برای مثال کاربر میتواند بخشهایی را حذف کند و یا بازنویسی دقیق بخشهای دیگری را تاکید کند. در حالت کلی بازنویسنده موظف است که بازنویسی از روی عکس را به نحوی که کاربر تعیین کرده است انجام دهد.

اما بازنویسنده‌ها دقیقا چه کسانی هستند؟ چرا بازنویسنده‌ها در بازنویسی عکس، پروژه را با کیفیت بالایی تحویل میدهند؟

بازنویسی عکس در ایران تایپیست با کیفیت و سرعت بالایی انجام میشود. ایران تایپیست چنین شرایطی را برای بازنویسی از روی عکس تضمین میکند. اما بازنویسنده‌های ایران تایپیست که در زمینه بازنویسی از روی عکس فعالیت دارند، چه ویژگیهایی دارند؟

بازنویسنده‌ها در مجموعه ایران تایپیست:

  • تنها در زمینه تخصصی‌شان فعالیت میکنند. به عبارتی بازنویسنده‌ای که در زمینه پایان نامه فعالیت دارد، وارد حوزه بازنویسی عکس نمیشود.
  • مهارت قابل توجهی در زمینه بازنویسی عکس دارند. از آنجایی که آنها پروژه‌های بسیاری از این زمینه انجام داده‌اند، مهارت بالایی در بازنویسی از روی عکس دارند. انجام پروژه‌های متعدد در بازه زمانی اندک سبب کسب مهارت و تجربه شده است.
  • سرعت بالایی در زمینه بازنویسی عکس دارند. از آنجایی که آنها در طی سالها فعالیت بی وقفه مهارت بالایی در این زمینه کسب کرده‌اند، قادرند عمل بازنویسی از روی عکس را نیز با سرعت قابل توجهی پیش ببرند.

بازنویسی عکس در مجموعه ایران تایپیست تنها توسط افراد ماهر در این زمینه صورت میگیرد. به عبارتی چنین نیست که پروژه‌های بازنویسی از روی عکس برای عوامل این مجموعه کم اهمیت جلوه کند. برای آنکه در مورد ثبت سفارش بازنویسی از روی عکس اطمینان خاطر داشته باشید، میتوانید درخواستی مبنی بر دریافت نمونه بازنویسی از روی عکس ثبت کنید.

بازنویسی عکس

بازنویسی از روی عکس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متنبازنویسیتایپ از دستنویستایپ از pdf

سوالات متداول

بازنویسی از روی عکس به صورت فوری نیز میتواند کیفیت بالایی داشته باشد. البته تنها در شرایطی که انجام آن بر عهده شخصی خبره در زمینه بازنویسی از روی عکس باشد. ایران تایپیست بازنویسی از روی عکس به صورت فوری را بر عهده میگیرد.

بله. کاربر میتواند پیش از ثبت نهایی سفارش مبنی بر بازنویسی از روی عکس، درخواستی مبنی بر دریافت پیش فاکتور ثبت کند. پس از بررسی و مطالعه آن قادر خواهد بود در مورد ثبت نهایی و یا لغو سفارش تصمیم گیری کند.

بله بازنویسی از روی عکس برای انواع جزوه‌ها و متون دانشجویی در ایران تایپیست امکان پذیر است. برای اطلاع از شرایط و هزینه بازنویسی از روی عکس برای متون دانشجویی با کارشناسان ایران تایپیست تماس بگیرید.

بله چنانچه عکسها قابلیت خواندن داشته باشند، میتوان آنها را بازنویسی کرد. ایران تایپیست بازنویسنده‌هایی دارد که در زمینه خواندن دستخط های ناخوانا مهارت بالای دارند.


نویسنده: دنیا ذاکری بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/8/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 811 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی از روی عکس بازنگاری از عکس بازنویسی تصویر بازنویسی کردن با عکس سفارش بازنویسی عکس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :