سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول تبدیل پایان نامه به کتاب چیست؟

نویسنده: دانیال فرهادی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/26 ساعت 14:00:00 بازدید: 332 امتیاز 0 از 0 نظر

در نظر داشتن اصول تبدیل پایان نامه به کتاب برای هر یک از افرادی که تمایل دارند پایان نامه‌ی خود در مقاطع کارشناسی ارشد یا دکتری را به یک کتاب بی عیب و نقص و کاربردی تبدیل سازند، از مهم‌ترین مسائل است. در واقع تهیه‌ی پایان نامه‌ای مناسب برای تمامی دانشجویان حیاتی و پراهمیت است؛ از این رو بسیاری از دانشجویان زمان و انرژی زیادی را بکار می‌گیرند تا بتوانند بهترین نتیجه را از ارائه‌ی پایان نامه‌ی خود کسب کنند. به همین علت می‌توان با قاطعیت به این نکته اشاره کرد که تبدیل پایان نامه به کتاب برای ثبت نتایج بسیار عالی حاصل آمده از تهیه‌ی یک پایان نامه‌ی تخصصی و تبدیل آن به کتابی با کیفیت با مطالبی عالی و کاربردی، از مسائل مهمی است که فکر بسیاری از دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف را به خود مشغول می‌سازد. همانطور که گفته شد مهم‌ترین مسئله در انجام این کار این است که اصول تبدیل پایان نامه به کتاب را در نظر داشته باشید و تمامی اقدامات را به شکل حرفه‌ای و کاملا اصولی انجام دهید. اما سوالی که پیش می‌آید این است که اصول تبدیل پایان نامه به کتاب به چه صورت هستند؟ اصول تبدیل پایان نامه به کتاب شامل چند مورد مختلف می‌باشند؛ اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای انجام این کار باید مد نظر داشته باشید این است که تمامی مطالب ذکر شده در پایان نامه را به شکلی ویرایش کنید که بتوان آن‌ها را در یک کتاب جای داد. به عبارت دیگر باید مطالب داخل پایان نامه را از ساختاری که دارند خارج کرده و به شکلی ویرایش کرد که قابلیت تبدیل این مطالب به کتاب وجود داشته باشد.

علاوه بر آن لازم است در لحن و طرز بیان مطالب ذکر شده در پایان نامه تغییر ایجاد کرده و مطالب را با بیانی ساده‌تر ذکر کنید. در حین انجام این کار بهتر است با افراد متخصص و انتشاراتی‌های معتبر کتاب مشورت کرده و در واقع از آن‌ها تاییدیه بگیرید. سپس لازم است تا برای صفحه آرایی کتاب خود اقدام کنید و مطالب قرار گرفته در کتاب را به شکلی ساماندهی نمایید که کتاب مورد نظر مفید واقع شود و مطالعه‌ی آن برای افراد آسان باشد؛ باید جلدی مناسب را برای کتاب خود انتخاب کنید که با جلد پایان نامه متفاوت باشد. دریافت مجوزهای لازم برای چاپ کتاب (مجوز فیپا و وزارت ارشاد) و کد شابک برای آن از اصول مهم دیگر تبدیل پایان نامه به کتاب می‌باشد. در آخر نیز لازم است برای چاپ کتاب خود، هماهنگی‌های لازم را با یک انتشاراتی معتبر انجام دهید.

اصول تبدیل پایان نامه به کتاب چیست؟

اصول تبدیل پایان نامه به کتاب

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

چاپ کتاب در تیراژ پایینتبدیل پایان نامه به کتاباستخراج مقاله از پایان نامههزینه تبدیل پایان نامه به کتاب

سوالات متداول

برای استخراج کتابی تخصصی و کامل از پایان نامه باید اصول را در نظر گرفت.

ویرایش مطالب پایان نامه، اخذ مجوزهای لازم برای چاپ کتاب، صفحه آرایی و... .

بله. برای استخراج کتابی تخصصی و کامل از پایان نامه باید اصول را در نظر گرفت.

در صورت انجام این کار به شکل اصولی، از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهید شد.


نویسنده: دانیال فرهادی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/26 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 332 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روند تبدیل پایان نامه به کتاب متد تبدیل پایان نامه به کتاب قواعد تبدیل پایان نامه به کتاب مرکز تبدیل پایان نامه به کتاب تبدیل پایان نامه به کتاب اصولی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :