یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اهمیت صفحه آرایی پایان نامه در چیست؟

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/8/17 ساعت 11:00:00 بازدید: 375 امتیاز 0 از 0 نظر

همان طور که گفته شد؛ صفحه آرایی پایان نامه برای دانشجویان مقاطع تحصیلی عالی رتبه نظیر، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری کلیه رشته های دانشگاهی امری لازم و ضروری است. به طور کلی اگر دانشجویی اقدام به صفحه آرایی از پایان نامه خود نکند؛ نمی تواند کارهای اداری لازم را در جهت دفاع از رساله خود صورت بخشد و در جلسه دفاع از پایان نامه خود ممکن است با مشکلاتی رو به رو گردد. به این صورت که داوران پایان نامه حاضر، عیب و ایرادهایی را بر پایان نامه مورد نظر وارد گردانند. بنابراین از این نظر صفحه آرایی پایان نامه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. دانشجویانی که به دنبال نمره خوب برای رساله خود هستند و می خواهند بدون کمترین عیب و ایرادی پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری خود را به خوبی به سرانجام برسانند؛ بهتر است تا پیش از دفاع از پایان نامه خود اقدامات لازم را در جهت صفحه آرایی آن صورت بخشند.

صفحه آرایی پایان نامه نیز به مجموعه کارهایی از جمله: رعایت سرتیترها، حفظ فاصله استاندارد بین خطوط، طراحی جلد رویی و پشتی پایان نامه در قالب رنگ بندی تعریف شده در دانشگاه مورد نظر به جهت یک دست بودن پایان نامه های دفاع شده در آن مرکز، استفاده از فونت مناسب و خط کشی کردن حاشیه های دور هر صفحه و بسیاری دیگر از نکات ریز و درشتی اطلاق می گردد که یک دانشجو با سپردن پایان نامه خود به مراکز معتبر می بایست به این قائله خاتمه دهد. یکی از مراکز معتبر و مطرح در این زمینه، موسسه ایران تایپیست می باشد. این موسسه سالیان سال است که خدمات بسیار منحصر به فرد و شایسته ای را به مشتریان خویش در زمینه های مختلف از جمله: صفحه آرایی پایان نامه ارائه داده است. پس شما نیز می توانید با سپردن پایان نامه خود به آن ها، به جهت اهمیت و حساسیت بالای صفحه آرایی منتظر دریافت صفحه آرایی های بسیار حرفه ای و استانداردی در أسرع وقت باشید.

اهمیت صفحه آرایی پایان نامه در چیست؟

صفحه آرایی پایان نامه در أسرع وقت

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی پایان نامههزینه صفحه ارایی (تنظیم) پایان نامهصفحه آرایی مقاله انگلیسیصفحه بندی کتاب در ایندزاین

سوالات متداول

با توجه به دستورالعمل های هر دانشگاه برای نگارش پایان نامه و نیز به جهت حساسیت داوران داخلی و خارجی و اهمیت به این مسئله، بهتر است نسبت به صفحه آرایی در هر یک از پایان نامه اهمیت ویژه ای قائل شد. 

رعایت کردن اصول صفحه آرایی بیشتر جنبه زیبایی و توجه به جزئیاتی دارد که یک مولف به آن ها توجه کرده است و هر دانشگاه برای یک دست شدن پایان نامه های خود به آن تأکید دارد. 

امروزه موسسه ها و مراکز بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند که موسسه ایران تایپیست یکی از آن هاست. 

بر حسب تجربه و میزان رضایت بالای دانشجویان می توان هلدینگ ایران تایپیست را یکی از بهترین موسسه ها در این زمینه دانست. 


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/8/17 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 375 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی پایان نامه online صفحه آرایی پایان نامه فوری صفحه آرایی پایان نامه ارزان روند صفحه آرایی پایان نامه اصول صفحه آرایی پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :