جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ایرانیان کدام مرکز را برای ترجمه تخصصی انتخاب می‌کنند؟

نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/23 ساعت 17:36:57 بازدید: 399 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به شرایط موجود، یافتن اشخاصی که کار ترجمه تخصصی ایرانیان مقیم در خارج از کشور را به شکل حرفه‌ای انجام دهند ممکن است کمی سخت باشد؛ چرا که بعضی مترجمان فعال در خارج از کشور ممکن است هزینه‌ای هنگفت را برای انجام کار ترجمه تخصصی ایرانیان دریافت کنند و بعضی دیگر نیز با انجام کار ترجمه با دریافت هزینه‌ای کاملا مناسب و ارزان، نتوانند متن را به شکل مناسبی ترجمه کرده و نتیجه‌ی کاملا غیر حرفه‌ای از ترجمه‌ی متن توسط آن‌ها به دست بیاید. همانطور که آگاه هستید، در ترجمه لازم است که بر روی مفهوم متن توجه شود و این مفهوم به ساده‌ترین شکل ممکن بیان شود و صرفا ترجمه‌ی کلمه به کلمه‌ی متن‌ها ملاک نخواهد بود. پس صرفا برای پرداخت هزینه‌ای پایین، از سپردن کار ترجمه به اشخاص غیرحرفه‌ای که تخصصی در این کار ندارند خودداری کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

حال سوال اینجاست که ایرانیان کدام مرکز را برای ترجمه تخصصی انتخاب می‌کنند؟ سایت ایران تایپیست، یکی از مراکز و سایت‌های بسیار معتبری است که کار ترجمه تخصصی ایرانیان مقیم کشورهای خارجی را به شکلی کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهد. این سایت که دارای یک تیم ترجمه‌ی بسیار حرفه‌ای از هزاران مترجم متخصص در حوزه‌ی مختلف می‌باشد، ترجمه تخصصی ایرانیان را به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن و با دریافت هزینه‌ای کاملا مناسب انجام می‌دهد. ترجمه تخصصی ایرانیان در حوزه‌های گوناگونی همچون علوم پایه، هنر، ادبیات، تاریخ و بسیاری از حوزه‌های دیگر به بسیاری از زبان زنده‌ی دنیا یعنی انگلیسی، فرانسوی، عربی، ایتالیایی و... توسط تیم ترجمه‌ی این سایت معتبر انجام می‌شود. سایت ایران تایپیست، گزینه‌ای بسیار مناسب برای انجام کار ترجمه تخصصی ایرانیان در زمینه‌های گوناگون است که افراد ایرانی مقیم در کشورهای خارجی می‌توانند با انتخاب این سایت معتبر، از انجام کار ترجمه‌ی متون تخصصی خود به شکل کاملا تضمین شده و حرفه‌ای مطمئن باشند و متنی ترجمه شده با بهترین کیفیت را از این سایت دریافت کنند.

ترجمه تخصصی ایرانیان

ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیترجمه متن تخصصیترجمه متون تخصصی ویژهلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌توانند سایت ایران تایپیست را به عنوان گزینه‌ی اصلی برای انجام کار ترجمه‌ی خود انتخاب کنند.

ایران تایپیست کار ترجمه‌ی متون تخصصی در حوزه‌های علوم پایه، هنر، ادبیات، تاریخ و... را با بهترین کیفیت برای ایرانیان خارج از کشور انجام می‌دهند.

ایران تایپیست کار ترجمه‌ی متون تخصصی در حوزه‌های علوم پایه، هنر، ادبیات، تاریخ و... را به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و... با بهترین کیفیت برای ایرانیان خارج از کشور انجام می‌دهند.

ایران تایپیست از مراکزی است که دارای سابقه‌ای طولانی مدت در زمینه‌ی انجام پروژه‌های ترجمه می‌باشد.


نویسنده: آیدا وحدت ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/5/23 ساعت 17:36:57 تعداد بازدید: 399 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مرکز ترجمه تخصصی برای ایرانیان بهترین سایت ترجمه تخصصی ایرانیان ترجمه تخصصی متون ایرانیان سایت معتبر ترجمه تخصصی برای ایرانیان ترجمه تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :