یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انواع بازنویسی چیست و چه کاربردی دارد؟

نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/26 ساعت 09:00:00 بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

از آنجایی که بازنویسی در حوزه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع بازنویسی نیز وجود دارد. به این معنی که انواع بازنویسی به کمک هم می‌آیند تا پروژه‌های بازنویسی را پیش ببرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای مثال بازنویسی مقاله‌های علمی با بازنویسی کتاب تفاوت دارد، در این صورت می‌توان برای هر کدام از این بازنویسی‌ها مسیر جداگانه‌ای تعیین کرد و آنها را از هم تفکیک داد. بازنویسی انواع بسیاری دارد که هریک از آنها قوانین خاص خود را دارد. شخصی که به بازنویسی اقدام می کند باید به نوع بازنویسی که انجام می‌دهد کاملا واقف باشد. برای مثال اگر شخصی به بازنویسی کتاب می‌پردازد می باید در همان مسیر امر بازنویسی را انجام دهد و به سراغ انواع بازنویسی‌های دیگر مانند بازنویسی اشعار نرود. طبق دسته بندی‌های اعلام شده انواع بازنویسی به موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • بازنویسی داستان‌های کودکانه
  • بازنویسی اشعار ادبی
  • بازنویسی تحقیقات آزمایشگاهی
  • بازنویسی انواع رمان و داستان
  • بازنویسی متون ادبی
  • بازنویسی مقالات دانشجویی
  • بازنویسی مقالات عمومی
  • بازنویسی مقالات برای ISI
  • بازنویسی انواع مقالات علمی
  • بازنویسی سایت
  • بازنویسی انواع کتب تخصصی
  • بازنویسی متون کهن
  • بازنویسی پایان‌نامه
  • بازنویسی سایت

البته این دسته‌بندی‌ها تنها به شاخه‌های اصلی و حوزه‌های پرکاربرد اشاره دارد. چرا که بازنویسی حوزه‌ای بسیار وسیع است و نمی‌توان آن را تنها در چند مورد خاص خلاصه کرد. اما فایده بازنویسی در حالت کلی چیست؟ بازنویسی روشی ساده و کاربردی برای خلق متون جدید است. زمانی که تمام موضوعات و عناوین مورد تحقیق و نگارش قرار گرفته باشند تنها راهی که برای ارائه مطالب جدید وجود دارد بازنویسی است. مجموعه ایران تایپیست می‌‎تواند در مسیر بازنویسی انواع مقاله‌های عمومی، تخصصی و ادبی در کنارتان باشد. بازنویسنده‌های ایران تایپیست به انواع بازنویسی ‌ها اشراف کامل دارند و پروژه بازنویسی را با دقت تمام پیش میبرند. تنها کافیست یک بار به مجموعه ایران تایپیست اعتماد کنید و پروژه‌های بازنویسی‌تان را به ما بسپارید.

انواع بازنویسی را جدی بگیرید تا در این راه دچار لغزش نشوید. شخص بازنویسنده‌ای که ادعا بازنویسی دارد، بدون شناخت انواع و اقسام بازنویسی نمی‌تواند در این زمینه موفق باشد. در ادامه به بررسی انواع و اقسام بازنویسی پرداخته می‌شود. از انواع بازنویسی ‌ها می‌توان به بازنویسی مقالات علمی، عمومی، تخصصی و ادبی اشاره کرد که تماما در بندهای بعدی مورد توجه قرار خواهند گرفت.

انواع بازنویسی چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنفوری ترین تایپتایپ تخصصی

سوالات متداول

برای شناخت انواع بازنویسی برای بازنویسی انواع مقالات علمی و تخصصی اهمیت بسیار بالایی دارد. عدم توجه به انواع بازنویسی و عدم شناخت تک تک آنها امر بازنویسی را لنگ می‌گذارد.

خیر. پیاده‌سازی بهترین روشی که بتواند به نگارش مقاله کمک کند جز وظایف ایران تایپیست است. تیم این مجموعه باید بهترین نوع بازنویسی را برای آماده‌سازی مقالات برگزیند.

هزینه‌ای که برای بازنویسی انواع مقاله در ایران تایپیست در نظر گرفته می‌شود به نوع بازنویسی مقاله بستگی ندارد. هزینه مقاله به حجم مقاله و موضوع مقاله وابسته است و با توجه به آن برآورد میشود.

مدت زمانی که برای بازنویسی انواع مقاله در نظر گرفته میشود به مواردی دیگری مانند حجم مقاله و نوع مقاله بستگی دارد. معمولا مدت زمان آماده‌سازی مقاله یک داده نسبی است.


نویسنده: دانیال فرهادی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/26 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 453 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: کاربرد انواع بازنویسی انواع بازنویسی برای مقاله انواع بازنویسی برای کتاب انواع بازنویسی برای نمونه سوال اهمیت بازنویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :