شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی سایت و محتوا به چه معناست؟

نویسنده: زهرا خلف زاده بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/23 ساعت 20:00:00 بازدید: 393 امتیاز 5 از 1 نظر

بازنویسی سایت و بازنویسی محتوا هر دو جز مباحثی هستند که با افزایش سئو سایت و به دنبال آن با افزایش بازدید سایت در ارتباط هستند. در اصل محتوا متنی سایت است که این ممکن را فراهم می‌کند. محتوا می‌بایستی به نحوی باشد که بتواند با رقبای سایت شما رقابت کند و برنده شود! اما مشکل اساسی اینجاست که در این میان رقبای زیادی وجود دارند که روزانه در حال بروز ‌‌رسانی محتواهای سایت‌شان هستند. یکی از روش‌هایی که سبب بروز رسانی محتوا سایت می‌شود بازنویسی است.

 بازنویسی سایت و محتوا به چه معناست؟

بازنویسی به چه معناست؟

 

 ایجاد تغییرات در محتوا سایت در بازنویسی به چه معناست؟ جواب به این سوال در جمله ی بازنویسی به چه معناست؟ نیز خلاصه می‌شود. بازنویسی سایت به این معناست که محتواهای موجود در سایت مجددا بازنویسی می‌شوند تا بتوانند نظر موتور جستجو را جلب کنند. کسب نمره موتور جستجو با بهره‌گیری از بازنویسی به چه معناست؟ هر چقدر محتوا تازه‌تر، به‌روز‌تر باشد سئو سایت افزایش می‌یابد. تولید محتوا در بازنویسی به چه معناست؟ تغییر محتوا سایت با استفاده از بازنویسی به چه معناست؟ در مسیر بازنویسی گاهاً مواردی پیش می‌آید که محتوای قدیمی دیگر به کار نمی‌آید و شخص مجبور است محتواهای جدید ایجاد کند. در این صورت می‌بایستی با یکی از موسسه‌های تولید محتوا در ارتباط باشد تا بتواند محتوای بازنویسی شده درخور که براساس اصول سئو نگارش شده اند در سایت قرار‌دهد. این موسسات از منابع و مقالات مرتبط با محتواهای درخواستی تان کمک می‌گیرند و محتوا بازنویسی شده با‌کیفیت ارائه می‌دهند. سفارش محتوا از مجموعه‌های معتبر اولین اصلی است که سئو سایتتان را ایمن می‌کند. مجموعه ایران تایپیست از سری مجموعه‌های معتبری است که با گردآوری تیم جوان و مجرب در زمینه بازنویسی سایت و محتوا فعالیت می‌کند. تیم فنی ایران تایپیست بیش از همه به سوال بازنویسی به چه معناست؟ واقف است و قطعی‌ترین جواب‌ها را برای آن دارد.

سوالات متداول

بازنویسی سایت مجموعه‌ای از امور و فعالیت‌هایی است که به دگرگونی چشمگیر سایت‌تان می‌انجامد. در این حوزه تمامی محتوا‌های سایت اعم از متنی، تصویری و صوتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. از این میان محتوا‌های متنی به کمک بازنویسی جان تازه‌ای می‌گیرند.

بازنویسی محتوا یک امر بسیار تخصصی است که در آن منابع دیگر مطالعه شده و به کمک تکنیک‌های بازنویسی مجددا نگارش می‌شود. بازنویسی محتوا ابزاری است که می‌توان به کمک آن سئو سایت را افزایش داده و بازدید از آن را بالا برد.

اولین و مهم‌ترین نکته در تولید محتوا بازنویسی شده برای سایت یافتن مطالب دقیق مرتبط با موضوع است. این مطالب و منابع می بایستی بیشترین شباهت را با موضوع اصلی محتوا داشته باشند.

بازنویسی امری است که می تواند کمک بسیاری برای افزایش امتیاز سایت باشد. بازنویسی ها از 20 درصد الی 100 درصد متغیر‌اند. در موتور جستجوگر گوگل همیشه بر سر تولید محتوا 100 درصدی رقابت تنگاتنگی وجود دارد.


نویسنده: زهرا خلف زاده بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/23 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 393 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی سایت بازنویسی محتوا بازنویسی وبسایت سفارش بازنویسی متن بازنویسی متون علمی

دیدگاه کاربران

محمد جوادی | 1400-7-18 ساعت 09:24:40 امتیاز :

سایتمون کلی تغییر اساسی کرد و بازدیدشم به کمک شما بالا رفت. ممنون از تیم خفنتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :