چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اهمیت ویراستاری در خبر چیست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/29 ساعت 22:00:00 بازدید: 1006 امتیاز 0 از 0 نظر

همان گونه که می دانیم اهمیت ویراستاری در خبر برای مخاطب انواع خبرهای مختلف بسیار بالا و درخور توجه است. چرا که معمولا خبرنگاران برای جمع آوری اطلاعات و خبرهای خود تمامی سعی و تلاش خود را مبذول می دارند تا در اسرع وقت خبرهای خود را به دست مخاطبین خویش برسانند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

همین مسئله سبب می شود تا خبرهای آن ها با مشکلات ویرایشی زیادی همراه گردد. به همین جهت است که در ویراستاری در خبر بایستی ویراستارهایی وجود داشته باشند تا خبرهای آن ها را به بهترین نحو ممکن ویراستاری نمایند. در غیر این صورت ممکن است مخاطبین خبرهای مختلف از بروز خطاهای زیاد خسته و ملول گردند و حتی تا ادامه مبحث همراه خبر مورد نظر نگردند. ویراستاری در خبر از همین مسئله دارای اهمیت می باشد که سبب ویرایش انواع خبرهایی می گردد که خیلی تند و سریع به رشته نگارش درآمده اند. البته کسانی که خود را به عنوان ویراستار خبر معرفی می کنند و در این راستا مشغول کار و فعالیت هستند؛ بایستی حتما این نکته مهم  و قابل توجه را در نظر بگیرند که سرعت عمل و دقت نظر بالا را سرلوحه کار خویش در نظر بگیرند. چرا که در غیر این صورت نمی توانند در این زمینه موفق گردند. در همین راستا مراکز و ویراستارهای بسیار زیادی ظهور نموده اند که در دل خود ویراستارهای قدر و توانمندی جای داده اند. بدین ترتیب شما می توانید از وجود آن ها نهایت بهره را ببرید. از جمله این مراکز که نسبت به ویراستاری در خبر بسیار حرفه ای می باشند می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره کرد. موسسه نامبرده شده جزء بهترین موسسه ها و مراکزی به شمار می رود که به خوبی به این مسئله واقف هستند که ویراستاری فنی در متون خبری تا چه میزان دارای اهمیت می باشد. به همین جهت است که در این موسسه ویراستارهای توانمند و کارکشته ای وجود دارند و در موضوع پیش رو تجربه و تخصص زیادی کسب کرده اند. همین مسئله سبب شده است تا آن ها بتوانند کار ویراستاری را در انواع مختلف خود در هر یک از خبرها با سرعت عمل و دقت نظر بالایی به پیش ببرند. بنابراین در صورتی که نیاز به ویراستاری در خبر داشته باشید؛ می توانید نیاز خود را در موسسه ایران تایپیست برطرف کنید.

اهمیت ویراستاری در خبر چیست؟

ویراستاری در خبر


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریهزینه ویراستاریویراستاری قرارداد با انتشاراتویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصی

سوالات متداول

ویراستاری که در خبر مورد استفاده قرار می گیرد؛ از این جهت حائز اهمیت است که خبرهایی که خیلی سریع نوشته می شوند؛ سرشار از ایرادهای مختلف هستند و بدون ویراستاری نمی توان آن ها را اصلاح کرد. 

به دلیل اهمیت زیاد ویراستاری و با توجه به تجربه و تخصص بالای ایران تایپیست، شما می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. 

این نوع از ویراستاری ها به جهت عجله در نگارش خبرها در کمترین زمان، نیاز به دقت نظر بسیار زیادی دارد تا به واکاوی و اصلاح خبرهای مورد نظر پرداخت. 

بله؛ شما می توانید به صورت اینترنتی، این گونه از سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. 


نویسنده: سورنا احمدخانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/29 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 1006 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اهمیت ویراستاری در خبر اصول ویراستاری در خبر قواعد ویراستاری در خبر تکنیک ویراستاری در خبر سفارش ویراستاری در خبر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :