شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین

نویسنده: بیتا شمس طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 81 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه با هر کسب و کاری که دارید به دیجیتال مارکتینگ و بازار گسترده آن برای رشد رجوع می­کنید. به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی فروشگاه­های آنلاین زیادی مشاهده می­شوند. یکی از روش‌های موجود که با آن می‌توانید برند­تان را به افراد معرفی نمایید، طراحی بنر آنلاین است. همچنین خریداران برای یافتن محصول مدنظر خود به گوگل و اینستاگرام رجوع می­کنند. شما باید برای جذب مخاطب با اصول طراحی بنر آنلاین آشنا شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بنر چیست و چه کاربردی دارد؟

زمانی که به طراحی بنر آنلاین می‌پردازید به این نتیجه می‌رسید که بنرها به دلیل جذابیت تصویری که دارند مخاطبین را بیشتر از نمونه تبلیغات دیگر جذب می‌کنند. بنرها صفحات کلیکی هستند که شما در سایت‌های متنوع آنها را مشاهده می‌کنید. به جای آنکه توضیحات و متن بیشتری در بنر­ها وجود داشته باشند تصویری که شاخصه اصلی برند شما و یا محصولات­تان است را به نمایش می‌گذارند. به همین دلیل مخاطب بیشتر نسبت به عکس و تصویر مشاهده شده جذب می‌شود تا متن‌های نوشته شده.

مهمترین کاربردی که طراحی بنر آنلاین برای برند شما دارد آن است که هر فرد با مراجعه به سایت‌ بر روی بنر شما کلیک می‌کند. زمانی که مخاطب بر روی طراحی بنر شما که به سایت دیگری انتقال داده شده است، کلیک می‌کند. او به یک صفحه لندینگ یا صفحه فرود که صفحه اصلی با کلمه کلیدی مرتبط سایت شما می‌باشد، انتقال داده خواهد شد. برای مثال تصور کنید شما تولید کننده کیف چرم هستید. در یکی از سایت ها که دارای تعداد کلیک بالایی است، بنر طراحی شده خود را به صورت آنلاین انتشار داده‌اید. مخاطبین با مشاهده عکس محصولات شما بر روی تبلیغات­تان کلیک می‌کنند و به صفحه اصلی سایت شما که محصولات کیف چرم را به فروش می‌رساند، فرود خواهند آمد. به همین دلیل است که در دیجیتال مارکتینگ طراحی بنر آنلاین با اصول ساخت صحیح می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند.

هرچه بنری که شما طراحی می‌کنید دارای ویژگی‌های منحصر به فرد­تر و دارای اصول ساخت صحیح‌تری باشد، افراد بیشتری برای کلیک بر روی بنر شما اقدام خواهند کرد. باید در اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین به این نکته نیز توجه نمایید که تکراری بودن بنر می‌تواند از تعداد کلیک‌های شما بر روی بنر­تان بکاهد. سعی کنید برای طراحی بنر از برترین و جدیدترین روش‌های تبلیغاتی استفاده کنید. هرچه خلاقیت شما در این زمینه بیشتر باشد، ذهن مخاطبین بیشتری درگیر بنر آنلاین شما خواهد شد. برای آنکه بتوانید اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین را بیشتر از پیش بدانید ابتدا باید به نکات ویژه‌ای توجه کنید. پس از توجه نمودن به نکات و اصول مختلف قطعاً می‌توانید یک محتوای عالی و یک بنر ویژه و خلاق طراحی نمایید. 

اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین

طراحی بنر آنلاین اینستاگرام

نرم افزارهای طراحی بنر آنلاین

برای آنکه بتوانید با اصول ساخت طراحی بنر آنلاین آشنا شوید و در نهایت برای تولید اقدام نمایید، باید بدانید که بهترین نرم‌افزارهای طراحی بنر آنلاین کدامند. از میان آنها می‌توانیم به نمونه معروف فتوشاپ اشاره کنیم. امروزه بسیاری از طراحان برای اینکه به صورت دستی برای طراحی اقدام کنند از برنامه پرقدرت و دارای ویژگی‌های متنوع فتوشاپ استفاده می­نمایند. آن ها می توانند پس از طراحی حجم‌های متنوعی از بنر را ارائه کنند و همچنین می‌توانند رنگ‌های موجود در بنر را تغییر دهند.

نرم افزار حرفه ای طراحی بنر (برای ویندوز) EximiousSoft Banner Maker 5.45.2 Windows نیز یکی از بهترین نمونه نرم‌افزارهای موجود برای طراحی بنر حرفه‌ای در کامپیوتر و سیستم‌های قوی‌تر می‌باشد.  شما با در نظر داشتن این دو مورد و همچنین دانلود آنها و استفاده از آنها می‌توانید برای طراحی بنر آنلاین ویژه خود اقدام کنید. بهتر است برای حرفه‌ای شدن در این زمینه در کلاس‌های آموزشی متعدد ثبت نام کنید.

برای آنکه بتوانید یک طراحی بنر آنلاین ویژه داشته باشید باید قطعاً طبق اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین پیش بروید. نوع طراحی انجام شده، call to actions ایجاد شده و همچنین محتوایی که شما برای بنرتان در نظر می‌گیرید از موارد بسیار مهم و قابل توجه هستند. در نتیجه مخاطب برای اینکه به بسیاری از سوال‌های موجود در ذهن خود پاسخ صحیحی دهد به سایت شما مراجعه می‌کند، محصولاتتان را مشاهده می­نماید. در نهایت برای خرید یک نمونه از محصولات شما اقدام خواهد کرد. به همین دلیل به نرم افزار­های خاص نیاز دارید.

اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین

در زمان طراحی بنر آنلاین به چه نکاتی باید توجه کنید؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

طراحی بنر آنلاین برای اینستاگرام

طراحی بنر آنلاین برای شبکه اجتماعی اینستاگرام دنیای متفاوت‌تری نسبت به سایت دارد. به دلیل آنکه این پلتفرم تبلیغاتی دارای قسمت­های متنوعی مانند استوری، ریلز، پست اسلایدی و …  می باشد، می‌توانیم نمونه بنرهای آنلاین طراحی شده متعددی را در آن مشاهده کنیم. همانطور که از نام استوری مشخص است، طراحی بنر برای استوری یک بنر تصویری است که دارای متن‌های کوتاه، جملات قصار، شعارهای جذاب و مرتبط با تولیدات و تبلیغات شما می‌باشند.

این موضوع در حالی رخ می‌دهد که برای انتشار ریلز در یک صفحه اینستاگرام مخصوص ابتدا باید یک محتوای کلی تولید نمایید و آن را اجرا کنید. مرتبط با همان اجرای انجام شده باید طراحی بنر آنلاین خود را کلید بزنید. در چنین حالتی طراحی بنر شما باید جذاب باشد. همچنین باید طبق اصول ساخت و طراحی بنر مخصوص اینستاگرام تولید شده باشد تا مخاطبینی که در اکسپلور در حال چرخش هستند با دیدن بنر شما جذب شوند. در انتها آن­ها برای دیدن محتوای شما از طریق پیج‌های مختلف اقدام می­کنند. پست‌های اسلایدی نیز باید در طراحی بنر مانند ریلز و استوری عمل کنند.

ارائه خلاقیت و جذابیت برای متن نوشته‌های روی بنر طراحی شده و همچنین انتخاب عکس مرتبط بر اساس محتوا می‌تواند طراحی بنر آنلاین برای اینستاگرام را ویژه‌تر نماید و بسیاری از افراد را به سمت پیج شما بکشاند. اگر شما بتوانید از این مرحله با طراحی بنر آنلاین جذاب خود و همچنین محتوای بی‌نظیر آن گذر کنید، تبلیغات دیجیتال مارکتینگ انجام گرفته از سوی شما به نتیجه نهایی و اصلی خود خواهند رسید.

در نظر داشته باشید امروزه تعداد افرادی که به طراحی بنر آنلاین در اینستاگرام توجه می‌کنند و به دلیل چرخش‌های بی‌شمار در اکسپلور اینستاگرام احتمال دیدن بنر آنلاین شما را دارند، بیشتر از سایت‌ها و موارد مختلف دیگر است. این مورد تا حدود زیادی به مخاطبین هدف شما بستگی دارند. اگر سایت شما در زمینه تولید محتوای خبری و سیاسی فعالیت می‌کند باید آقایان دارای سن ۳۰ تا ۵۰ الی ۶۰ سال را به عنوان مخاطبین هدف بشناسید. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که اگر سایت شما و یا پیج­تان در حال فروش لباس‌های مجلسی زنانه است باید در اکسپلور اینستاگرام برای تبلیغات و همچنین سایت‌های متنوع اقدام کنید. در نتیجه کلیه افرادی که به دنبال لباس مجلسی زنانه جذاب هستند، می­توانند برای خرید محصول از طریق سایت و یا شبکه اجتماعی مختلف شما اقدام کنند.

اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین

طراحی بنر آنلاین تسلیت

طراحی بنر آنلاین تسلیت

امروزه طراحی بنر آنلاین در زمینه‌های متنوعی دیده می‌شود.  ممکن است در شهر دیگری حضور داشته باشید و دوستان­تان در اقصی نقاط ایران به دلیل از دست دادن یکی از عزیزانشان در غم و اندوه به سر ببرند. در چنین حالتی شما دوست دارید برای ابراز همدردی به طراحی بنر آنلاین تسلیت بپردازید و خودتان را در غم آنها شریک بدانید. این نمونه از بنرها باید توسط سایت‌ها و لینک‌های متنوعی برای افراد خاطی ارسال شوند. متن این نمونه از طراحی بنر همان چیزی است که در بنرهای فیزیکی مشاهده می‌شوند.

اگر دوست دارید طراحی بنر آنلاین تسلیت ویژه‌ای داشته باشید باید طبق اصول ساخت طراحی بنر از طریق سایت‌های مختلف برای طراحی اقدام نمایید. در نهایت متنی را که به عنوان محتوای بنر در نظر دارید بر اساس نیاز خود و علایق­تان بنویسید. یکی از مزیت‌های اصلی طراحی بنر آنلاین تسلیت همین است که شما می‌توانید متن مد نظر را بر اساس فرد خاطی که دوست دارید با او همدردی کنید به نگارش و به رشته تحریر درآورید. این موضوع تا حدود زیادی به خلاقیت شما و رشته تحریر­تان یا نویسندگی­یتان بستگی خواهد داشت.

اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین

بهترین سایت­ها برای طراحی بنر آنلاین کدامند؟

بهترین سایتهای طراحی بنر آنلاین

پس از آنکه نیاز خود را در خصوص طراحی بنر آنلاین درک کردید و اصول ساخت طراحی بنر آنلاین را نیز دانستید، حال باید بدانید که چگونه می‌توانید برای ساخت این محصولات آنلاین اقدام کنید. اگر به اصول گرافیکی، طراحی، استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف مانند فتوشاپ و …  آشنایی ندارید، اصلاً نگران نباشید. شما می‌توانید به کمک بهترین سایت‌های طراحی بنر آنلاین برای طراحی هرچه سریعتر بنر خود اقدام کنید. این بنرها می‌توانند موضوعات متنوعی داشته باشند.  برای مثال می‌توانید برای طراحی بنر آنلاین اینستاگرام، طراحی بنر آنلاین تسلیت و یا برای طراحی بنر مخصوص دیجیتال مارکتینگ از طریق این نمونه سایت های مرجع اقدام کنید. از مهمترین و بهترین سایت­های طراحی بنر می‌توانیم به موارد زیر اشاره:

  • Piktochart: شما در این سایت می‌توانید به طراحی بنر آنلاین خود با موضوعات متعدد بپردازید. یکی از ویژگی‌های مهم این سایت آن است که دسته‌بندی‌های دقیق به شما کمک می‌کنند تا سریع‌تر به مقصد نهایی خود برای طراحی بنر دست پیدا کنید. این سایت همچنین یکی از حرفه‌ای‌ترین سایت‌ها و دارای المان‌های جدید و به روز در دنیای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است. شما می‌تواند بدین روش در نهایت به طراحی بنر ویژه و جدید خود دست یابید.

اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین

نرم افزار­های تهیه و طراحی بنر تبلیغاتی

  • FotoJet: شما با مراجعه به این سایت می‌توانید طراحی بنر آنلاین خود را بر اساس سایت میزبان ایجاد کنید. ابعاد و اندازه، استفاده از رنگ‌های جذاب، استفاده از عکس‌هایی که با برند شما همخوانی بیشتری دارند و … از مزیت‌های این سایت برای طراحی آنلاین است.  همچنین بهتر است بدانید که این سایت در طراحی بنر سعی می‌کند نمونه‌های یونیک‌تری را به بازار عرضه کند و از تکرار بپرهیزد.
  • Postermywall: این سایت نیز به عنوان یکی از سایت‌های طراحی بنر آنلاین ویژه معرفی می‌شود که دارای لایه‌های باز فراوانی است. به عبارت دیگر شما می‌توانید قالب‌های ظاهری آماده بسیار زیادی را در این سایت مشاهده کنید. پس از بررسی نیاز خود می‌توانید یکی از طراحی بنر آماده را دریافت کنید و باقی موارد را از سایت درخواست نمایید. قطعاً بدین صورت و به کمک این سایت می‌توانید یکی از بهترین و کارآمدترین طراحی بنر موجود را ایجاد کنید و به تبلیغات گسترده برای برند خود بپردازید.
  • Adobe Express: این سایت نیز در دنیای امروزی به عنوان یکی از بهترین سایت‌ها برای طراحی بنر آنلاین معرفی می‌شود. دلیل معرفی این سایت آن است که دارای خدمات گسترده و قدرتمندی برای طراحی بنر می‌باشد. این سایت در سال‌های ابتدایی است که به دنیای طراحی وارد شده است و در همین مدت زمان کوتاه توانسته است افراد بسیار زیادی را برای طراحی بنر راضی نگه دارد. قالب‌های دسته‌بندی شده این سایت سبب می‌شوند شما بر اساس نیاز خود برای قالب مد نظر اقدام کنید و پس از انتخاب آن بتوانید به سرعت نمونه طراحی بنر آنلاین خود را از سایت دریافت نمایید.

نه تنها این نمونه از سایت‌ها بلکه سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید با مراجعه به آنها و بررسی موارد مختلف برای طراحی بنر آنلاین خود اقدام کنید.

جمع بندی

حال باید به دنبال طراحی بنر آنلاین تان باشید. در این زمینه می‌توانید از بهترین سایت‌های طراحی بنر آنلاین استفاده کنید و یا می‌توانید از افرادی که در این زمینه خبره هستند، کمک دریافت نمایید. در انتها باید سایت پخش کننده مد نظر را پیدا کنید. سایتی که شما از طریق آن برای تبلیغات و ارائه طراحی بنر آنلاین خود اقدام می‌کنید، بسیار حائز اهمیت است. معمولا سعی کنید سایت­هایی را انتخاب نمایید که دارای تعداد بازدید کنندگان و کلیک‌های بیشماری در گوگل هستند. 

همچنین اگر قصد دارید در شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام برای تبلیغات اقدام کنید بهتر است پس از طراحی بنر آنلاین به دنبال پیج‌هایی بگردید که مخاطبین هدف شما در آنها حضور دارند. همچنین آن­ها به صورت مستمر کلیپ‌ها، استوری‌ها، ریلز ها و موارد مختلف پیج را بررسی می‌کنند و آنها را دنبال خواهند نمود. قطعاً با در نظر گرفتن اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین و انتشار آن­ها، شما می‌توانید به هدف اصلی خود نزدیک‌تر شوید. همچنین می­توانید فروش برندتان را که به عنوان اهداف اصلی تولید شماست، افزایش دهید.

برای آنکه افراد بتوانند با برند شما ارتباط برقرار کنند باید داستان برندتان را مطرح کنید. به همین منظور در طراحی بنر آنلاین باید به گونه‌ای محتوای خود را تولید نمایید که هم کوتاه باشد، هم جذابیت بسیار زیادی داشته باشد و هم ذهن مخاطب را درگیر کند. رنگ لوگوی برند خود را در نظر داشته باشید و بر اساس همان رنگ برای طراحی بنر آنلاین خود اقدام کنید.  نام برند ویژه، شعار جذاب، اهداف‌ها، مسیر رشد برندتان و … می‌توانند در طراحی به شما برای رشد کمک کنند.

اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین

اصول ساخت و طراحی بنر آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش طراحی گرافیکی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی بنر طراحی گرافیکی هزینه طراحی گرافیکی طراحی پوستر

سوالات متداول

با توجه به میزان تبحر شما و همچنین استفاده از سایت¬های مختلف می توانیم زمان متفاوتی را مشاهده کنیم. همچنین نوع بنر در این زمینه تاثیر گذار است.

با توجه به نوع برند خود باید برای انتخاب رنگ اقدام کنید. در حالت کلی رنگ¬هایی مانند زرد، آبی و بنفش می توانند برای طراحی به دلیل جلوه بسیار زیاد مناسب باشند.

با توجه به مخاطبین هدف خود باید سایت¬هایی را انتخاب نمایید که بازدید بالا و از طرفی مخاطبین هدف شما در آنها حضور داشته باشند.

بهترین نرم افزار، فتوشاپ است. شما می¬توانید از EximiousSoft Banner Maker نیز استفاده نمایید.در صورتی که مهارت لازم را ندارید میتوانید به سایتهای همچون ایران تایپیست برون سپاری کنید.


نویسنده: بیتا شمس طراحی گرافیکی تاریخ انتشار: 1402/12/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 81 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ساخت بنر آنلاین طراحی بنر اینترنتی طراحی گرافیکی بنر آنلاین سایت طراحی بنر آنلاین آموزش طراحی بنر آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :