پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استفاده از انواع تکنیک های خلاصه نویسی برای یادگیری بهتر

نویسنده: شیرین کرم خانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 09:00:00 بازدید: 306 امتیاز 5 از 1 نظر

انواع خلاصه نویسی برای یادگیری بهتر امروزه در دنیا اجرا می گردد؛ افراد مختلف برای خلاصه کردن متون مختلف در حجم های مختلف در سراسر دنیا به سراغ چکیده کردن مطالب می روند، هر مطلبی روش خاصی را برای خلاصه نمودن طلب می کند و افراد به دنبال کسی هستند که چنین کاری را برای آنان انجام دهد. انتخاب روشها و تکنیک های مناسب است که به موفقیت یک متن خلاصه نویسی شده منتهی می گردد.

گذشته از افرادی که زمان چندانی برای خلاصه نمودن مطالب مورد نیاز و دروس خود ندارند، افراد بسیاری نیز وجود دارند که سعی میکنند خود به خلاصه نمودن اقدام نمایند. لذا میبینیم گروه اول جهت چکیده نویسی به مجموعه ای مانند ایران تایپیست مراجعه کرده و درخواست خلاصه نویسی با تکنیک های برتر چکیده نویسی دارند؛ اما در میان گروه دوم نیز افراد بسیاری دیده می شوند که به ایران تایپیست مراجعه می کنند؛ زیرا تعداد زیادی از این افراد به علت عدم آشنایی با تکنیک های خلاصه نویسی، موفق نشده اند چکیده مناسبی را تهیه نمایند، به طوری که دیده میشود نکات اضافی که ذکر شده سبب پر حجم شدن خلاصه شده است، در همین راستا  خلاصه هایی وجود دارند که گاها از خود متن طولانی تر هستند.

 همچنین در بعضی از متون خلاصه شده توسط افرادی  که به اصول خلاصه نویسی مسلط نیستند پیوستگی مطالب رعایت نمی شود یا همه نکات مهم نیز گاهی  ذکر نمی شوند. زیرا بعضی از افراد از یک سو تصور می کنند خلاصه نویسی معادل ساده نویسی می باشد و عده ای نیز تصور می کنند خلاصه نویسی یعنی ذکر مختصر کلمات کلیدی به تنهایی، به همین دلیل این افراد  از خلاصه نویسی خود نتیجه نمی گیرند.

بنابراین کاملا طبیعی می باشد که تعداد زیادی از این افراد به ایران تایپیست سفارش کار دهند تا ایران تایپیست با متخصصین متعددی که در سراسر کشور دعوت به همکاری نموده کار چکیده نویسی را  به صورت تخصصی جهت یادگیری بهتر انجام دهد.  

استفاده از انواع تکنیک های خلاصه نویسی برای یادگیری بهتر

انواع خلاصه نویسی دروس

 

سوالات متداول

انواع خلاصه نویسی  بر اساس موضوع متن و زمان تحویل و حجم متن برآورد هزینه می شوند، البته هزینه ها رقابتی هستند.

بله، مشتریان اگر از انواع خلاصه نویسی رضایت نداشته باشند در ایران تایپیست ویرایش به سرعت انجام می شود.

انواع خلاصه نویسی  تضمینی  که توسط متخصصین انجام می شوند با حذف توضیحات اضافه، نکات کلیدی را برجسته می نماید تا تمرکز برای یادگیری افزایش یابد.

در ایران تایپیست  خلاصه نویسی به صورتی انجام می شود  که در آن نکات مهم متن بدون توضیحات اضافه با یک پیوستگی درست ذکر شده اند.


نویسنده: شیرین کرم خانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 306 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: انواع روش خلاصه نویسی انواع متد خلاصه نویسی انواع تکنیک خلاصه نویسی انواع خلاصه نویسی دروس خلاصه نویس انواع متون

دیدگاه کاربران

مرمر اقدامی | 1400-6-30 ساعت 08:41:03 امتیاز :

بابت خلاصه نویسی عالیتون ممنونم. تو خیلی از درسا ازتون کمک گرفتم.

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :