پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انواع خلاصه نویسی برای مرور سریع مطالب به صورت فوری

نویسنده: سارا اخلاقی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 11:00:00 بازدید: 371 امتیاز 5 از 1 نظر

انواع خلاصه نویسی و انتخاب بهترین نوع آن در ایران تایپیست   همواره نشان داده است برای افرادی که به دنبال یادگیری می باشند اهمیت زیادی دارد؛ طبق تجربه، انتخاب نوع مناسب خلاصه نویسی توانسته است به عنوان یک راه  برای کمک به یادگیری، نتیجه عالی را رقم بزند.

 زیرا خلاصه نویسی یا تهیه چکیده به حذف توضیحات اضافی می پردازد به طوری که گویی رنگ های اضافی اطراف یک طرح پاک می شوند تا نکات مهم برجسته شده و تمرکز شخص بر روی نکات طلایی و کلیدی با  این حذفیات، افزایش یابد.

خلاصه نویسی و یادداشت برداری حرفه ای  و درست به واقع توانسته است یادگیری خوانندگان را به صورت محسوسی  افزایش داده و کمک نماید یادگیری به صورت کامل اتفاق افتد.  افراد زیادی در دنیا از این روش به عنوان روشی اسم می برند که در میزان یادگیری مطالب مختلف، بسیار موثر عمل کرده و به کسب نتیجه بسیار مثبت منتهی می گردد.

انواع خلاصه نویسی برای مرور سریع مطالب به صورت فوری

 انواع خلاصه نویسی

 

در همین راستا میبینیم افرادی که داوطلب آزمون های مختلفی هستند از طرفداران بسیار سرسخت این خلاصه نویسی ها هستند؛ زیرا بسیاری از  آزمون ها دارای منابع متعدد می باشد و کتب و جزوه های زیادی باید مطالعه شوند، لذا مطالعه همین کتابها در شب امتحان غیر ممکن می باشد و تنها راه چاره، مطالعه فوری چکیده این مطلب است تا در زمان بسیار کوتاه تمامی مطالب مهم مرور شوند.

 این آزمونها در بسیاری از مواقع مهم و حیاتی هستند و بر سرنوشت فرد تاثیر بسزایی دارند؛ بنابراین یادگیری متون متعدد و حجیم، بدون یادداشت برداری و تهیه عصاره مطالب در بعضی از مواقع غیر ممکن بنظر می رسد، به همین دلیل مجموعه ای مانند ایران تایپیست به متخصصینی که کار خلاصه نویسی انجام میدهد بسیار حساس بوده و سختگیرانه کسانی را انتخاب می نماید که بتواند بر اساس مطالب، بهترین نوع خلاصه نویسی را انتخاب و اجرا نماید؛ در همین راستا  است که ایران تایپیست کیفیت کارهای خود را تضمین می کند.

سوالات متداول

در انواع خلاصه نویسی  برای مرور سریع  مطالب، متن  به دقت مطالعه شده  و  نکات مهم آن استخراج و  در قالب نقشه ذهنی با حفظ پیوستگی جایگذاری شده اند.

خیر، ایران تایپیست با توجه به اهمیت کیفیت کار  برای همه مقالات،  همه انواع خلاصه نویسی را در بالاترین سطح انجام می شوند.

متخصصین حرفه ای و با تجربه ایران تایپیست انواع خلاصه نویسی  را برای مرور مقالات پزشکی در کیفیت بسیار بالا انجام می دهند.

خیر در  همه ثبت سفارشات حضوری و آنلاین، متناسب با زمینه متن، از میان  انواع خلاصه نویسی، بهترین نوع  خلاصه نویسی انتخاب می شود.


نویسنده: سارا اخلاقی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 371 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: انواع خلاصه نویسی مطالب انواع خلاصه نویسی متون انواع خلاصه نویسی دروس انواع خلاصه نویسی کتب انواع خلاصه نویسی آنلاین

دیدگاه کاربران

الناز کاشف | 1400-6-31 ساعت 07:53:26 امتیاز :

خلاصه نویسی شما باعث شد نمره بالایی تو امتحان بگیرم.خیلی ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :