یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

امکان تحلیل آماری پیشرفته با چه نرم افزارهایی وجود دارد؟

نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/22 ساعت 11:00:00 بازدید: 635 امتیاز 0 از 0 نظر

نرم افزارهای متعددی برای انجام پروژه‌های تحلیل آماری پیشرفته وجود دارد؛ که برای کار با هر یک از این نرم افزارها، بهترین کار دسترسی به نسخه‌ی آپدیت شده و آخرین ورژن آن، مطابق با تاریخ روز است. معمولا نرم افزارهای اصلی و اساسی برای کار بر روی تحلیل آماری پیشرفته، نرم افزارهایی هم‌چون SPSS، پایتون، اکسل، R و SAS می‌باشد. این نرم افزارها شالوده‌ی اصلی تحلیل آماری را تشکیل می‌دهند و با توجه به داده‌های آماری شما، ممکن است نیاز باشد که آماریست مدنظر، نیاز به دانش عمیق از تمامی لایه‌های این نرم افزارها داشته باشد. تجربه و مهارت در کار با این نرم افزارها، انجام تمامی دستورالعمل‌های پیچیده‌ی این نرم افزارها و تبحر در کار کردن با آن، میزان خطای آماری در محاسبات مربوط به اعداد و ارقام آماری را به صفر می‌رساند. اگر شما نیز به دنبال نتایج فارغ از خطای آماری می‌گردید و نیاز به آمارشناسی دارید که با تمامی زوایا و زیرساخت‌های نرم افزارهای آماری پیشرفته‌ای هم‌چون SPSS، SAS و R آشنا باشد، مقصد شما به ایران تایپیست منتهی خواهد شد.

ایران تایپیست در هنگام گزینش آماریست‌های خود، بالاترین مدارج و مدارک دانشگاهی را مدنظر قرار می‌دهد. علاوه بر این، تمامی کارشناسان آماری این موسسه، فارغ التحصیل دانشگاه‌های برتر کشوری و جهانی هستند. به این معنا که همگی زیر دست اساتید برجسته و مطرح کشوری آموزش دیده‌اند؛ زیر و بم آمار و احتمال را می‌شناسند و می‌توانند بلیط مستقیم شما به سوی ایستگاه موفقیت باشند. بنابراین شما نیازی به سپری کردن زمان طولانی برای پیدا کردن آماریست‌های نمونه و ممتاز ایران نخواهید داشت. تمامی آماریست‌های برتر ایران در ایران تایپیست گرد هم آمده‌اند، تا بهترین خدمات ویژه‌ی تحلیل آماری پیشرفته را برای شما تضمین نمایند. حتی اگر اطلاعی از نرم افزار مورد نیاز برای کار بر داده‌های آماری‌تان ندارید؛ یا مطمئن نیستید که بتوانید از پس کار با نرم افزارهای پیشرفته‌ی آماری بر بیایید؛ ایران تایپیست در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود. پس برای این‌که در زمینه‌ی تحقیقات خود به سرمنزل مقصود برسید، دست تعارف شده‌ی ایران تایپیست را بفشارید.

امکان تحلیل آماری پیشرفته با چه نرم افزارهایی وجود دارد؟

نرم افزارهای تحلیل آماری

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تحلیل آماریهزینه تحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیرفرنس نویسی

سوالات متداول

آخرین آپدیت‌های روز نرم افزارهای پیشرفته‌ی آماری، همچون R، پایتون، اکسل، SAS، SPSS و...

می‌توانید با ایران تایپیست و تیم پشتیبانی آماری این شرکت تماس حاصل کنید؛ آن‌ها قطعا در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

می‌توانید از مشاوره‌‌ی رایگان تیم کارشناسان آماری ایران تایپیست بهره‌مند گردید. در صورت نیاز هم می‌توانید بر روی کمک آماریست‌های این شرکت حساب کنید.

البته. اگر برای دسترسی به نمونه کارهای تحلیل آماری این شرکت دچار مشکل شده‌اید؛ با تیم پشتیبانی آماری تماس بگیرید.


نویسنده: شیرین کرم خانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/7/22 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 635 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تحلیل آماری پیشرفته انجام تحلیل آماری پیشرفته تحلیل آماری پیشرفته مقالات تحلیل آماری پیشرفته پایان نامه نرم افزارهای تخصصی تحلیل آماری پیشرفته

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :